Fandom

My Little Brony Wiki

Flame Burner

325stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Udostępnij
Artykuł w edycji
Pucyk-ID.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Brony199519
Flame Burner

Rysunek autorstwa Domi

Galeria postaci

Unicorn picto.pngJednorożecMale picto.pngOgier

Zajęcia
  • Informatyka
  • Technologia
  • Motoryzacja i sporty motorowe
  • Czołgi
  • Głos
    • Brony199519 (polski)
    • Brony199519
    Rodzina
    Rodzice (sekcja w budowie)
    Rodzeństwo Jedynak

    Flame Burner — jednorożec, ponysona użytkownika Brony199519. Jest też bohaterem powstającego właśnie fanfica autorstwa tegoż użytkownika. Mieszka w Ponyville. Urodziny obchodzi 22 sierpnia, imieniny 17 marca.

    Uwaga: Nie wszystkie informacje dotyczące tego użytkownika zostały zawarte w tym tekście. Należy samemu się domyśleć, które informacje zostały zmyślone.

    Powstawanie

    Flame Burner powstał w głowie autora, gdy oglądał pewną reklamę uwielbiam reklamy xd. Były w niej słowa Flame Burning, stąd też imię kucyka. Jego wygląd autor wymyślił w 15 minut, choć miał dylemat, gdyż zastanawiał się nad tym, czy Flame będzie pegazem, czy jednorożcem. Wybrał to drugie. Autor sam dobierał wygląd kucyka, bez użycia typowych programów do tworzenia kucyków oraz bez pomocy innych osób.

    Wygląd

    Flame jest jednorożcem o czarnej grzywie i ogonie, które są ułożone w stylu irokeza, brązowej sierści i zielonych oczach. Jest ogierem w dorosłym wieku. Za znaczek ma płomień z sercem w środku.

    Zdobycie znaczka

    Pewnego dnia Flame, który zdał akurat 3 klasę podstawówki postanowił pobawić się ze swoją koleżanką z klasy w lesie Everfree. Wszystko zrobił bez zgody swoich rodziców. Zabawa była przednia, aż do momentu, gdy Flame i jego koleżanka nie trafili na ogromnego smoka. Oboje zaczęli uciekać, sytuacja była bardzo niebezpieczna. W pewnym momencie koleżanka Flame'a wpadła w ślepą uliczkę. Smok to wykorzystał i podpalił zawalone tam pnie drzew, po czym oddalił się. Flame'owi bardzo zależało na jego przyjaciółce, więc postanowił ją uratować. Wskoczył w dziurę między podpalonymi pniami, robiąc tym samym drugą, dzięki której wydostał się ze swoją koleżanką. W niecałe 10 minut zjawiły się służby ratunkowe. Okazało się, że Flame żyje, pomimo skoku w ogień. Kiedy ogierek ożył, najpierw dostał uściski i buziaki od swojej przyjaciółki, a potem zobaczył na swój bok, gdzie pojawił się jego znaczek - płomień. Od tej pory Flame często lubi mówić o wszystkim, co ma związek z ciepłem i ogniem.

    Znaczenie znaczka

    Znaczek ogiera ma więcej, niż jedno znaczenie. Najtrafniejszym jest odzwierciedlenie jego charakteru - jest ciepły, miły i uprzejmy, ale, jak to ogień, potrafi też sprawiać pewne problemy. Inne znaczenie to fobia przed ogniem jego twórcy, w przeciwieństwie do Flame'a.

    Młodzieńcze lata

    Dzieciństwo

    Flame urodził się w Canterlocie. Był drugim dzieckiem (imię matki i ojca). Pierwsze zmarło w wyniku problemów porodowych. Flame jest wcześniakiem i ma dużo szczęścia, że jest na tym świecie. Od razu był nastawiony na przygody, wciąż rozrabiał i korzystał z życia. Jego rodzice byli zaskoczeni, jak szybko rósł.

    Przedszkole

    Flame trafił do klasy, gdzie praktycznie każdy dzień upływał na zabawie, z przerwami na posiłki. Flame wspomina stamtąd kilka dobrych znajomości, które przetrwały do podstawówki.

    Szkoła podstawowa

    Już pierwszego dnia mały jednorożec pytał się swojej mamy, który budynek jest szkołą, tak bardzo był tym podekscytowany. W jego klasie zdarzały mu się wzloty i upadki, jednak mile wspomina ten okres, w szczególności piątą i szóstą klasę, gdzie wygrał kilka konkursów.

    Gimnazjum

    Flame wspomina gimnazjum jako okres pełen nabijania się z klasowych kolegów i denerwowania uczennic. Flame spokojnie przechodził kolejne klasy gimnazjalne, nie zmieniając swojego stylu działania, ba tym stylem zdarzało mu się irytować nauczycieli. Jednak mimo tego Flame spokojnie zdał do...

    Liceum

    Już na dzień dobry Flame poznał wiele kucyków, z którymi się zaprzyjaźnił. W dość krótkim czasie stał się znany, lecz nie z powodu złych zachowań, ale jego inteligencji. Zaskakiwał nią nie tylko uczniów jego klasy, ale także nauczycieli. Dla jednorożca oznaczało to wreszcie szansę rozwoju w dobrym kierunku. Niestety, przez jego lenistwo dwukrotnie powtarzał rok, raz w formie standardowej, raz w szkole wieczorowej, obecnie jest absolwentem szkoły z "cudem" ukończoną maturą.

    Rodzina

    Matka

    (w budowie)

    Ojciec

    (w budowie)

    Charakter

    Cechy dobre

    (w budowie)

    Cechy złe

    (w budowie)

    Umiejętności

    Szybkość

    Długie i intensywne treningi pozwoliły ogierowi wypracować na tyle dobrą kondycję, by mógł on być naprawdę szybki. Czasami jednak szybko się męczy, gdyż z ambicji nie mierzy sił na zamiary.

    Refleks

    Częste ćwiczenia w młodości pozwoliły mu wykształcić tę niezwykle ważną cechę. Zdarza się jednak, że są od niego szybsze kucyki.

    Zwinność

    Nietypowe myślenie

    Ocenianie sytuacji z wyprzedzeniem

    Relacje z innymi kucykami

    Pandemonium

    Po raz pierwszy Flame spotkał jednorożca w okolicach lasu Everfree, gdzie pilnował on porządku. Kiedyś się przyjaźnili, jednak Flame trochę przesadzał z przechwałkami i w ostateczności są dobrymi znajomymi. Czasami spotykają się wtedy rozmawiają o nowych technologiach i sprzęcie.

    Eileen

    Pierwszy raz poznali się w "Loży". Flame zdenerwowany krzyczał do sprzedawczyni, że ukradła mu pieniądze, jednak Eileen ustabilizowała sytuację, gdyż pod kasą znalazła zagubiony banknot. Flame'owi zrobiło się głupio, jednak przeprosił obsługę. W ramach rekompensaty za pomoc od Eileen, Flame, gdy jest w Canterlocie, wstępuje do Loży.

    Parnassius

    Pewnego razu Flame'a strasznie denerwowała horda parasprite'ów, która latała wokół niego. Już chciał się ich pozbyć magią, jednak wtedy pojawił się ciemnogranatowy pegaz. Pokazał Flame'owi, co powinien w tej sytuacji zrobić, wyjął flet ze swojej torby, zagrał na nim jakąś melodyjkę, a owady odleciały. Takim sposobem się ze sobą zaznajomili. Czasami spotykają się i gadają o przeróżnych sprawach.

    Magdolna

    Kiedyś spotkali się na Festynie Sportów Motorowych w Canterlocie i tak się poznali, aktualnie rzadko się ze sobą spotykają, ale gdy już się spotkają, to lubią ze sobą trochę pożartować.

    Lodestar Secret

    Pewnego dnia w "Loży" Flame wdał się w dyskusję o przyszłych rządach w Equestrii, co zainteresowało klacz. Flame ma z Lodestar swoje tematy: moda, nauka, wielkomiejski styl życia, czołgi i gry. Lubią się, pomimo czasami niezbyt znośnego charakteru Flame'a.

    Hope Light

    Poznał ją podczas wycieczki do Canterlotu, kiedy owa klacz działała dobroczynnie. Znają sie i rozumieją doskonale.

    Sur Lucy Prise

    Poznali się podczas spotkania w Loży. Kumplują się, jednak rzadko się spotykają od czasu gdy Flame zamieszkał w Ponyville.

    Quietlane

    Felix

    Jake Coffee

    Noir

    Zainteresowania

    Informatyka

    Flame od 8 roku życia jest zaznajomiony z komputerami, nic więc dziwnego, że codziennie szuka jakiejś okazji do pogrania w grę, lub pobawienia się jakimś programem. Zna się nieco na komputerach, lubi też często wplatać w dyskusje z innymi tematykę informatyczną.

    Technologia

    Flame lubi innowacje, z chęcią ciekawi się, jak coś powstaje, z czego to jest zrobione, itp.

    Motoryzacja

    Flame kocha samochody, mógłby o nich mówić wieczność. Zna się na częściach aut, potrafi je rozróżniać i jest dobrze obeznany w tej dziedzinie. Jego ulubione auta to Nissan GT-R i Audi R8.

    Sporty motorowe

    Flame lubi często oglądać jakieś zawody długodystansowe, to jakiś wyścig motocyklowy, a to jakiś wyścig uliczny. W skrócie - Flame ogląda wydarzenia sportowe, gdzie słychać ryk silnika, nic więcej mu nie potrzeba.

    Czołgi

    Flame długo pogrywał w wirtualne czołgi, jednak każdy musi sobie odpuścić, może kiedyś wróci do gry, póki co bardziej interesują go realne czołgi, zarówno stare, jak i nowe.

    Cytaty

    Cytat1.png Haj! Cytat2.png
    Tak się czasami wita Flame
    Cytat1.png Dzieńdoberek! Cytat2.png
    Inne powitanie Płomyka
    Cytat1.png Już mu/jej się "coś/ktoś" włączył/o Cytat2.png
    Tak Flame mówi, jak się ktoś z czymś rozpędzi
    Cytat1.png Bez odbioru i cześć! Cytat2.png
    Flame właśnie cię pożegnał

    Galeria

    Flame Burner ID.svg

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki