FANDOM

Emerald Shade

Mistrz "nie wiadomo czego"

EmeraldShade ID by TwistElie

Unicorn pictoJednorożecMale pictoOgier

Zajęcia
  • Filozofia
  • Szukanie powołania
  • Rodzina
    Rodzice
  • Tata PerfectPlease
  • Mama FlowerSteal
  • Rodzeństwo
  • Brat CruelFlint (starszy)
  • Siostra Crystal Fable (młodsza)
  • Emerald Shade (z ang. Szmaragdowy cień) — ponyfikacja przyjaciela TwistElie.

    Powstanie

    Emerald Shade powstał dzięki pomocy PonyCreator'a. Na początku miał być jasnozielonym ogierem z czerwono-zielonym irokezem, ale z biegiem czasu jego wygląd przemienił się w coś bardziej zwykłego. Znaczek natomiast powstał jako pierwszy a jego wczesny projekt miał zamienione kolory (kryształek był zielony, a płomień niebieski).

    Imię Emerald Shade'a było natomiast wymyślane najdłużej. Było wiele pomysłów: Crystal Flame, Crystal Shine, Emerald Dusk i wiele wiele więcej. Wiedziałam, że jego imię musi nawiązywać do szmaragdu (ze względu na jego kolor) oraz to że imię musi być dwu-członowe, a drugą część ma mieć końcówkę -E. Niestety, większość imion była już zajęta, ale na szczęście Emerld Shade pozostało wolne.

    Wygląd

    Emerald Shade jest ogierem o ciemnozielonym zabarwieniu i niebieskich oczach. Posiada bujną grzywę w kolorach ciemnoniebieskim, lawendowym i miętowym. Jego znaczek przedstawia szmaragd z którego wychodzą niebieskie płomienie.

    Historia

    Dzieciństwo

    Emerald Shade urodził się w Canterlocie. Z pochodzenia jest odmianą Kryształowego Królestwa, z którego uciekli jego dziadkowie. Przez całe swoje dzieciństwo unikał kontaktów z innymi kucykami, gdyż te zazwyczaj śmiały się z jego braku znaczka.

    Dorastanie

    Emerald Shade przez większość życie nie posiadał znaczka. Gdy był już młodym ogierem, pewnego dnia siedząc na ławce i rozmyślając co chce w życiu robić, dostał swój znaczek. Do dziś nie zna swojego powołania i wciąż go szuka.

    Dorosłość

    Emerald Shade, zaczął interesować się czarną magią. Przez większą część swojej dorosłości praktykował mroczne moce. W wyniku tego powstała jego mroczna, skażona wersja. ES nie pamiętał co robił w swojej mrocznej wersji, ale gdy tylko wrócił do normalności, postanowił przeprowadzić się z Canterlotu do Ponyville i zapomnieć o ciemnej magii.

    Osobowość

    Kreatywność

    Nie da się ukryć, że Emerald Shade ma wybujałą wyobraźnię. Jest w stanie wymyślić bardzo kreatywny i wymyślny plan działania. Niestety nie zawsze potrafi dzielić się swoimi planami, gdyż jest bardzo zapominalski i część z jego pomysłu zawsze gdzieś ucieka. Nie przeszkadza mu to jednak w opowiadaniu i wymyślaniu zadań.

    Lenistwo

    Mimo iż szuka swojego talentu, jest okropnie leniwy i traci zapał do zajęć bardzo szybko. Chciałby się zmienić, jednak pokusa wygodnego położenia się na kanapie jest silniejsza.

    Umiejętności

    Mroczna magia.

    Lata praktyki mrocznej magii nie zostały przez niego zapomniane. Wciąż zna wiele zaklęć np. Na zamienienie się w alikorna, czy na pochłanianie magii.

    Doradztwo

    Często kucyki pytają się go o pomoc, czy o radę w sprawach życiowych. Zazwyczaj potrafi bezbłędnie podyktować kucykom co mają robić, by były w życiu szczęśliwe.

    Zwierzęta

    Emerald Shade posiada kota o nazwie Maks. Jest to czarno-biały pers o spokojnym i miłym charakterze. Często wybiera się ze swoim zwierzątkiem na spacery. Maks zazwyczaj wtedy leży na głowie ogiera i rozkoszuje się świeżym powietrzem.

    Ciekawostki

    • Zna zaklęcie, na zmianę Klejnotów Harmonii w ich przeciwieństwa.
    • Potrafi tworzyć dla siebie skrzydła.
    • Nie ma ulubionego jedzenia.
    • Nie potrafi poprawnie wymawiać "R"
    • Gdy wchodzi do Kryształowego Królestwa, w wyniku jego genów, od razu zamienia się w Kryształowego Kucyka.
    • Jego matka jest jednorożcem, a ojciec Kryształowym Kucykiem.
    • Nie wie, co reprezentuje jego znaczek, choć w ogólnym założeniu, jego znaczek reprezentuje kreatywność. 
    • Jego ulubiony kolor, to zielony.
    • Możliwy Klejnot Harmonii, który by reprezentował, to Klejnot Inspiracji

    Cytaty

    Cytat1 Ile można?! Cytat2
    Emerald Shade
    Cytat1 Oddawaj mojego hamburgera! Cytat2
    Emerald Shade
    Cytat1 Czy jestem jedynym normalnym kucykiem tutaj? Cytat2
    Emerald Shade
    Cytat1 Gdzie jest ta mała Paszliwkoszusta? Cytat2
    Emerald Shade
    Cytat1 Jestem magiczny! Cytat2
    Emerald Shade