FANDOM

Artykuł w edycji
Pucyk-ID.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Layla300
Didi
Didi-leży by layla300.png

Zajęcia malowanie

Didi — OC mojej znajomej (nie ujawnię imienia bez pozwolenia), pegaz, 12-letnia klacz, znajoma Kimi i Magniy.                                                                                                                           

Wygląd

Didi ma seledynową sierść i żółtopomarańczową spiętą grzywę. Skrzydła są duże.

Znaczek

Znaczek Didi przedstawia pasję do malowania. Odkryła swój talent drugiej klasie szkoły podstawowej. Nauczycielka kazała namalować coś związanego z latem.Kimi chciała namalować hotel do którego zawsze jeździła, Magniy-góry, a Didi postanowiła wybrać morze. Pracowała nad rysunkiem z całego serca aż w końcu go skończyła.Gdy już pani zbierała pracę, zatrzymała się, popatrzyła na Didi i z szokowanymi oczami wzięła obrazek klaczy. Kucyk posmutniał, myślał że wychowawczyni nie podoba się rysunek. Minął tydzień. Didi gdy wchodziła do szkoły ujrzała swoją prace na wejściu. Klacz była tak uradowana, że aż łza się oku kręciła. Następnie weszła do klasy. Wszystkie kucyki podchodziły do niej prosząc o jakieś rysunki. Kucyk uśmiechnął się usiadł do ławki aby coś narysować. Wszyscy z ekscytacją patrzyli na Didi. W końcu z kończyła,a na jej oczach ukazał się piękny znaczek na którym znajdował się pędzel zamoczony w różowej farbie.

Charakter

Można powiedzieć że Didi jest optymistyczna lub nie zawsze zadowolona. Uwielbia księżniczkę Lunę i chce być taka jak ona.

Zwierzak

Didi ma szynszylę. Niestety imienia nie ma.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki