Fandom

My Little Brony Wiki

Ayane

324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Cytat1.png You gotta fight better than that. - Musisz walczyć lepiej. Cytat2.png
Ayane

Ayane

Shinobi The Mugen Tenshin Ninja Clan

Ayane ID by AgnessAngel.png

Zajęcia Mistrzowszka walka w stylu Hajin Mon
Rodzina
Rodzice Raidou (ojciec)

Ayame (matka)

Genra (przybrany ojciec)

Rodzeństwo Hayate (starszy przyrodni brat i kuzyn)

Kasumi (starsza przyrodnia siostra i kuzynka)

Dziadkowie Burai (dziadek)
Krewni Shiden (wujek)

Ayane — klacz, pegaz, Shinobi Mugen Tenshin Ninja Clanu. Ponyfikacja Ayane jednej z głównych postaci gry video o nazwie Dead or Alive.

Ayane jest młodszą siostrą Hayate i Kasumi, zaś jej bliskim znajomym jest Ryu Hayabusa. Wszyscy czworo są mistrzami ninjitsu.

Imię

Imię Ayane[1] oznacza "Kolorowy dźwięk".

Znaczek

(Musze go wymyślić :D)

Życiorys[2]

Ayane urodziła się 5 sierpnia w małej wiosce daleko poza granicami Equestrii jako dziecko gwałtu, którego Raidou dokonał na Ayame - żonie swego brata - Shidena. Czyni to z niej młodszą przyrodnią siostrę i kuzynkę zarówno Hayate jak i Kasumi. Pegazica ma dziś prawdopodobnie 18 lat.

Chociaż źle traktowana w młodości, Ayane ciężko pracowała, aby stać się jedną z najpotężniejszych shinobi swojego klanu. Była zwyciężczynią trzeciego turnieju Dead or Alive.

Ze względu na jej haniebne urodzenie, wieś odczuwała wielki strach i niechęć do Ayane, nazywając ją "źrebięciem przeklętego" i traktując ją jak wyrzutka. Z jakiegoś nieznanego powodu, Ayane nie była wychowywana przez matkę, ale została przejęta przez Genra, przywódcę klanu i sekty Hajin Mon, który nie powiedział jej kim jest jej prawdziwa rodzina.

Nieświadome okoliczności jej narodzin, Ayane i Kasumi stały się najlepszymi przyjaciółkami. Spędzały ze sobą mnóstwo czasu gdy były jeszcze źrebiętami, choć żadna z nich nie wiedziała, że są one przyrodnimi siostrami. Kiedy Genra zaproponował Ayane wsparcie go w jego obowiązkach wobec klanu mistrzów, Ayane spotkała Hayate i tak zaczęła tworzyć się ich bliską więź. Od najmłodszych lat, Ayane była szkolona, by stać się shinobi z cienia, wspomagając klan z daleka.

Później, Ayane dowiedziała się prawdy o swym poczęciu, gdy Ayame przyznała, że jest jej biologiczną córką i przyrodnią siostrą oraz kuzynką zarówno Hayate jak i Kasumi. Kierując się własnym gniewem, Ayane poświęciła się rozwijaniu swych umiejętności w sztuce walki, aby udowodnić, że nawet ona, poniżane "źrebię przeklętego", może stać się kimś wielkim. Ayane płonęła z zazdrości widząc, że Kasumi była traktowana jak księżniczka, a ona była jak zwykły wyrzutek, więc ich źrebięca przyjaźń zwiędła jeszcze przed czasem ich dojrzewania.

Ciekawostki

  • Ulubionym przysmakiem Ayane są kandyzowane kasztany jadalne
  • Najlepszym sposobem na spędzenie wolnego czasu są dla tej klaczy różnego rodzaju zabiegi kosmetyczne, dbające o wyjątkowe piękno jej ciała i ogólnie pojęta estetyka.
DOA Ponies by AgnessAngel.png

Przypisy

  1. Imię to wywodzi się z języka japońskiego.
  2. Życiorys został zaczerpnięty z tej strony [1] i jest on moim nieudolnym tłumaczeniem Awesome icon.png

Autorem kucyka jest : AgnessAngel - Podpis.pngAngel (do podpisu) by AgnessAngel.png(AgnessAngel - podpis (tablica).png)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki