FANDOM

Caramel Heaven
Caramel heaven ID by Shiroux.png

Pegasus picto.pngPegazMale picto.pngOgier

Zajęcia Cukiernik, listonosz
Rodzina
Rodzice Truffle Sweets i Steam Engine
Rodzeństwo jest jedynakiem
Krewni Nugat Cream, Cloud swirl

Caramel Heaven (z ang. karmelowe niebo) — pegaz autorstwa Shiroux. Prowadzi cukiernię na przedmieściach Canterlotu. W wolnym czasie dorabia jako listonosz rozwożąc przesyłki między miastami.

Wygląd

Caramel jest średniego wzrostu pegazem. Ma średniej długości postrzępioną, brzoskwiniowo-cynobrową grzywę i krótki ogon w tych samych barwach. Sierść ma kolor jasnego brązu z przebarwieniami na pysku, nogach, skrzydłach i uszach. Jego oczy są wiśniowo-miodowe. Zwykle nosi bordowy krawat, albo szal w chłodne dni.

Znaczek

Otrzymał go w bardzo młodym wieku, kiedy jako mały źrebak zgubił się na targu. Pewien kucyk zmartwiony losem zapłakanego pegaza, zabrał go do swojej cukierni. Czekając na jego rodziców spędzał czas ze źrebakiem zdradzając sekrety powstawania słodyczy. Młodzieniec najwidoczniej miał do tego talent i niemalże po godzinie stworzył cukierki według własnego przepisu. Dumny ze swojego dzieła, wyszedł z cukierni i zaczął częstować nimi przechodniów. Wracając po więcej słodyczy zauważył pojawiający się na sobie znaczek, symbol jego cukierniczych zdolności.

Osobowość

Optymizm

Caramel jest niezwykle pozytywnym kucykiem. Rzadko widuje się go smutnego lub przygnębionego, lecz jeśli traci dobry humor, to z bardzo ważnych powodów. Pozytywna aura, jaką w okół siebie roztacza zawsze potrafi poprawić humor jego przyjaciołom.

Porywczość

Pegaz jest z rodzaju tych, co najpierw robią, później myślą. Caramel jednak ma wielkie szczęście i zwykle udaje mu się wyjść bez szwanku z każdej opresji.  

Pracowitość

Od źrebaka cechowała go pracowitość. Choć ma naukę i cukiernię na utrzymaniu, to znajduje czas na roznoszenie paczek i spędzanie czasu z przyjaciółmi.

Uległość

Jest kucykiem, któremu trudno jest odmówić innym, przez co często bierze na głowę o wiele więcej niż może.

Historia

Źrebięce lata

Jak większość pegazów, Caramel Heaven urodził się w Cloudsdale. Niestety, z powodu komplikacji podczas porodu, jego matka straciła życie, a Caramel na wiele lat stracił możliwość latania. Był to główny powód przeprowadzki do stolicy, która oferowała możliwość rehabilitacji źrebaka. W Canterlocie znaleźli niewielki domek w centrum blisko ośrodka rehabilitacyjnego i szkoły. Nauka była bardzo trudnym dla niego przeżyciem. Większość kucyków drwiła sobie z niego, a nauczyciele patrzyli tylko z politowaniem. Ogier jednak się nie poddawał i starał się przetrwać szkolne lata.

Dorastanie

Po wieloletniej rehabilitacji i treningach pegaz całkowicie odzyskał zdolności lotnicze. W okresie dojrzewania wdał się w konflikt z ojcem, który chciał by jego syn tak jak on został sportowcem. Caramel chciał jednak spełniać swoje marzenia. ostatecznie wyprowadził się od niego i założył własną cukiernię, z górnym piętrem przeznaczonym na dom.

Relacja z Rodziną

Rodzice

Truffle Sweets

Zna ją tylko ze zdjęć i wspomnień ojca.

Steam Engine

Po wyprowadzce zerwał z nim kontakt.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki