FANDOM

Evil wolf
Evil wolf.png

Kucyko - WilkołakFemale picto.pngKlacz

Evil wolf (z ang. zły wilk) - kucyko wilkołak. Mieszkanka lasu Everfree. Kucyk użytkowniczki Olga104-10.

Historia

Kiedy była mała miała na imię Sweetie Brown (z ang. Sweetie - kochanie, Brown - brązowy). Chciała zwiedzać świat, ale rodzice jej nie pozwalali. Pewnej nocy pomyślała żeby uciec z miasta i pójść do lasu Everfree. Wtedy zaatakowały ją wilki. Jeden z wilków ugryzł ją w szyję i klacz odeszła. Lecz to była noc wygnania Luny na księżyc i gdy została wygnana, jej oko się otworzyło było żółte jej sierść była ciemno brązowa, a grzywę miała rozczochraną i fioletową i uciekła w głąb lasu Everfree i odtąd kucyki nazywali ją Evil Wolf.

Wygląd

Dawniej: różowa grzywa, brązowa sierść, oczy niebieskie, brak znaczka. Teraz: fioletowa grzywa, ciemnobrązowa sierść, żółte oczy, brak znaczka.

Mama

Nie lubi mamy, nawet kiedy była normalnym kucykiem. Mama tęskni za Evil Wolf. Czasami przynosi koszyk ze stekami.

Tata

Kiedy była normalnym kucykiem bardzo go lubiła. Był jej najlepszym przyjacielem, lecz kiedy stała się kucyko wilkołakiem przestała go lubić.

Vampire

To jest jej najlepsza przyjaciółka. Inne potwory mówią na nie: "O Celestio! Kucykowampir i Kucykowilkołak! Blee.."  one na to nie zwracają uwagi.

Osobowość

Jest odważna, energiczna i silna, lubi wyć do księżyca i lubi straszyć kucyki z Vampire np. na biwakach.

Ciekawostki

  • Kiedy ugryzie kucyka stanie się on kucyko wilkołakiem.
  • EW mówi, że nie lubi swego taty ,ale tak naprawdę go lubi.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki