Fandom

My Little Brony Wiki

Flower of Hope

325stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Flower of Hope

Taka tam ogrodniczka :3

Flower of hope ID by iza990.png

Earthpony picto.pngZiemski kucykFemale picto.pngKlacz

Zajęcia Zajmowanie się ogrodem
Głos
  • iza990 (polski)
  • iza990
Rodzina
Rodzice Fairy Domino (tata), Magic Aurora (mama)

Flower of Hope (ang.Kwiat nadziei) - Klacz, Kucyk ziemski. Flower to zdolna ogrodniczka, która ma bardzo duży ogródek. Flower zajmuje się sadzeniem roślin i pomaganiu innym w sadzeniu.

O kucyku

Wygląd

Flower ma bladożółtą sierść. Jej oczy są miętowe, są prawie jak łezki. Włosy są ciemno niebieskie, długie i faliste.

Charakter

Flower uwielbia przyrodę i jest sympatyczna.

Zalety

Flower jest typem miłego i dobrego kucyka, jest praktycznie nie agresywna.

Wady

Klacz jest czasem nerwowa, leniwa i czasami się przechwala.

Zajęcie

Klacz zajmuje się ogrodnictwem i pomaganiu innym w tym co robi.

Znaczek

Flower swój znaczek dostała w wieku 10 lat, kiedy zauważyła, że podoba jej się ogrodnictwo i że jest w tym całkiem dobra.

Rodzina

Jej tata jest jednorożcem który jest nauczycielem i uczył Flower przyrody dzięki niemu dostała swój znaczek. Mama jest pegazicą która pracuje jako nauczycielka WF. Flower nie ma brata ani siostry ale może będzie miała siostrzenicę.

Miasto

Klacz urodziła się w Canterlocie i też mieszka w nim dlatego że tam ma swoich bliskich i swoją wielką działkę. Canterlot to dla niej miejsce marzeń ponieważ mieszkają tam księżniczki które właśnie jej dały wielką działkę do uprawy roślin.

Ulubione rzeczy i dania

Ulubiona muzyka

Flower najbardziej lubi ,,Katy Perry - Dark Horse " Ponieważ ta piosenka jej wpadła w ucho.

Ulubiona książka

Jej ulubioną książką jest ,,Wszystko o ogrodzie" Co prawda przeczytała ją całą od deski do deski, ale codziennie wieczorem czyta ją od nowa, ponieważ jest bardzo interesująca.

Ulubione danie

Jej ulubionym daniem jest kanapka z mleczem i sałatą.

Ulubione zwierzę

Ulubionym zwierzęciem jest królik nie wie dlaczego,ale jej się spodobał ponieważ przypomina jej o niektórych rzeczach.

Przyjaciółka

Flower miała swoją przyjaciółkę w szkole nazywała się Mechanical Wings jednak ich drogi się rozłączyły i nie utrzymują kontaktu ze sobą.

Historia

Życie

Flower jako mała klacz była już zainteresowana przyrodą jej rodzice nawet jej troszkę uczyli przyrody zwłaszcza tata ponieważ był przyrodnikiem.W szkole była najlepsza z przyrody a najgorsza z j.angielskiego.W domu panowała miła atmosfera nikt się nie kłócił i nie krzyczał. Klacz dorastała a z wiekiem charakter się zmieniał tak samo jak zainteresowania. Kiedy flower zdobyła swój znaczek od razu wyjawiło się kim chce być w przyszłości.Co dziennie Flower czytała książki o ogrodach i pielęgnacji aż w końcu dorosła i stała się ogrodniczką.W jej rodzinie była jedynaczką ponieważ już tak zostało jednak kiedy Flower miała 17 lat i mieszkała już sama doszła do niej wieść że będzie miała może siostrzenicę i jak to ona ucieszyła się.Flower często odwiedza rodziców i im pomaga i w tedy przypomina sobie czasy dzieciństwa i przypomina sobie o miłości,jednak Flower chce znaleźć swoją bratnią duszę więc szuka jej do dziś. Jej życie jest spokojne i dobre Flower zajmuje się swoim wielkim ogrodem i pomaga innym w założeniu ich.

Szkoła

Szkoła od samego początku podobała się Flower dlatego się uczyła i chciała wiedzieć jak najwięcej.Lekcje były dla niej jak książka która ma dużo informacji.Dzieci w szkole były dla niej miłe tak samo jak ona dla niej.Ogólnie szkoła nie była męcząca lecz była ciekawa i fajna dla Flower dzięki niej mogła zostać ogrodniczką.

Dzieciństwo

Flower miała cudowne dzieciństwo. Jej rodzice byli mili i mądrzy dlatego ją uczyli, dzięki temu i Flower była mądra. Dzieciństwo przeleciało jej tak szybko, że nawet teraz myśli jak być dzieckiem. ,,Dzieciństwo jest ważne więc je szanujcie " - Flower.

Pasje i zainteresowania

Ogrodnictwo

Pasją Flower jest ogrodnictwo lubi spędzać wolny czas na sadzenie roślin i czytaniu o nich.

Biegi

Flower lubi biegać jest to jej pasją. Najbardziej lubi biegać w wiosnę w tedy jest przepięknie i miło.

Doradzanie

Doradzanie jest jej zainteresowaniem. Flower lubi doradzać innym kiedy ten drugi kuc się zgodzi lub poprosi jej o to.

Pływanie

Pływanie to zainteresowanie Flower. Kiedy była mała lubiła jeździć nad jeziora lub bawić się w swoim basenie ponieważ w wodzie Flower czuje się znakomicie. Pływanie daje Flower dobry humor dlatego często pływa i jest szczęśliwa.

Rodzina

Co prawda Flower nie ma córeczki ani Synka ale się interesuje jak to być matką.Bycie matką to duża odpowiedzialność dlatego Flower czyta różne książki o tym jak wychowywać dzieci żeby później jej potomstwo miało dobre dzieciństwo.

Partner

Flower obecnie nie ma partnera ale zakochała się w Flame Burner kiedy była w Ponyville.

Taki tam gif :3

Flower ruszająca oczami by iza990.gif

Moja pierwsza animka :*

Więcej z Fandomu

Losowa wiki