Fandom

My Little Brony Wiki

Abala Tristeza

325stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze15 Udostępnij
Artykuł w edycji
Pucyk-ID.png
Abala Tristeza

Twórca Wirów

Abala Tristeza.png

Zajęcia Tworzenie wirów. Współpraca z Hope Light
Rodzina
Małżonek Melody Juice
Dzieci Choko Melody i Sweety Juice
Rodzice Córka Abali OldYear i Ojca Twist Cutie.
Rodzeństwo Siostra Gold Wind , Cutes Angela, Forever Life i Severus Year.
Dziadkowie Cutie Month, Milk Suprise
Krewni Esmeralda Year, Twister Old
Abala Tristeza (w j. por. Potrząsa Smutek lub Wstrząsy Smutku) — pegaz, który ciągle płacze z niewiadomych przyczyn. Imiona nadane przez cechę pegaza. Córka Abali OldYear i ojca Twist Cutie. Siostra Gold Wind, Cutes Angela, Forever Life i Severus Year. Partnerka Melody Juice. Matka: Choko Melody, Sweety Juice. Wnuczka: Cutie Month, Milk Suprise, Sunshine World, Windy, Blue. Krewna-Esmeralda Year, Twister Old.

Ogólnie

Klacz zamieszkuje Ponyville. Nie pokazuje się innym, bo siedzi w domu i płacze. Nie pokaże się ze względu swej nieśmiałości do obcych. Jednak gdy poznaje Hope, zaczyna do innych kucyków wychodzić i przestają uważać ją za nienormalną. Pracuje przy wywoływaniu wirów. Można ją spotkać Cloudsdale, w Canterlocie (rzadko) i w Ponyville (najczęściej). Mieszkała w Cloudsdale, ale przeprowadziła się i mieszka w Ponyville.

Wygląd

Sierść

Abala Tristeza jest to biało kremowa klacz. Jest łaciata jak krowa. Łaciate umaszczenie odziedziczyła po swoich przodkach,  którymi były mustangi. Jeden był mustangiem drugi pegazem, dlatego pochodzi od mustangów i pegazów.

Grzywa i Ogon

Posiada niebiesko-granatową długą grzywę i krótki ogon. Niebieski odcień otrzymała po ojcu, a granat po matce.

Oczy

Posiada piękne różowe oczy, które odziedziczyła po ojcu.

Ozdoby

  •  Posiada kupione w Ponyville białe pantofelki
  • Naszyjnik z jej znaczkiem, który dostała od tajemniczej sklepikarki. Otrzymała go, gdy już miała znaczek. Zapytała skąd jej znaczek na medalionie, jak go wcześniej znalazła. Tajemnicza sprzedawczyni odrzekła, że ją już przedtem widziała, więc nie sprawiło to problemu.
  •  Złote bransoletki, które kupiła w Canterlocie. Po skończonych zakupach wyruszyła do baru mlecznego "Gwiazda".

Suknia

Dostała od matki białą suknię z czerwonymi różami, którą zakłada na bale lub ważne spotkanie wieczorowe. Często można ją spotkać jak siedzi w Restauracji "Koniczyna" oraz w barze mlecznym "Gwiazda" w Canterlocie.

Znaczek

Historia

Dostała znaczek gdy była młodym pegazem, a rodzice zaczęli ją uczyć latania. Pewnego dnia miała pokazać rodzicom co zapamiętała z lekcji. Tak rozszalała że wywołała ogromny wir który wciągnął jej rodziców. Próbowali uciec ale było za późno połamali skrzydła i wir ich sprowadził na kraniec Equestrii w ciemną otchłań. Próbowali wzlecieć ale połamanymi skrzydłami nie wzleci się. Spadli na sam dół i zginęli. To wszystko widziała ona i jej rodzeństwo. Przez nieświadome sprowadzenie śmierci na rodziców znienawidziło ją rodzeństwo, kuzynostwo oraz dziadkowie.Wtedy pojawił się jej znaczek Wir z 3 kroplami łez.. W płaczu odleciała do Ponyville i ukrywała się, aż do poznania Hope Light.

Znaczek abali.png

Osobowość

Beksa

Abala w skrócie Aba ciągle o coś płacze. Jak deszcz pada, jak ktoś umiera. Nawet Pinkie Pie nie udałoby się jej pomóc. Jedynie pomogła jej Hope Light, która potrafi okazać czasem odrobinę zrozumienia. Rozszyfrowała klacz traktując jak siostrę.

Nieśmiałość

Jest bardzo nieśmiała i strachliwa. Jak zobaczy ją ktoś lub coś, ucieka nie patrząc przed siebie. Kiedy jednak poznaje Hope, ta jednak powstrzymuje jej ucieczkę radami.

Strachliwość

Jest bardzo strachliwa na widok kucyków i na spotkanie z kucykami. Boi się powiedzieć prawdę co zrobiła bo jak twierdzi, złapią ją i umieszczą w więzieniu w Canterlocie.

Neutralność

Stała się neutralna poznając Hope i inne kucyki. Nie reaguje gdy komuś coś się dzieje złego. Udaje że patrzy gdzieś w dal, lub szuka kopytem czy czegoś nie straciła.

Towarzyskość

Jest towarzyska wtedy gdy ktoś jej psychikę odblokuje. Wtedy chce z tą osobą wszędzie chodzić.

Historia

Narodziny

Narodziła się w Cloudsdale w lecie. Rodzice zastanawiali się czemu płacze. W końcu po badaniach stwierdzono że z zdrowiem jest w porządku. Pojechano do psychologa który stwierdził że dostała urazu podczas narodzin. I tak powoli rosła, otoczona opieką rodziców.

Dzieciństwo

Dzieciństwo spędziła w domu, z powodu nietolerancji na kucyka. Nie tolerowano jej strachliwego charakteru. Źrebięta dokuczały jej, goniąc ją i strasząc. Przez to rodzice ją uczyli i byli jej rówieśnikami.

Dorastanie

Dorastała wśród rodziców którzy uczyli ją latania. Rodzice umarli podczas nieszczęśliwego wypadku w którym brała udział ich córka. Na ich oczach dostała znaczek wywołując wir. Wir był tak silny że mimo ciężkich prób ratowania rodziców nie udało się ich uraować. Roztrzaskali się. I od tego czasu mieszka w Ponyville.

Dorosłość

Dorosła się stała jak ją wybrano do przepędzenia wirów. Bez rodziców, których nieświadomie zabiła. Znalazła sowitą pracę. Pewnego dnia zaczęła źle się czuć. To się działo dziennie. Dziennie czuła ból  który sprawiał że traciła w locie przytomność. Przebadała się w szpitalu i okazało się że ma złośliwy nowotwór. Lekarze powiedzieli, że szkoda, iż nie badała się wcześniej, bo by można było klaczce pomóc. Dali jej  3 miesiące życia. Klaczka spędzała jak najwięcej dnia z rodziną i z przyjaciółmi. Minęło 2 miesiące, a ból wzrastał z każdą minutą. Klacz wiedziała, że umrze. Hope przyszła do Abali pocieszając, że będzie dobrze. Minęło 2 dni i wieczorem klacz ostatni raz spojrzała na drzwi szpitalne i umarła...

Pogrzeb

Pogrzeb odbył się w Ponyville nad rzeką. Ostatnią prośbą było pochowanie jej ciała obok rzeki. Hope i inni się zjawili.

Znajomość

Hope Light

Zna doskonale Hope Light. Poznali się w parku na ławce. Aba siedziała patrząc z lękiem w dal i nasłuchując. Hope przybyła cicho krocząc i zauważyła ją siedzącą. Aba chciała już się schować gdy usłyszała od Hope 

Cytat1.png Nie bój się, ja cię nie zjem prawda? Cytat2.png
. Wtedy Aba się roześmiała po raz pierwszy w życiu i porozmawiała.

Zainteresowanie

Pogoda

Od dzieciństwa interesuję się pogodą ponieważ bacznie obserwowała ruchy chmur oraz spadające krople deszczu.

Przyroda

Przyroda zaciekawiła ją, jak spotkała po raz pierwszy wiewiórkę w parku w Ponyville.

Zwierzęta Lądowe

Rośliny

Muzyka

Malarstwo

Brak Zainteresowania

Walki

Książki

Magia

Pupilki

Posiadane Zwierzaki w życiu.

Kot Fiona

Pies Bałagan

Chomik Sznurek

Papuga Kakadu Cukiereczek

Zawód

Jej zawodem  i hobbym jest wywoływanie wiru.Potrafi odpędzać chmury jak każdy pegaz i łatać niebo na deszcz, ale gdy potrzebują by posprzątać przez wciągnięcie wiru wzywają Abę.

Cytaty

Cytat1.png To teraz mam wywołać wir? Cytat2.png
Cytat1.png A czy obiecasz mi Hope że nikomu nie powiesz prawdy? Boję się na samą myśl gdyby dowiedzieli się, wiesz co by się stało? Trafiłabym do więzienia albo co gorsza do szpitala do psychiatrycznego. Ja nie chcę, nie chcę! Cytat2.png
(płacz)

Piosenka

Gdy poznała Hope Light jej psychika się zmieniła i zaczęła śpiewać znaną piosenkę znaną kucykom. Dowiedziała się, kto ją śpiewał, ale nie chciała od tej osoby autografu.

Galeria

Abala Tristeza.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki