Fandom

My Little Brony Wiki

Dawn

324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Tak, tak... Ami się nudzi ;-;

Dawn
Dawn ID.JPG

Zajęcia Astronom
Dawn (z ang. zorza poranna) — jednorożec, mieszkanka Canterlotu. Klacz, która raczej prowadzi samotny tryb życia. Nie znosi być w centrum uwagi. Pracuje jako astronom. Uwielbia tą pracę zwłaszcza, że nie musi tylko siedzieć w domu i oglądać je przez teleskop. Kiedy wieczorami leży pod drzewem i ogląda gwiazdy to też wiele może odkryć i się nauczyć. Bardzo żałuje, że nie jest pegazem, ponieważ wtedy mogłaby latać i byłoby jej dużo łatwiej. [1]

Powstanie

A wszystko się zaczęło od tego, że Ami się nudzi ;-; Nie miałam zajęcia na angielskim, ponieważ wracaliśmy z próby pasowania, a pani zrobiła nam luźną lekcję, tak, że nic nie robiliśmy. Więc jak zawsze muszę na każdej nudnej lekcji rysuję wszystkim kuce ;-;. I zrobiło się tak, że narysowałam [2]. Ogólnie brakowało mi w naszym kucykowym społeczeństwie astronomów [3] więc postanowiłam taką o to klacz stworzyć.

Wygląd

Dawn urodą nie grzeszy, ale też nie można jej nazwać brzydką klaczą. Sierść ma w kolorze białym. [4] Grzywa ma bardzo dużo kolorów: ciemno śliwkowy, ciemno różowy, bardzo jasnoszary, troszeczkę ciemniejszy niebieski, a spina ją w kucyk, lub kok. Dawn nie lubi rozpuszczonych włosów, gdyż uważa, że to jest najgorsze uczesanie jakie istnieje. Bardzo przeszkadza jej w pracy. Według niej ma być skromnie i wygodnie. Nosi czarne kolczyki. Oczy ma w kolorze jasnego fioletu. Jej aura czaruje na kolor niebieski. Znaczek ma kształt trzech czteroramiennych gwiazd. [5]

Uwagi i przypisy

  1. Taki fail. Napisałam o lataniu w artykule o jednorożcu ;-;-;.
  2. Było mnóstwo zamówień, a ja wyskakuję z nowym Oc. Też Cię kocham moja klaso <3
  3. Wyjątek Twalot i Stride, ale on chyba nie żyję. ;-; Zapalę [*]
  4. I tu pierwszy przekład mojej dokładności. Ta biel nie idzie w szarość, ale bardziej w odcienie bardzo jasnej żółci, cielistego.
  5. Takie gwiazdy jakie ma na znaczku Twilight Sparkle.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki