Fandom

My Little Brony Wiki

Cutie Gold

325stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Cutie Gold

Zupełnie nikt

Galeria postaci

Zajęcia Rysunki[1]
Głos
  • Ja Sunilla
Rodzina
Rodzice Lilly Steam- Mama

Garry- Ojciec

Rodzeństwo Bratosiostra Brat- Blue Jay;

Siostra- Pink Jay

Cutie Gold   Kucyk[2], klacz, jednorożec i moje OC Sunilli. Jest malarką. Kucyk w wieku 13-stu lat tj. w wieku szkolnym ;-;!!!!

Powstawanie

Alex by Sunilla yay.svg

brzydki pierwszy projekt

Jej pierwszym projektem był jednorożec o białej sierści z błękitną grzywą. Jej oczy były również błękitne. Następnym projektem, już narysowanym przez Sunillę w szkole, był jednorożec o kręconej, brązowej grzywie z ogromną kokardą. Jednak to nie było to. Koniec końców autorka spojrzała w lustro[3]. Narysowała potem kucykowi włosy podobne do swoich. W końcu zdecydowała się na turkusowy kolor maści. Do tego narysowała aparat na zęby, który zawsze chciała mieć. Klacz była gotowa, ale to nie było to. Potem zmieniła ją raz jeszcze. Jednakże zrobiła z niej OC, a zaczęła tworzyć ponysonę od początku.
Dat rozmazany art unname pony by Sunilla.png

Wygląd

Klacz ma brązową, prostą grzywkę, resztę włosów upina w polokowaną kitkę. Z kitki jedno pasemko jest w kolorze blond. Ma to związek z kolorem włosów autorki, które słońce gdzieniegdzie rozjaśniło. Sierść Cutie jest jasnożółta, a koło jej prawego lewego oka są trzy plamki w kolorze pistacjowym. Jej ogon ma taki sam design co Sweetie Belle.

Historia

Klaczka urodziła się w Trottingam w trakcie przeprowadzki. Przeprowadzka została zorganizowana dla małej, by miała miłe otoczenie. Przeniosła się wraz z rodzicami do Canterlotu. Wolno się uczyła, ale wcześniej od rówieśników znała alfabet i liczyła do 100. Potem zaczęło się przedszkole. Cutie szczerze mówiąc nie była zbyt lubiana. Miała 2 przyjaciółki. Jedna wciąż się o wszystko obrażała, a druga nigdy nie miała czasu po zajęciach. Co więcej mama Kathii była negatywnie nastawiona co do Cutie. W ten sposób mniej więcej skończyła się ich przyjaźń.

W podstawówce było gorzej. Nikt a nikt jej nie lubił. dopiero po jakimś dłuższym czasie zapoznała się z Coco, małą równie samotną klaczą gatunku ziemskiego. Znalazły wspólny język i było ok dobrze. Poznała też Nicrama i Qba

W gimnazjum było lepiej. Nicram i Qb poszli z nią do szkoły. Klasa jej nie odrzucała i jest w miarę dobrze.
Cutie Gold chibi.png

Wersja chibi wykonana przeze mnie z bazą w Inkscape

Charakter

Klacz jest miła, koleżeńska i... leniwa. Jest też bałaganiarą i jest zbyt poważna.

Przypisy

  1. Ale ja nie umiem ;-;
  2. Nie no. Nie kucyk, sikorka ;-;
  3. A ono pękło xd ;-;

Więcej z Fandomu

Losowa wiki