Fandom

My Little Brony Wiki

Cucina de la Cruz

325stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij
Cytat1.png Leming gra na ukulele ponieważ sarna kaszalot czyli ZNÓW ZAWIODĘ RODZICÓW! Cytat2.png
Cucina de la Cruz
Cucina de la Cruz

OC użytkowniczki StarSpell,

Galeria postaci

Earthpony picto.pngZiemski kucykFemale picto.pngKlacz

Zajęcia Pieczenie, gotowanie
Rodzina
Rodzice
  • Cream-Cookie de la Cruz - mama
  • Carmel de la Cruz - tata
  • Rodzeństwo
  • Brak
  • Krewni
  • Cała wielka rodzina de la Cruz oraz rodzina Guesthouse.
  • Cucina de la Cruz (z wł. cucina - gotować, z hisz. cruz - krzyż [1]) — heteroseksualna, 21 - letnia klacz, ziemski kucyk, mieszkanka Ponyville. Dziewczyna Pena Drve' a.

    Powstanie

    Kiedyś chciałam wymyślić swoje mane 6. Więc w ramach jego powstała Cucina, ale i również Fantastic i Ashia.

    Cucina Cruz

    Od obecnej Cuciny nie różniła się wiele. Np. w jej imieniu nie było wyrazów "de la" co tak szczerze postanowiłam dodać do imienia postaci ponieważ kojarzyło mi się ze słowem "delicje" co bardzo pasowało do postaci. Oprócz tego włosy postaci były w desingu Pinkie Pie, i nie miała bransoletek. Zawsze nosiła też swój poplamiony fartuch.

    Honey Gold

    Ta generacja miała dużo wspólnego z pszczołami. Honey miała umieć się z nimi porozumiewać a one miały dawać jej najlepszy miód do wypieków. Klacz miała żółte włosy w czarne pasy, podobne znajdowały się na kopytkach.

    Wygląd

    Cucina ma złoto - pomarańczową sierść. Na lewym prawym kopytku zazwyczaj nosi dwie bransoletki - jedną granatową z pomarańczową czteroramienną gwiazdą i drugą łososiową. Na boku ma swój uroczy znaczek czyli wypieczony placek z wisienką na wierzchu. Posiada strasznie lokowane, żółte włosy z czerwonymi pasemkami, które na twarzy popadają jej po dwóch stronach czoła.[2] Resztę spina w dwa kucyki. Podobnie z ogonem.

    Historia

    Dzieciństwo

    Cucina urodziła się 23 lipca w rodzinie de la Cruz. Od wczesnych lat życia była uczona pieczenia muffinek i innych pyszności, bowiem jej rodzina była sławnym cukiernikami i piekarzami. Gdy zaś Cucina skończyła 5 lat musiała dowieść, że nadaje się na kucharza.

    Zdobycie znaczka

    W piąte urodziny Cuciny jej rodzice zaprosili całą rodzinę. Na oczach wszystkich Cucina miała przygotować 5 niezwykle trudnych potraw bez zaglądania do przepisu. Pierwsze dwie potrawy zrobiła tragicznie. Reszta wychodziła jej coraz lepiej, aż przy ostatniej (a był to placek z bezą w środku) przednie kopytka Cuciny zabłysły. Świetlisty dreszcz przeszedł przez jej ciało, a na boku pojawił się znaczek - właśnie placek. tak Cucina przeszła próbę, ponieważ chodziło o to by klaczka zdobyła swój znaczek, a nie o zrobienie potraw.

    Szkoła podstawowa

    W szkole szybko zaskarbiła sobie sympatię wszystkich, jednak jej najlepszą przyjaciółką stała się Hekate. Razem były nierozłączne.

    Cucina de la Cruz i Hekate by Flutti Sparkle.png

    Z Hekate

    Osobowość

    Optymizm

    To najlepsza cecha tego kucyka. Z każdej sytuacji potrafi znaleźć wyjście. Wierzy; że wszystko może zrobić jeśli tylko chce.

    Nerwowość

    Mimo jej pozytywności jest bardzo nerwowa. Jest tak dlatego, że jej rodzice wywarli na niej dużą presję. Choć ma 21 lat to nadal uważa, że wszystko musi robić idealnie, by zaimponować rodzicom.

    Choleryk

    Umiejętności

    Pieczenie

    Relacje

    Hekate

    Pen Drive

    Zwierzęta

    Ciekawostki

    • Jest uczulona na gluten.
    • Chodziła z Rarity do klasy, ale nie miały praktycznie żadnych relacji
    • Zawsze chciała mieć młodsze rodzeństwo
    • Jest cholerykiem

    Cytaty

    Przepis na rodowy smakołyk de la Cruz 'ów

    1. Zrób kogiel - mogiel (w sensie ubij białka z cukrem)
    2. Pokrój truskawki na ćwiartki
    3. Zetrzyj na tarce czekoladę
    4. Dodaj do kogla - mogla czekoladę i truskawki
    5. GOTOWE! (Ale było trudne nie?)

    Przypisy

    1. Imię zostało wybrane z dwóch powodów: 1. de la kojarzy mi się ze słowem delicja 2. cruz, kojarzy mi się z kruszonką
    2. Ja po prostu nie umiem tego powiedzieć wiec jeśli to brzmi do d**y to przepraszam

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki