FANDOM

Artykuł w edycji
Pucyk-ID
Forever True Life

zwana FTL

Forever True Life ID

Pegasus pictoPegazFemale pictoKlacz

Zajęcia Komputer
Rodzina
Małżonek nie ma
Dzieci pragnie
Rodzice Hope light i Blue Heart
Rodzeństwo Bright Light (brat)
Dziadkowie Light, Heart
Krewni Light, Heart

Forever True Life (z ang. Wieczne Prawdziwe Życie) — córka Hope Light i Blue Hearta, siostra Bright Light oraz wnuczka Hope Night, Love light, Sweet Blueberry i Catch Heart. Mały pegaz o wytrwałym, nieśmiałym serduszku.

Muzyka do nastroju.

Wygląd

Umaszczenie

FTL jest jasno szarym pegazem. Odziedziczyła umaszczenie po swoim ojcu, który jest szarym pegazem.

Grzywa

Posiada niebiesko pomarańczową grzywę i ogon. Niebieski odcień otrzymała dziedzicząc od matki, a pomarańczowy od ojca.

Oczy

Oczy ma jasno niebieskie. Odziedziczyła je po matce.

Ozdoby

Stała się dorosła i otrzymała od rodziców kolczyki w kształcie muszelek i suknię dopasowaną do jej znaczka.

Ubranie

W gości ma ubranie wyszyte i zapłacone przez Hope Light w butiku. Jest to suknia dopasowana do jej znaczka.

Znaczek

Minęło sporo miesięcy i otrzymała upragniony znaczek - Komputer z myszą. Otrzymała go w salonie gier grając w wyścig szczurów.

Osobowość

Nieśmiałość

Jest bardzo nieśmiała. Często zwana pegazem nieśmiałego klejnotu. Najlżejszy hałas może u niej wywołać ucieczkę.

Ambitna

Jest bardzo ambitną klaczką. Uwielbia naukę i zabawy. Jest molem książkowym i molem nauki.

Szczera

Jest szczera jak jej matka. Nie lubi nic ukrywać i woli to ujawnić wcześniej, niż ciągnąć w nieskończoność. Czasami jej szczerość może sprawić ból w serce.

Historia

Narodziny

Urodziła się w Ponyville, jako drugie źrebię Hope Light i Blue Heart. Lekarze nie dawali szans, że Hope Light urodzi dziecko. Jednak ona nie poddawała się. Gdy urodziła FTL poczuła przypływ natury by walczyć o dziecko. Kiedy je wychowywała wraz z mężem, przekazywała dużo miłości i poświęcenia, bo dzieci są najważniejsze, prawda?

Przedszkole i Szkoła

Mała klacz uczyła w Ponyville, w przedszkolu, gdzie komunikowała się z innymi. Gdy skończyła przedszkole, przeszła do szkoły w Ponyville. W szkole Ponyville poznała wiele osób i ich umiejętności. Gdy dorosła odkryła swoje przeznaczenie komputer. Nawet znalazła przyjaciela i przyjaciółki: Cutie Cook, Tester Play, Funny Rabitt i Anastazja, z którymi przeżyła dzieciństwo.

Dorosłość

Kiedy dorosła spotkała się z przyjaciółmi, a oni opowiedzieli jej przebieg wydarzeń. Tester Play uwielbiał gry na baterie i gdy skończył szkołę, postanowił dokończyć to, co potrafi i pojawił mu się znaczek. Cutie Cook lubiła ciasta i potrawy jako dziecko. Pewnego dnia mama CC wyszła na chwilę zostawiając mąkę i jajka. Mała kaczka postanowiła zrobić ciasto z pomocą placka. Zrobiła placek i gdy upiekł przyprawiła go cukrem. Pojawił się jej znaczek. Funny Rabitt uwielbiała zwierzęta w szczególności króliczki. Jej rodzice kupili dla niej króliczka, którego nazwali Śmiałek. Zaopiekowała się nim i i się z nim zaprzyjaźniła. Dzięki temu pojawił się jej znaczek, i prowadzi hodowlę, Anastazja nie pamięta, jak zdobyła swój znaczek, ale wyjaśniła, że jej znaczek to 3 kwiaty: Róża, Tulipan i Chaber. Za dziecka uwielbiała woń kwiatów i pewnego dnia rodzice kupili 3 kwiaty do ozdoby. Ona je pochwyciła i ułożyła na stole w bukiecik i pojawił się jej znaczek. Dowiedziała się tego od rodziców ponieważ nie pamięta tego incydentu. Forever True Life też opowiedziała jak ona zdobyła swój znaczek. Teraz pracuje w firmie produkującej części do komputera.

Miłosny Los

Po 3 latach w pracy poznała ogiera jednorożca Property Destiny w którym zakochała się, a on w niej. Jego rodzice porzucili go gdy był mały w sierocińcu. Nie miał rodzeństwa a jego rodzice popełnili samobójstwo i nie dowiedział się kim byli. Jego zajęcie to projektowanie obudowań komputera (znaczek przedstawia młotek, kabel iskrzący w środku naokoło gwiazd).

Znaczek

  • Jej znaczek to komputer z monitorem, klawiaturą i myszką.

Zainteresowania

  • Komputery i PC
  • Muzyka
  • Moda
  • Przyroda

Ciekawostki

  • Postać wpadłam sama na pomysł.
  • Trzeci człon imienia został natchniony przez Sarę :3

Cytaty

Cytat1 Klik klik klik i zniknie w mig Cytat2
Ech i znów?

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki