Fandom

My Little Brony Wiki

Camille

325stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Camille

Ponysona użytkowniczki Kamila15, a ten piękny obrazek należy do użytkowniczki Madziulka200 :)

Camille digital by Madziulka200.png

Zajęcia
  • Śpiew w barze PonyFun
  • Rodzina
    Rodzice
  • Tata Roy
  • Mama Renee
  • Rodzeństwo Nie ma

    Camille (z ang. Camille - Kamila, imię pochodzenia łacińskiego) — jednorożec; ponyfikacja użytkowniczki Kamila15, piosenkarka w barze PonyFun. Mieszka w Ponyville.

    Powstanie

    Autorka wzorując się na sobie stworzyła ponysonę i nadała jej imię, będące angielskim odpowiednikiem jej własnego.

    Wygląd

    Camille ma grzywę spiętą w bardzo wysoki kucyk, w kolorze ciemnego blondu. Kolor jej oczu waha się między niebieskim a szarym. Jej sierść posiada miętową barwę. Jako jednorożec Camille posiada także róg na środku czoła. Jej ogon jest prosty, w tym samym kolorze co grzywa. Znaczkiem jednorożca jest czarny mikrofon, wokół którego tańczą trzy kolorowe nutki (ósemki): różowa, niebieska i zielona.

    Historia

    Dzieciństwo

    Camille już od dziecka zaczęła interesować się śpiewem. Jako mały kucyk nie mogła przestać wydawać z siebie coraz to wyższych dźwięków, co stało się jej (w dobrym tego słowa znaczeniu) nawykiem.

    Dorosłość

    Dziś Camille rozwija się w dziedzinie wokalu, komponując piosenki i śpiewając w barze PonyFun.

    Osobowość

    Marzycielka

    Camille znana jest z tego, że ciągle marzy. Nie ma chwili, by żyła rzeczywistością. Nie ma oczywiście w tym nic złego, bo dzięki marzeniom jest na tak wysokim stanowisku. Lecz jednak czasami nie uważa na innych i nie zwraca na nich uwagi.

    Mądra

    Kucyki często pytają się jej o radę. Bardzo dużo też wie w innych sprawach. Czasami doucza małe źrebiątka z takich dziedzin jak matematyka, chociaż szczerze jej nienawidzi. Dużo kucyków uważa ją za chodzącą encyklopedię wiedzy.

    Umiejętności

    Śpiew

    Jako wokalistka, Camille oczywiście umie śpiewać. Robi to dzień i noc, nie tylko gdy jest w pracy. Śpiewaniem i ogólnie muzyką zaczęła interesować się już w najmłodszych latach. Kocha to i nie wyobraża sobie bez tego życia.

    Gra na instrumencie

    Camille umie grać na flecie prostym, skrzypcach, ale jej główną umiejętnością jest granie na fortepianie. To właśnie z jego pomocą komponuje świetne utwory.

    Relacje

    Roy

    Chociaż czasami się kłócą, Roy traktuje swoją córkę jak księżniczkę. Camille jest jego oczkiem w głowie i kocha ją niezmiernie. Lecz niestety pracuje za granicą i nieczęsto widzi się z córką na żywo.

    Renee

    Tutaj jest troszkę inaczej. Renee kocha córkę identycznie jak Roy, lecz jednak nie pozwala jej na tak dużo.

    Zwierzęta

    Zwierzakiem jednorożca jest rasowy piesek o imieniu Puszek. Jest on rasy Shih-Tzu. Kocha ją i spędza z nią każdą możliwą chwilę.

    Ciekawostki

    • Szczęśliwą liczbą kucyka jest 15.
    • Nienawidzi mieć rozpuszczonej grzywy.
    • Kocha pizzę.
    • Kocha także zwierzęta i często płacze, gdy zobaczy jakieś bezdomne.
    • Jest strasznym leniem.

    Cytaty

    Cytat1.png A bo ja wiem? Cytat2.png
    Camille, gdy czegoś nie wie
    Cytat1.png No coś w tym stylu... Cytat2.png
    Camille, gdy nie umie czegoś wytłumaczyć
    Cytat1.png No co ty... Cytat2.png
    Camille

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki