FANDOM

End Light
Galeria postaci

Zajęcia
  • Rysowanie
  • Głos
    Rodzina
    Rodzeństwo Twinkle Light - Siostra

    Cook Light - Brat

    End Light — jednorożec. Rysunek w infoboksie jest autorstwa DianyPrissy.

    Wygląd

    End Light jest klaczą preferującą skromny wygląd. Nie stroi się, jednak na "specjalne" okazje lubi "trochę poprzesadzać". Jej design jest zwyczajny, końcówki układają się w kształt odwróconych do góry nogami trójkątów.

    End to szara jednorożka; róg wielkości przeciętnego kucyka, mający trzy pierścienie. Kucyk ma fioletową grzywę. Jej oczy są wyjątkowe, koloru fioletowego; takiego samego, jak grzywa, a białka jasnopurpurowe. Posiada tylko trzy rzęsy u góry, jednak to wcale nie oznacza, że klacz ta nie jest dziewczęca; co prawda, nie lubi "dodatków", lecz zachowuje się jak zwykła dziewczyna, nie jak chłopczyca.

    Znaczkiem End Light są trzy fioletowe gwiazdki i księżyc; takiego samego koloru co gwiazdy. Znaczek ten symbolizuje zainteresowanie układem słonecznym, astronomią i całym kosmosem.

    Życiorys

    Narodzenie

    Kiedy klacz urodziła się, nie wywołało to sensacji. Jej matka nie mogła doczekać się swojego trzeciego dziecka. Spodziewała się małej klaczki. I okazało się, że urodziła się malutka klaczka. Rodzice nazwali ją End Light. Starsze rodzeństwo młodej klaczy było zachwycone kolejnym rodzeństwem. Siostra małej klaczy była zachwycona, że będzie mogła się opiekować młodszą siostrą. Jeśli chodzi o brata, również się cieszył, ale nie chciał opiekować się klaczką. Kiedy matka była już gotowa wyjść ze szpitala, wszyscy cieszyli się z powrotu do domu. Ojciec cieszył się z trzeciego dziecka. Cała rodzina była bardzo szczęśliwa. Wszyscy bardzo dbali o klacz i chcieli, aby niczego jej nie brakowało.

    Młode lata

    Kiedy klacz trochę podrosła, chciała uczyć się wielu rzeczy. Dlatego rodzice musieli jej bez przerwy pilnować, ponieważ klaczka była coraz bardziej ciekawsza świata i chciała poznawać nowe miejsca. Klaczka często bawiła się klockami i lalkami. A jej starsza siostra często się z nią bawiła i opiekowała się nią. Wtedy jej starsza siostra powiedziała, że całe szczęście, że ma siostrę. Cała rodzina dbała nadal o klaczkę. End często rozbawiała swą rodzinę do łez, jej dziecinnym zachowaniem i robieniem śmiesznych, dziecięcych czynności. Młode lata szybko mijały, a rodzice zastanawiali się, czy posłać klaczkę do przedszkola.

    Lata w przedszkolu

    W końcu klacz osiągnęła wiek czterech lat, był czas, aby zapisać ją do przedszkola. Mama zaproponowała jej pójście do przedszkola, a End była zachwycona i bardzo chciała iść. No więc mama ją zapisała. Ale dla End przedszkole okazało się zupełnym koszmarem. Nikt jej nie lubił, oprócz jej kuzynki, bliskiego kolegi i koleżanki. Wszystko przez jej nieśmiałość. Była bardzo małomówna. Zawsze kiedy wracała do domu, mówiła sobie, że będzie odważniejsza, ale nic z tego. Light marzyła, aby jak najszybciej skończyć przedszkole. Zawsze na jej corocznych świadectwach w przedszkolu, był ten sam opis charakteru End (czyli nieśmiała, małomówna, grzeczna). Rodzice nie byli zbytnio zadowoleni, ale musieli się pogodzić z tym, że jej córeczka jest nieśmiała. Kiedy przedszkole minęło, nadszedł kolejny okres życia - okres szkolny. End była przerażona pójściem do szkoły i bała się, czy inni ją zaakceptują. End Light obiecała sobie, że stanie się odważniejsza.

    Przejście do szkoły

    Dla End szkoła wcale nie okazała się czymś strasznym. Co ciekawe, cała jej klasa ją zaakceptowała. W pierwszej klasie dla klaczy było strasznie nudno. Wiedziała, jakie są literki i cyferki. Klacz dawno nauczyła się czytać, więc podczas, kiedy inni uczyli się czytać, klacz umierała z nudów. Pomyślała, czemu nie mogła przejść od razu do drugiej klasy. Klacz poznała swą wychowawczynię od pierwszej klasy do trzeciej, i uważała, że była świetna. Więc martwiła się, że w czwartej klasie będzie miała innego wychowawcę. Kiedy klacz przeszła do drugiej klasy, cieszyła się, że nareszcie koniec uczenia się literek i cyferek. Lecz w drugiej klasie również było prosto. Klacz często dostawała dobre oceny. W końcu klacz przeszła do trzeciej klasy. Było łatwo, ale czasami trudno. Po trzeciej klasie, klacz musiała rozstać się z wychowawcą. Była smutna, W czwartej klasie było trudniej, niż w młodszych klasach. Dobrze jej szło. Jej najgorszą oceną była 1, z kartkówki z matematyki . Pewnego dnia, klacz zobaczyła pewnego ogiera i zakochała się w nim. Codziennie mu się przyglądała. Była to jej pierwsza miłość. Był on wtedy w szóstej klasie, więc kiedy klacz skończyła czwartą klasę, on poszedł do gimnazjum. Klacz często w nocy płakała i na zakończeniu roku miała płakać. Kiedy klasa czwarta się skończyła, zaczęła się piąta. Klasa piąta szybka minęła, w końcu zaczęła się szósta i koniec szkoły. Lecz niestety gimnazjum czekało.

    Przejście do gimnazjum

    Kiedy skończyły się wakacje, klacz martwiła się przejściem do gimnazjum. Najbardziej smucił ją fakt, że nie będzie już miała tej samej wychowawczyni, koleżanek i kolegów z klasy. Gimnazjum okazało się porażką. Uczyła się bardzo dobrze, ale i tak miała kilka trójek. Teraz klacz obecnie uczęszcza do drugiej gimnazjum.

    Osobowość

    Skąpstwo

    End Light jest bardzo skąpa, a właściwie "oszczędna". Wie, że pieniądze nie rosną na drzewach i nigdy w życiu nie wydałaby pieniędzy na rzecz, która po jednym dniu przestanie się jej podobać. Sądzi, że lepiej oszczędzać i nie kupować nie potrzebnych rzeczy. Denerwuje się, kiedy inni w jej otoczeniu "niepotrzebnie marnują pieniądze" na jakiejś tam pierdoły i bezużyteczne badziewia ;-; rzeczy, które szybko im się znudzą. Klacz nie lubi także się zbytnio dzielić.

    Przypisy

    1. Autorami znaczka End Light są: Lena i TheDarkAlicorn

    Galeria

    End Light Chibi by FluttyShy.png

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki