Fandom

My Little Brony Wiki

Blue Heart

325stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij
Blue Heart
Galeria postaci

Pegasus picto.pngPegazMale picto.pngOgier

Zajęcia Strażnik /Pogodynka
Rodzina
Małżonek Hope Light
Dzieci Posiada 3
Rodzice Sweet Blueberry i Catch Heart
Rodzeństwo 2 braci i 1 siostra
Dziadkowie znani
Krewni Nieznani

Artykuł w edycji
Pucyk-ID.png

Blue Heart (z ang. Niebieskie Serce) — ponysona partnera Hope Light. Jest synem Sweet Bluberry i Catch Heart. Ojciec Bright Light i Forever True Life.

Posiada dwóch braci, siostrę oraz partnerkę Hope Light. Ma dwóch wspaniałych rodziców matkę Sweet Blueberry oraz ojca Catch Heart. Jest strażnikiem w Canterlocie. Jest bardzo wytrwałym pegazem o lojalnym i życiowym charakterze. Na niego zawsze można polegać. Prawdziwe jego imię pochodzi od rodzica. Heart - od ojca i Brave na cześć, że był dzielny. Posiada skrzydła, dzięki którym potrafi latać i chodzić po chmurach. Prócz odganiania chmur i pogody zajmuje się obowiązkami jako strażnik.

Ogólnie

Jest najstarszym bratem ze swojego rodzeństwa. Został wyznaczony jako strażnik za lojalność, odwagę, determinacje, poczucie humoru i wytrwałość. Pilnuje wejścia zamku przed wścibskimi i szpiegującymi kucykami. Nawet samą Star Light nie wpuściłby gdyby chciała autograf. Takie ma obowiązki jako strażnik. Po wykonanym obowiązku przylatuje do Star Light.

Wygląd

Umaszczenie

Urodził się  szarym pegazem i umrze jako szary pegaz. Odziedziczył cechę szarości po matce.

Grzywa i Ogon

Posiada  długą pomarańczową - brązową grzywę wraz z ogonem. Brąz otrzymał od matki, pomarańcz po ojcu.

Oczy

Ma niebieskie oczy nieco jaśniejsze od Hope Light. Odziedziczył po ojcu.

Znaczek

Ma niezwykły znaczek który pokazuje o jego umiejętnościach.

Osobowość

Zalety i Wady

Determinacja

Jest najbardziej zdeterminowanym kucykiem w całej Equestrii. Podejmuje stanowczo zadania ryzykując nawet swoim życiem.

Lojalność

Jest bardzo lojalnym kompanem jak i wobec służby jak i rodziny. Odda życie i zdrowie za innych. Każdego obroni i pomoże w trudnych chwilach.

Odwaga i Honor

Jest bardzo odważnym, pewnym siebie kucykiem. Niczego się nie boi nawet największego zagrożenia. Jest bardzo honorowy.

Poczucie humoru i neutralność

Jest bardzo żartobliwym kucykiem który lubi pożartować nawet na służbie. Czasami bywa neutralny tzn nie rozmawia lub nie wtrąca się.

Szczerość i Sprawiedliwość

Jest bardzo szczerym i sprawiedliwym kucykiem. Rozsądnie rozstrzygnie każdy spór.

Uroczy Znaczek

Historia

Znaczek powstał gdy Blue Heart był małym, niezwykle cierpliwym pegazem. Pewnego dnia zobaczył jak małego pegaza ciągną za skrzydła i ogon. Poddenerwowany podsunął im deszczową burzę i zmoczył wredne pegazy. Maluszka osuszył i wtedy pojawił się znaczek.

Znaczenie

Znaczek tego pegaza odznacza jego waleczny charakter. Jest obrońcą wobec wszystkich pokrzywdzonych. Niebieska chmura odznacza karę, błyskawice oznaczają gniew, a deszcz - spokój.

Historia Pegaza

Dziecięce Lata

Urodził się w słynnym Cloudsdale lecz przenieśli się do Ponyville. Wśród maluszków wyróżniał się kolorem. Gdy był małym pegazem często latał wśród swoich rodziców. Np jego matka nie była pegazem a leciała wraz z mężem unoszona przez niego. Pamięta wspólne loty i zabawy wraz z rodzeństwem. Jego rodzeństwo  brat Pastel PegoSeta Rápido  wyróżniali się zupełnie  pod względem koloru pomimo nie otrzymali swoich znaczków lecz czują że otrzymają Siostra Divina także nie otrzymała swojego znaczka. Jego rodzeństwo po skończeniu szkoły poszli na różne kierunki.

Szkolnictwo

Jeśli chodzi o szkolnictwo, uczył się w 3 szkołach: w Ponyville, Cloudsdale i Canterlocie (jako strażnik).

Dorosłość

Nadszedł czas kiedy skończył szkołę i dorósł. Czas odpowiedzialności pegaza.

Życie rodzinne

Z rodziną zawsze miał dobre stosunki.

Partner

Spotkanie Brave Heart z Hope Light.png
Blue Heart and Hope Light in the Night by Cleopatera.png
Pewnego dnia spotkał w parku Hope Light. Podszedł i zagadał. Zaczęli się częściej spotykać, aż się zakochali w sobie.

Zainteresowania

  • Muzyka
  • Śpiew
  • Gra na Gitarze
  • Technologia

Marzenie

Pragnie dostać najwyższą kucykową emeryturę.

Sukcesy

  1. Sekretarz Szkolny
  2. Opiekun
  3. Psycholog
  4. Strażnik

Fobie

  • Boi się panicznie pająków.
  • Boi się gradu
  • Boi się że kiedyś straci magię latania

Posiadane Rzeczy

  • Garnitur
  • Zbroja
  • Piżama
  • Ubranie na co dzień
  • Ubranie na każdą porę roku
  • Nosidełko
  • Buty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki