FANDOM

Colour Black

Moja pseudo ponyfikacja .-.

Colour Black ID by XxEmooxTikonkaxx.png

Earthpony picto.pngZiemski kucykFemale picto.pngŻeńska

Zajęcia Wygłupianie się na różnych forach

Kulinarstwo

Rodzina
Rodzice Mama - Renata

Tata - Mirosław

Rodzeństwo Brat- Rafał

Siostra- Sylwia

Krewni Kuzynka- Weronika

Colour Black (z ang. colour - kolor, black - czarny = Kolor Czarny) — Klacz, ponysona użytkowniczki xxEmooxTikonkaxx. Lubi się wygłupiać na różnych forach. Aktualnie zamieszkuje w Ponyville. Często wybiera się do księgarni po różne przepisy kulinarne.

Powstanie

Jak pisałam wcześniej: jest to moja ponysona. Głównie wygląd i w ogóle wszystko co jest tu napisane (oprócz zamieszkania i imienia...) dokładnie ja opisana, można nazwać że ten kuc jest moją ponyfikacją. Więc skoro ponysona...to się wzorowałam mną. Wygląd jakoś super-hiper nie wygląda, ale być może... w przyszłości zmienię go jeszcze (ten wygląd pewnie chwilowy).

Wygląd

Wygląda na trochę brzydkiego kucyka. Ale jak pisałam powyżej: Wygląd MOŻLIWIE chwilowy.

Klacz jest pokryta kremową sierścią. Widać jej niebieskie kontury. Włosy układają się w taki sposób, że wyglądają jak rozwiane. Są koloru brązowego wraz z ogonem o średniej długości. Posiada wielkie oczy koloru różowego. Są one błyskotliwe pod czas nocy.

Historia

Dzieciństwo

Zazdrość

Jako mała dzieci Colour Black uczęszczała do przytulnego przedszkola. Tam poznała bardzo dużo miłych osób, chętnych z nią do zabawy. Po roku uczęszczania tam, w mieście o nazwie Ponyville, zdobyła najlepszą przyjaciółkę Alidię. Był to przeuroczo miły kucyk. Colour i jej rodzice, cieszyli się, że znalazła tak cudną przyjaciółkę. W lutym zauważyła, że Alidia przyjaźni się z inną osobą ze starszej grupy! Zaczęła podejrzewać, że kontakt się z nią urwał. Nie wiedziała o tym, że to jej starsza kuzynka. Pochopnie oskarżyła ją o zerwanie przyjaźni. Było Alidii bardzo przykro z tego powodu. Zapomniała powiedzieć o tym, że jej kuzynka przeniosła się do tego przedszkola i nikogo tu nie zna. Colour była zawiedziona tym, że jej pseudo najlepsza przyjaciółka zadaje się z inną i jeszcze na dodatek jej nie przedstawiła.

Czasy szkolne

Przeprosiny

Gdy minęło trochę lat, Colour Black zaczęła chodzić do Szkoły Podstawowej nr.3 z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi w Ponyville (wiem...chyba te info jest nie ważne .-.) Alidia też tam zaczęła uczęszczać. Jej kuzynka, gdzie indziej trafiła. Alindia próbowała porozmawiać chwilę z Colour, ale ona siedziała wciąż w klasie. Osamotniona klacz nie miała pojęcia o tym, że ta niby najlepsza przyjaciółka Alindii, to jej kuzynka! Mijały dni, tygodnie...Alindia i Colour straciły kontakt ze sobą. W końcu klacz zapomniała o niej i wyszła z radością na korytarz szkolny. Tam spotkała swoją utraconą przyjaciółkę. Alindia cieszyła się na widok Colour Black, ale ona...wcale. Klacz próbowała wyjaśnić nieporozumienie. Na dodatek zaprosiła Colour do domu, gdzie nawet jej rodzice potwierdzą, że to była jej kuzynka. Gdy zaszła Colour do domu Alindii, okazało się że to seryjnie była jej kuzynka. Klacz przeprosiła, i zbudowały nową najlepszą przyjaźń.

Dorosłość

Colour Black bardzo kochała W-F. Co się jej dziwić, gdyż uczęszczała do klasy sportowej? W Ponyville, w ogóle... w całej Equestrii nie było sklepu sportowego, postanowiła wyjechać do Londynu. Rodzice, zaakceptowali jej wybór. Colour obiecała, że dwa razy na rok będzie przyjeżdżać. W Londynie zaczęła pracować w sklepie zwanym Sport Mega. Tam spełniła swoje marzenia. Były jej wymarzone ubrania, rzeczy itp. sportowe! Niestety kontakt z Alindią się urwał, przez jej pracę. Ale klacze, nadal o sobie pamiętają!

Cechy charakteru

Osobowość

  • Życzliwość - Kucyk jest uprzejmy wobec innych, a dokładniej mieszkańców. Jest też życzliwa wobec zwierzaków!
  • Nieufność - Sytuacja z Alidnią i jej kuzynką, pokazuje że nawet jej nie zaufała i pochopnie ją osądziła o 'zdradę'.

Cytaty

Cytat1.png A skąd niby mam ci wierzyć, że to twoja kuzynka!? Cytat2.png
Mówi rozwścieczona Colour Black do Alindii, próbującej wyjaśnić nieporozumienie.
Cytat1.png Oh...To...Ja...Ten...Przepraszam Cytat2.png
Mówi nieśmiele do Alindii w jej domu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki