FANDOM

Cherry Velvet

OC Edielle, ten wspaniały został obrazek narysowany przez Lenę

Cherry Velvet ID by Lenaa.png

Earthpony picto.pngZiemski kucykFemale picto.pngKlacz

Zajęcia Opieka nad synem, codzienne prace domowe, tworzenie wyśmienitych powideł śliwkowych
Rodzina
Małżonek Sky Mist
Dzieci Storm Catcher (syn)

Ten artykuł jest dosyć krótki, ponieważ autorka chce nie zdradzać roli postaci w jej fanfiku. Możliwe, że z czasem pojawią się tu nowe informacje

Cherry Velvet — (ang. cherry - wiśnia,velvet - aksamitny) jedna z siedmiu głównych postaci z fanfika Mijający Czas, OC użytkowniczki użytkowniczki Edielle, klacz, kucyk ziemski. Mieszka w Vanhoover. Ma 29 lat [1].

Wygląd

Cherry jest kucykiem ziemskim o niebieskiej sierści, włosach w dwóch odcieniach czerwieni i zielonych oczach. Jej grzywa na co dzień jest spięta w kok złotą ozdobą do włosów a reszta układa się w grzywkę sięgającą do oczu. Ogon jest krótki, charakterystycznie zawinięty i lekko potargany.

Charakter

Klacz jest bardzo rodzinna i opiekuńcza. Lubi spędzać czas w gronie rodziny i gotować dla niej swoje przysmaki. Posiada też dużą cierpliwość i dobroć. Bywa jednak nadopiekuńcza i czasem wykazuje skłonności paranoiczne, co może przerodzić się w histerię.

Znaczek i talent

Znaczkiem Cherry jest słoik powideł i trzy śliwki. Oznacza on jej umiejętność do tworzenia powideł o tym smaku oraz różnych innych potraw z ich dodatkiem.

Historia zdobycia znaczka

Gdy klacz miała siedem lat, lubiła pracować z mamą w kuchni. Postanowiła jednak znaleźć swoją własną potrawę, coś w czym będzie lepsza nawet od mamy. Próbowała wielu przepisów i zajęło jej to kilka tygodni. Gdy próby znalezienia wyjątkowego dania nie szły dobrze, klaczka straciła cześć swoich chęci i nie angażowała się w to już tak często. Pewnego dnia pomyślała o zrobieniu powideł śliwkowych, ale tylko dlatego, że chciała zrobić sobie kanapki na podwieczorek. Gdy skończyła, spróbowała swojego dzieła. Ku jej zdziwieniu było bardzo dobre, choć nie przykładała się do tego za bardzo. Jej bok rozświetlił się białym blaskiem i pojawił się na nim znaczek w postaci słoiczka powideł śliwkowych, co ucieszyło ją oraz jej rodzinę.

Pozostałe postaci fanfika Mijający Czas

Postacie z fanfika Mijający Czas by Lenaa.png

Ten grupowy obrazek narysowała Lena

Przypisy

  1. Wszystkie moje kucyki otrzymują wiek, który liczy się tak samo jak u ludzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki