Fandom

My Little Brony Wiki

Blask Dance

324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Blask Dance

OC Youixd

Galeria postaci

Unicorn picto.pngJednorożecFemale picto.pngŻeńska

Zajęcia Rozkręcenie odpowiednio imprezy
Rodzina
Rodzice Shine Over (mama)

Blask Ticker (tata)

Rodzeństwo Shine Dance i Nilis
Blask Dance — bardzo radosna dusza towarzyska. Zajmuje się głównie rozkręcaniem imprez. Jest aktualnie studentką, więc resztę czasu poświęca na gry edukacyjne i naukę.

Powstanie

Blask Dance przez ze mnie i z pomocą mojej starszej siostry, została stworzona. Mój umysł wymyślił, że będzie "pseudo" DJ-em, za to styl doprowadził do "ala" czarodziejki i "pseudo" DJ-ki. Preferowana nazwa mojej siostry to Shine Dance, za to ja wpadłam na pomysł, że to może być jej siostra.

Za nim Blask Dance została umieszczona na Wiki i zaakceptowana, mijały lata. Blask tkwiła w moim folderze, jako kucyk z generatora. Zbyt o niej informacji nie zamieszczałam ( "na nie których wikiach jest ta postać oczywiście moja, przez ze mnie wszystko napisane i zrobione no przy pomocy mojej sis! ") Tak ok. były 4 sekcji, na których było mało informacji

W osobie drugiej

To była tajemnicza ponysona Youixd. Tak mało było w nich info, że wiele uważało administratorów, bez sensu mieć tu taką postać. Została ona wrzucona do kosza nikogo ona nie interesowała, a żal było nic nie pisać! Dopiero na tej Wiki, ,,chyba Youixd i Blask Dance zaufała Wiki, i wstawiła więcej informacji ;)

Przygoda

Na plaży

Kiedyś gdy ta dusza towarzyska była małym źrebakiem, w bardzo wesoły i cudny, upalny dzień w lato, poszła z tatusiem i mamusią na plażę. Jak tylko weszła do wody zaczęła się z chęcią i radością uczyć pływać. W tym pomagał jej tata, za to mama się opalała na słońcu. Blask czasami traciła równowagę pływając, i dlatego parokrotnie nurkowała pod wodę. Z czasem zaczęła wyśmienicie pływać. Rodzice pozwolili płynąć na drugi tor. Ani oni, ani Blask nie wiedziała, że głębokość będzie strachem dla niej. Na razie dobrze jej szło, ale gdy zanurkowała i zobaczyła jak jest głęboko, Blask zaczęła tonąć, a rodzica zapomnieli, że tam nie ma ratowników! Na szczęście mały źrebak o imieniu : Ilan, był tak dzielny, że popłynąć ratować Blask Dance. Po wzięciu Blask na pomost, Blask i Ilan od pierwszego wejrzenia zakochali się w sobie. Oczywiście ukrywali to do Gimnazjum, bo w tym wieku być parą? Coś nie podobnego! Przejdźmy do czasu Gimnazjum... Po tych wielu latach okazało się, że Blask i Ilan chodzą do tej samej szkoły! Oczywiście się rozpoznali i postanowili być parą. Gdy byli dorośli, pracowali wzięli ślub i mieli dzieci po ośmiu miesiącach. Żyli długo i szczęśliwe. Było oczywiście huczne weselisko!

Wygląd

Jest to zielony ( a może miętowy/pistacjowy? ) kucyk. Ma piękną różowo-ciemną fioletową fryzurę lokowaną i eleganckie, imprezowe okulary fioletowego koloru. Na szyi można zauważyć kremowy wisiorek oznaczający albo : krzyż albo : jakiegoś ludzika. Nosi na sobie piękną czarodziejską spódnicę/sukienkę koloru jasnego fioletu, w rozmaite rozmiary gwiazdki. Przy uszach widać niebieskie rogi. Głównie charakteryzują jej znaczek. Za to rogi te, mają dobre znaczenie.

Cechy charakteru

Na co dzień

Blask Dance jest bardzo miłym kucykiem, spełniającym dobre uczynki. W trudnych chwilach innych, a nawet siebie umie pocieszyć. Jest ona bardzo radosna od ucha do ucha. Często lubi się spotykać ze swoimi przyjaciółkami i się z nimi bawić lub imprezować ( gdy oczywiście rodzice pozwolą )

Na imprezach

Jak na imprezach, przecież każdy się dobrze bawi. Umie wyśmienicie tańczyć, co każdy jej to chwali.Ta dusza towarzystwa robi udane imprezy. Jest wtedy radosna i szczęśliwa. Śmieje się i umie rozbawić innych wtedy gdy się nawet dobrze bawią. Każdy ją pamięta po tej imprezie. Oczywiście pojawia się na wszelkiej imprezie, nawet z innego kraju/miasta!

Umiejętności

Pozytywna

Jej głównym pozytywną umiejętnością to jest po prostu... Przyznanie się do winy. Wiele osób czuje, że musi przeprosić, ale się wstydzi to powiedzieć. Blask Dance umie przeprosić z poczuciem winy. Przychodzi jej to do głowy aż przez drugą drogę. Ten uczynek bardzo kocha spełniać, bo czuje, że osoba przeproszona wybacza i nie jest obrażona, ale nie zbyt często spełnia negatywne/okropne uczynki.

Negatywna

Blask Dance nie ma żadnej negatywnej cechy. Na pewno gdzieś coś kiedyś się stanie, co będzie się zdarzać jej ok. dwa razy na tydzień.

~Masz pomysł? Śmiało, napisz w komentarzu lub na tablicy. Z chęcią wysłucham. Może być ich wiele!

Pupil

Blask Dance, zwykle towarzyszy jej pies ( jak była źrebięciem, nie miała wtedy psa ) Jest on bardzo miły i uprzejmy wobec jej i innych. W tym świecie Magii, pupile zwykle gadają. Pies Blask jest bardzo gadatliwy, ciężko jest z nim wychodzić na spacery, ale tak czy siak, Ona go wciąż Kocha! Jest on koloru jasnego blond. Ma bardzo śmieszny owłosiony, ogon zakręcony jak muszla ślimaka.

Zobacz także

Moje inne kucyki

- Card Gallery

- Valentine Slow

- Shine Dance

- Valentine Crask ( Valentine Slow jest spokrewniona z Crask )

Galeria

Blask Dance ID by Youixd.png

Cytaty

Cytat1.png Jak mogłaś to zrobić?! Jesteśmy przyjaciółkami przecież...Cz-cz-czy NIE!? Cytat2.png
Zdesperowana Blask Dance dowiedziała się, że nie są przyjaciółkami z Addele Micke
Cytat1.png Nie rozumiem Twilight tego pojęcia: Equestriańska Magia i Magia Przyjaźni. Wytłumacz mi to. Co się we mnie kryje? Czy jestem okropnym kucykiem w świecie ludzi? Nie rozumiem niczego! Cytat2.png
Tak zachowuje się Blask Dance, kiedy straciła pamięć, i nie rozumie najważniejszych pojęć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki