Fandom

My Little Brony Wiki

Death Angel

324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Death Angel

Przewodnik zmarłych

Death Angel.png

Pegasus picto.pngPegazMale picto.pngOgier

Zajęcia Transport umarłych do krainy życia po śmierci
Głos
  • This is Equestria (polski)
  • This is Equestria
Rodzina
Rodzice ojciec Dark Angel

matka Heavenly Wing

Death Angel (z ang. Anioł Śmierci) — pegaz zamieszkujący Cloudsdale. Przeprowadza nieżywych do świata zmarłych. OC użytkownika This is Equestria.

Wygląd

Death Angel to najwyższy ogier w Equestrii. Jest pegazem o srebrnej sierści. Ma tylko jedno skrzydło (dlaczego, dowiecie się w jego historii). Jego prosta grzywa średniej długości w kolorze krwistej czerwieni i oczy w nieco bardziej jaskrawym odcieniu nadają mu mrocznego charakteru. Ma bordowe kopyta. Ma poważny wyraz twarzy i nigdy się nie uśmiecha (przynajmniej od czasu, kiedy nadano mu tytuł "Przewodnika zmarłych").

Historia

Dzieciństwo

Filly Death Angel.png

Death Angel jako źrebię by This is Equestria

Death Angel urodził się jako zwykły pegaz, tak samo jak oboje rodzice. Wydawało się, że wszystko z nim było w porządku, jednak okazało się, że cierpi na nieuleczalną chorobę prawego skrzydła. Jedynym ratunkiem dla źrebięcia była amputacja. Rodzicom to nie przeszkadzało. Przez cały okres dzieciństwa nie wychodził z domu. Wstydził się tego, że ma tylko jedno skrzydło. Rodzice pocieszali go tym, że istnieją ziemskie kucyki i jednorożce, które nie mają ich w ogóle i nie potrafią latać, jednak bez pozytywnego skutku.

Dorastanie

Kiedy był nastolatkiem, po raz pierwszy opuścił dom. Okazało się, że mimo jednego skrzydła dobrze radzi sobie z lataniem i przestały go gnębić jego dotychczasowe problemy. Wszystkie kucyki patrzyły na niego z zachwytem i podziwem. Zazdrościły mu jego niezwykłego talentu.

Dorosłość i zdobycie znaczka

Death Angel zdobył swój znaczek bardzo późno. Kiedy dorósł, odkrył swoją tajemniczą moc przemieszczania się między krainą żywych i krainą umarłych. Widział także dusze zmarłych wśród żywych. Wiedział, że bez jego pomocy obłąkane dusze nie znajdą drogi do swojego miejsca. Postanowił je przeprowadzić do drugiego świata. Powiedział do nich:

"Chodźcie za mną, a dotrzecie tam, gdzie powinniście się teraz znajdować."
One posłusznie poszły za nim. W zamian za pomoc okazaną zmarłym, otrzymał swój znaczek: czarną trumnę z namalowanym na niej żółtym krzyżem. Pomyślał, że to mogło odmienić jego życie i od tej pory krąży nocami po Equestrii, szukając obłąkanych dusz, które potrzebują jego pomocy.

Charakter i zainteresowania

Brak otwartości

Death Angel od czasu dorosłości prawie w ogóle nie rozmawia z żywymi. Dniami lata po niebie, aby ćwiczyć swe umiejętności latania z jednym skrzydłem, a nocą schodzi na ziemię, żeby przeprowadzać zmarłe kucyki do ich właściwego miejsca.

Pisanie

Death Angel wyraża zamiłowanie do pisania powieści i opowiadań, opartych głównie na jego źrebięcych latach i przedstawiających różne problemy młodych kucyków.

Umiejętności

Death Angel jest mistrzem latania z jednym skrzydłem. Oprócz tego posiada wcześniej wspomniane przenoszenie się ze świata żywych do umarłych. Jeżeli ma jeszcze jakieś inne umiejętności, nie zdradza ich nikomu.

Rodzina

Z całej swojej rodziny Death Angel zna tylko rodziców. Jest jedynakiem, jego rodzice również. Pegaz podejrzewa, że jest to rodzinna tradycja zapoczątkowana przez jego prapraprapraprapradziadka, ale nie jest tego pewien.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki