Fandom

My Little Brony Wiki

Brian Donut

324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Brian Donut

Samotny Podróżnik

ID Brian Donut by This is Equestria.png

Unicorn picto.pngJednorożecMale picto.pngOgier

Zajęcia podróż
Rodzina
Rodzice Brak informacji
Brian Donut — jednorożec i podróżnik, znany także pod ksywką Samotny Podróżnik. Od kilku lat próbuje bezskutecznie znaleźć swoją rodzinę. OC użytkownika This is Equestria.

Wygląd

Brian jest średniego wzrostu jednorożcem o żółtawej sierści, bordowej grzywie i turkusowych oczach. Na głowie nosi brązowy kapelusz, a na szyi granatowy szalik. Na wszystkich czterech kopytach ma złote bransolety z rubinami. Jego znaczek to czekoladowy pączek z posypką.

Historia

Niewiele wiadomo o jego młodości. Jedyną informacją jest to, że mieszkał w Canterlocie i chodził do tego samego przedszkola co Marcus Black i Golden Tail, który był jego najlepszym przyjacielem.

W wieku szkolnym stało się coś, co zmieniło jego życie. Gdy wrócił do domu, nie zastał w nim rodziców. Szukał ich w okolicy domu i nie mógł ich znaleźć. Przysiągł sobie, że odnajdzie ich za wszelką cenę.

Z powodu tych dramatycznych wydarzeń Brian postanowił zamieszkać u Golden Tail'a i jego rodziców. Opowiedział im o swojej trudnej sytuacji. Tak się wzruszyli, że zgodzili się go adoptować.

Gdy osiągnął dorosłość wyruszył w poszukiwaniu jego rodziny. Niestety, pomimo wielu prób nie udało mu się do czegokolwiek dojść. Brian jednak nie poddaje się, wierząc, że w końcu osiągnie swój cel.

Znaczek

Brian zdobył swój znaczek wczesną młodością. Kiedy jego rodzice upiekli pączki, on nie mógł się powstrzymać i zjadł wszystkie. I w ten sposób na jego boku pojawił się znaczek, który reprezentuje jego ulubione jedzenie.

Rodzina

Brian Donut jest jedynakiem. Swoich rodziców pamięta ze zdjęć, ale nie zna ich imion.

Rodzice Brian'a by This is Equestria.png

Rodzice Brian'a.

Relacje z innymi postaciami

Marcus Black

Marcus Black to jego dobry przyjaciel z czasów dzieciństwa.

Golden Tail

Jego najlepszy przyjaciel. Zamieszkał u niego po zniknięciu swoich rodziców. Byli w tej samej klasie w szkole podstawowej, także gimnazjum i liceum.

Black Rose

Jego przyjaciółka z czasów dzieciństwa.

Crystal Eye

Jego przyjaciółka z czasów dzieciństwa. W szkole podstawowej chodziła z nim do klasy.

Jacob Midnight

Jego przyjaciel z czasów dzieciństwa. W szkole podstawowej chodził z nim do klasy.

Darrius Muffin

Jego kolega z czasów gimnazjum i rywal.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki