FANDOM

Always Speed

Przyjacielska klacz...

Always Speed ID by Youixd

Unicorn pictoJednorożecFemale pictoŻeńska

Zajęcia Spędzanie czasu w miły sposób
Artykuł w edycji
Pucyk-ID
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Youixd

Always Speed (ang: Zawsze Szybko) — Kucyk, który jest moją ponysoną. Interesuje się modą i stylem normalnego życia. Ciągle próbuje do czegoś dążyć... do czegoś, co jest nie łatwe do osiągnięcia.

Powstanie 

Alway została przeze mnie stworzona, ponieważ po prostu mnie korciło do napisania MOJEJ PONYSONY I OC w jednym. Always Speed ma mną się ogółem wzorować, więc myślę, że artykuł będzie w miarę szybko pisany.

Imię

Always Speed - tak jak pisałam oznacza Zawsze Szybko. Imię zostało wymyślone dlatego że zawsze... ale to ZAWSZE próbuję robić coś na szybko (prace, które potrzebują poświęcenia niestety nie).

Przygoda

Biwak

Wyjazd i poranne pakowanie

W pewien poranny czwartek (dokładniej 9.06.16r) Always zaczęła się pakować rano, gdyż miała dużo czasu przed wyjazdem do Suwałków w Danowskich (Miejsce biwaku w którym byłam). Spakowała to co najważniejsze i oczywiście śpiwór, a także poduszkę. Gdy już była pod szkołą, gromadka jej klasy czekała na autobus. Nie jechała tylko ze swoją klasą, ale także z dwiema szóstymi klasami. Czekali oni przy wejściu na orlik. Gdy autobus podjechał wszyscy wsiedli, a każdy chętny włożył bagaże w miejsce przeznaczone dla nie. Gdy wszyscy zajęli swoje miejsce, pani liczyła gromadkę. W końcu autobus ruszył. Danowskie w Suwałkach były nie daleko. Podróż trwała ok.15 minut.

Już na miejscu!- Wybranie pokoju

Jak każdy biwak w wielkim domu, zaczyna się od zajęcia pokoju. Always Speed zajęła pokój blisko schodów w dół, które miała o parę centymetrów dalej. A może i milimetrów? Mniejsza z tym!- Always zajęła pokój z Card Gallery i Blask Dance. Pokój był mały ale za to przytulny i w sam raz! Miał trzy łóżka zwyczajne. Kucyki, gdy zauważyły, że to nie są piętrowe łóżka się zawiodły. Ale dalej... Miały biurko, gdzie położyły: żywność, słodkości, chusteczki higieniczne/nawilżone, książkę Card i jej słuchawki wraz z telefonem Blask. Blask Dance przy swoim łóżku miała wielką szafę... która była pusta. Chodząc po innych pokojach, wiele osób zapełniło ją rozmaitymi i smacznymi słodkościami. Do biurka było przysunięte krzesło. Łóżko Blask mieściło się praktycznie na przeciwko drzwi. Card Gallery posiadała łóżko, które nie daleko mieściło się miejsca w którym można włączyć lub wyłączyć światło, za to posłanie Always Speed stało na przeciwko szafki na której poukładały najważniejsze rzeczy np. ubrania, mydło w pudełeczku, szczotki, czapki z daszkiem, średniej wielkości kosmetyczki z szamponami, plastrami itp. Na drzwiach były cztery małe zaczepki, na których powiesiły bluzy, parasole i ręczniki. Natomiast obok drzwi duży wieszak mieścił się, gdzie Card Gallery powiesiła kurtkę (dni były mroźne).

Różne konkursy

Jednym z ulubionych konkursów trójki dziewcząt było dyskgolf. O co w niej chodzi: Należy wybrać jeden dysk. Pani notuje na pewnej tablicy imię, osoby biorącej udział. Pani kolejno wyczytuje osoby tak jak się wpisały.Gdy wyczyta np. Card Gallery, to Card rzuca dyskiem i próbuje jak najdalej rzucić. Są specjalne kosze w które trzeba trafić dyskiem. Jeżeli np. dwa razy nie dorzucisz do kosza pani stawia dwie kreseczki za dwa błędne wykonania. Jest tych koszów bardzo dużo...

Oczywiście było więcej zabaw i konkursów. Jedną z zabaw dla wielu kucyków, była zabawa z piniatą. Kucyki były podzielone na grupy klasowe. Zadaniem było w wielki worek wsadzić reklamówkę słodyczy. Potem wielki wór okleić specjalnym klejem, i nakleić gazetę. Potem pani w pewien sposób zawiązała i powiesiła na ganek. Osoby biorące udział brały patyki i dla przeciwnej grupie próbowali zbić piniatę i podzielić się ze swoją grupą cukierkami.

Noce

Skrócenie

Noce były dla Always i Blask ciepłe, za to dla Card okropnie mroźne. Pokój (nie tylko ich) miał sufit drewniany, po którym wiele kucyków chodziło i dochodziły łomoty np. lekkiego chodzenia. Za to łóżka były miękkie i przytulne (tylko nie dla Card Gallery)

Ogólny opis podwórka

Podwórek był bardzo zielony. W pewnym miejscu Danowskich było ogrodzenie i też brama, którą można było otworzyć i spędzać czas na placu zabaw. Gdzie nie gdzie był rozsypany piasek.

Huśtawki, zjeżdżalnie i drabinki

Wielu dzieciom poprawia się humor na placu zabaw, a głównie na huśtawkach. Huśtawki były różnych kształtów. Jedna była normalnie zwyczajna, a druga jak krzesło bujane. Kucyki mogły tam wypoczywać śmiało! Zjeżdżalnia była metalowa (huśtawki natomiast drewniane) I też śliska. Kucyków śmieszyło ciągle to, gdy ktośkolwiek zjechał na ogon i się wywrócił. Drabinki jest to rzecz do opanowania. Trzeba umieć dobrze przechodzić i mocno się chwytać. Drabinki były metalowe i drewniane. Całe szczęście, że wysokość nie była za duża!

Siatkówka, park linowy

Siatkówka to jeden sport z lekcji W-F. Znana jest bardzo dobrze z np. Telewizji. Kucyki z chęcią odbijały piłkę z radością. Niektóre osoby nie przepadały za siatkówką i innymi zabawami na placu, więc u Danowskich plac zawierał park linowy! Bezpiecznie zostały zawieszone na niskich (w miarę) gałęziach, liny kolorowe. Wystarczyło wejść jednym kopytem na linę (liny zostały zawiązane w wielkie supły, więc było miejsce na postawienie kopyta), a przednim kopytem złapać kolejną linę i wspiąć się na nią.

Wygląd

Aktualny

To szary kucyk z jakąś jasno żółtą lub kremową grzywą i ogonem. Na grzywie można zauważyć czerwone plamki. Na ogonie białe plamy. Grzywę ma związaną niebieskimi gumkami.

W paincie (nie aktualne)

Inny wygląd Always Speed z pozdrowieniem LW by Youixd

*Pozdrowienia ode mnie dla LG**Inny wygląd Always Speed*

Widać, że jest sierści niebieskiej. Na prawych kopytach ma białe plamy. Włosy ma fioletowe jasne. Oczy są średniej wielkości o kolorze ciemnym fiolecie.

Jako dzidziuś

Mała Always Speed by Youixd

Wiem trochę nie udane xD

Miała sierść też szarą. Jako mała Always, miała długie włoski związane niebieską gumką w kucyk. Miała zawsze kwaśną minkę.

Ulubione

  • Kolor niebieski- Always Speed bardzo lubiła niebieski od czasów przedszkolnych, gdyż on bardzo dobrze jej się kojarzył z niebem i aniołkami. Always była maniaczką gumek frotek niebieskich, którymi mama związywała jej włosy (teraz sama związuje)
  • Fotografowanie- Jej pasją, którą poświęca na nią czas to fotografowanie. Często wychodzi na dwór z przyjaciółkami by robić zdjęcia naturze. Nie dawno pokochała tą czynność.
  • Czytanie- Czytanie było jej ulubioną rzeczą w latach szkolnych. Dostała wiele razy dyplomy za przeczytanie najwięcej książek w całym roku szkolnym. Teraz nie interesuje ją to wcale!

Charakter

  • Przyjacielska- Jest to kucyk o charakterze bardzo miłym. Always Speed z miłą chęcią zawiera nowe przyjaźnie z kucykami.
  • Śmiałość- Always Speed śmiało potrafi zadać nawet głupie pytanie. Nie raz powiedziała rzecz pewną publicznie nie bojąc się o opinię innych.
  • Leń- Always nie lubi wstawać rano...W ogóle nie lubi wstawać. Często się zastanawia: Po co w ogóle wstawać!? Lubi poświęcić czasami czas na spanie, a dokładniej...Na leniuchowanie.

Relacje

Przyjaciele

  • Card Gallery- To jej jedna z najbliższych klaczy przyjaciółek. Bardzo dobrze się dogadują. Dlaczego to są Prawdziwe Przyjaciółki? Gdyż potrafią wyznać sobie ważne prywatne sekrety, z których świat by się śmiał!
  • Blask Dance- ~Sekcja w budowie...

Ciekawostka

Pseudo

  • Nie jest całkiem mądra...