FANDOM

Artykuł w edycji
Pucyk-ID.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Noobdokwadratu
Amethystia

Ponysona, a także ilustracja Nooba Do Kwadratu.

Amethystia ID.png

Zajęcia Opiekunka kotów
Rodzina
Rodzice
  • Blue Flood (matka)
  • Ojciec: Speed Rain
  • UWAGA: Artykuł jest przerabiany na moje potrzeby!

    Ametisty Rouz (z ros. Ametisty Rouz - Ametystowa Róża, tłumaczone Gógl Trenstalem) — uczęszcza do 6 klasy szkoły podstawowej w Fillydelphii.

    Powstawanie postaci

    Na początku powstał jedynie obrazek w kreatorze od GeneralZoi z rodziną Ametis, była to tylko ona i jej córka, Lutetie. Potem, gdy już Noobka miała wenę, stworzyła klacz Ruby Rose, pierwowzór Rouz. Później były dwie klacze z ognia, Fire Ruby (pegaz) i Shandi (jednorożec o durnej i dziwnej historii), a potem... , nie chcę tego wspominać .-..

    Wygląd

    Sierść klaczy jest koloru perłowobiałego. Jej ścięta na krótko grzywa i ogon są koloru orzecha laskowego. Oczy Ametis są zielone. Jej znaczek to pędzel z magicznym pyłem na końcu.

    Historia

    Dzieciństwo

    Klacz narodziła się w bogatej rodzinie. Do przedszkola poszła dosyć późno, ale musiała opuścić je dwa lata później. Poszła do zerówki w szkole Skyfall. Nikt tam jej nie lubił. Rodzice jeszcze tego samego roku przenieśli ją do szkoły imienia Botanique Greena. Znalazła tam przyjaciółki: jednorożkę Crystallę, pegazicę Fairmane Fairy i klacz ziemską Estrellę. W klasie czwartej dołączyła do nich inna pegazica - Photoflash, a także klaczka ziemska - Flowersymbol. Ich przyjaźń trwała do końca szkoły podstawowej. Żegnały się ze łzami w oczach.

    Cutie Mark

    Ametist potrafi dość ładnie rysować. Mimo, że nie ogarnia anatomii, to nadrabia techniką. Umie też rysować i tworzyć tzw. NextGen. Dalsze dorastanie - ONA JEST MŁODA.

    Charakter

    Wady

    Sarkazm

    Klacz jest bardzo sarkastyczna. Często tak kryje sarkazm, że nie można go dojrzeć w wypowiedziach Ametis. Łatwo się "potknąć" i zostać ośmieszonym.

    Lenistwo

    Czy trzeba coś tłumaczyć?

    Nauczyciel:

    -Napiszcie 5 zdań do 10.

    Ametis:

    -Czyli 5 zdań?

    Zalety

    Dużo tego nie opiszę...

    Duże poczucie humoru

    Klacz potrafi zabawić różne kuce swoimi dowcipami, ripostami, dostosowanymi do sytuacji.

    Ciekawostki

    • Ma alergię na nieprzetworzone mleko, która objawia się rozpraszaniem się i wybuchami śmiechu po spożyciu.
    • Ma kotkę Perłę i kocura Rubina.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki