Fandom

My Little Brony Wiki

Fake

324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Fake

Były Podmieniec, OC autorstwa ComingSoona

Galeria postaci

Pegasus picto.pngPegazMale picto.pngOgier

Fake (z ang. fake - podróbka, imitacja) — pegaz, dawniej Podmieniec. Wędruje po Equestrii ukrywając się przed królową Chrysalis i w poszukiwaniu miejsca zamieszkania. Po zamianie w kucyka nadał sobie imię.

Wygląd

Jako Podmieniec

Fake jako Podmieniec nie różnił się zbytnio od reszty. Był czarny (trochę szarawy), a jego oczy i skrzydełka miały barwę jasnobrązową, co było jedyną różnicą w jego wyglądzie kucyka. Pegaz nie miał wtedy jeszcze imienia, nadał je sobie po ucieczce.

Jako kucyk

Fake zbuntował się przeciwko swojej królowej i uciekł. Gdy był już daleko zamienił się w kucyka - pegaza [1]. Jego grzywa i ogon miały taki sam kolor, jak jego oczy i skrzydełka w czasie, kiedy był Podmieńcem. Znaczka sobie nie stworzył, ale ponieważ nikt go jeszcze nie spotkał, nie było takiej potrzeby a tak naprawdę to nie da się stworzyć znaczka od zera xd. Sierść Fake'a jest brązowa.

Imię

W krainie Podmieńców nie nadaje się imion [2], dlatego po ucieczce pegaz nadał je sobie sam. Nazwał się Fake, co idealnie pasuje do jego aktualnego stanu, ponieważ "fake" znaczy z angielskiego "przeróbka", "fałszerstwo".

Charakter

Samotność

Fake ukrywa się po Equestrii przed swoim narodem [3], dlatego nikt go jeszcze nie spotkał. Pegaz chciałby zamieszkać w jakimś miejscu na stałe, ale boi się, że ktoś go znajdzie.

Niecierpliwość

Kucyk bardzo często się niecierpliwi, nie potrafi usiedzieć w jednym miejscu. Gdy coś mu nie wychodzi potrafi bardzo głośno wrzeszczeć - jest nerwowy.

Historia

Fake powstał [4] 25 lat temu jako Podmieniec. Wypełniał rozkazy królowej Chrysalis aż do czasu ślubu księżniczki Cadance, bo uznał, że wszyscy (łącznie z narodem) go nienawidzą. Zbuntował się na oczach władczyni i uciekł zanim zdążyła cokolwiek zrobić. Gdy był już daleko zamienił się w kucyka i teraz chodzi po całej Equestrii ukrywając się i szukając domu nawet, jeżeli oznaczało by to, że wszyscy go znajdą.

Galeria

Fake jako Podmieniec by ComingSoon.jpg

Przypisy

  1. Uważam, że Podmieńcy nie muszą się zamieniać w istniejącego już kucyka (nie krytykujcie)
  2. Ja to wymyśliłem, ale chyba taka jest prawda (komu by się chciało nadawać imiona milionom Podmieńców)...
  3. Naród - grupa ludzi kucyków, których łączy wspólny język, kultura itp., a więc można uznać, że Podmieńcy są narodem
  4. Podmieńcy się rodzą czy powstają?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki