Fandom

My Little Brony Wiki

Blue Lime

324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Blue Lime

OC kotka a21

Blue Lime ID by kotka a21.png

Zajęcia Malarstwo,krawiectwo
Rodzina
Rodzice Sweet Lamb-mama
White Helmet-tato

Blue Lime (z ang. niebieska limonka) — OC użytkowniczki kotka a21, klacz, jednorożec. Mieszka w szaro niebieskim wieżowcu na Manehattanie.

Wygląd

Blue Lime jest jednorożcem o jasnozielonej sierści, długiej, prostej granatowej grzywie w pomarańczowe paski. Jej design oka jest normalny, a kolor żółty.

Charakter

Klacz jest mądra, wesoła, miła, uczciwa, prawdomówna. Uwielbia malować, czytać i robić eksperymenty. Kiedy ma wolny czas najczęściej czyta książki, których nie zna, lubi czasem pouczyć się czegoś i patrzeć przez okno. Często bawi się ze swoim pupilem. Lubi malować i szyć, ale tylko dla własnej przyjemności.

Znaczek i talent

Znaczkiem Blue Lime jest limonka, której górna połowa jest niebieska. Znaczek oznacza to, że jest kreatywna, limonka znaczy to, że dobrze zna się na owocach i warzywach, a także to, że umie wyhodować rośliny z nasion, które nawet nie zaczęły kiełkować. Jednym słowem po prostu jest bardzo dobra z przyrody i chemii. Pomalowana połowa limonki oznacza to, że umie tak dobrze malować, że została malarką.

Historia zdobycia znaczka

Kiedyś kiedy Blue Lime była źrebakiem, została zaproszona na konkurs talentów. Sama chciała tam wystąpić, ale nie wiedziała jaki ma talent. Próbowała różnych talentów przed rodzicami, ale nic z tego nie wyszło. Dzień przed konkursem Blue Lime straciła nadzieje, ale jej rodzice próbowali namówić ją do czegoś. Jej przyjaciółka powiedziała że może spróbować chemii lub malarstwa gdyż z tych przedmiotów była najlepsza z całej klasy. Blue Lime postanowiła wyhodować owoc za pomocą eliksirów, farb i magii. Gdy weszła na scenę zobaczyła tłum kucyków patrzących na nią, przestraszyła się i nie wiedziała co zrobić. Nagle zobaczyła w tłumie swoich rodziców i poczuła, że ma w sobie siłę żeby wygrać w tym konkursie. Nagle z nasiona wyrosła limonka. Blue Lime przestraszyła się tego i przypadkowo pomalowała limonkę na niebiesko. Wtedy na jej boku pokazała się taka sama limonka. Na końcu konkursu okazało się, że wygrała i dostała jako nagrodę medal z pędzlem. Po tym zdarzeniu już pewniej wchodziła na scenę i znała swoje talenty. Inne źrebięta z jej szkoły zazdrościły jej sukcesu.

Historia bycia krawcową

Po przeprowadzce nie znała okolicy, nie wiedziała gdzie jest sklep i inne budynki. Kiedy uszyła dla siebie pierwszą sukienkę, wszyscy przechodzący obok niej byli zachwyceni. W końcu założyła własny butik i sprzedaje ubrania.

Zwierzątko domowe

Jej zwierzątkiem domowym jest zielono niebieska papużka. Papuga ma na imię Green Flutter (z ang. zielony trzepot). Papuga jest dobrze wychowana, nie krzyczy na całe gardło, nie rozsypuje wszędzie jedzenia i jest miła. Ulubionym jedzeniem Green Flutter są nasiona i karma dla ptaków.

Ciekawostki

Limonka na jej boku jest pół niebieska dlatego, że pędzel był używany do malowania na niebiesko jakiś czas wcześniej i nie został umyty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki