Fandom

My Little Brony Wiki

Gritty Laugh (Laughter)

324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Gritty Laugh (Laughter)
Laughter by laurcia144 ID.png

Rodzina
Rodzeństwo Fortune (brat)

Gritty Laugh (ang. gritty - śmiały; laugh - śmiech) — przedstawia się jako Laughter, tylko najbliższym jej osobom zdradza swoje prawdziwe imię. Siedemnastoletni jednorożec, stworzona przez Laurcie144. Siostra Fortuna, oboje są sierotami. Nie pamięta swojej przeszłości. Razem z bratem prowadzi ask bloga.

Wygląd 

Jej sierść ma kolor błękitny. Grzywa jest żółto pomarańczowa. Jej lewe ucho jest turkusowe, tak samo jak oczy. Ma róg w dwóch kolorach: błękitnym i turkusowym. Nie posiada uroczego znaczka. Na jej boku znajduje się znamię.

Charakter

Laughter jest wstydliwa i miła. Nigdy się nie poddaje. Gdy dochodzi do sytuacji konfliktowej woli się wycofać. Jest zdeterminowana w swoich działaniach. Boi się używać swoich czarów, zwykle korzysta tylko z telekinezy. 

Rodzina

Fortun

Fortun jest jej bratem. Dowiedziała się o tym przypadkowo. Gdy Fortun przeprowadził się do Ponyville, Laughter przechadzając się po mieście zauważyła jego znaczek, który przypominał znamię widniejące na jej boku. Dzięki Doktorowi Whoovesowi, który na nią wpadł, dowiedzieli się o swoim pokrewieństwie. Mieszkają razem z ich współlokatorką Live. 

Rodzice

Laughter nie pamięta swoich rodziców. Fortun wychowywał się w rodzinie zastępczej. Laughter do 16 roku życia przebywała w sierocińcu w Hoofington. Nie pamięta swojego dzieciństwa.

Znajomi, przyjaciele i wrogowie

Live

Jej najlepsza przyjaciółka. Poznały się, gdy Laughter szukała współlokatorki.

River Gossip

Laughter zna ją ze szkoły. Gdy miały po 7 lat i były w pierwszej klasie szkoły dla jednorożców, River nagrała film przedstawiający jedną z ich pierwszych lekcji magii. Nauczyciel poprosił Laughter, aby przeteleportowała ołówek z jednej ławki, na drugą. Wstydliwa Laughter, postawiona przed całą klasą, spanikowała i zamiast przeteleportować ołówek, przefarbowała nauczyciela. Stała się pośmiewiskiem po tym jak River pokazała wszystkim ośmieszający ją filmik. 

Spot Sight

Pirat. Pewnego wieczoru, gdy Laughter wyszła z domu, aby sprawdzić czy w jej skrzynce pocztowej znajduje się jakaś przesyłka, Spot zapytał się jej, w jakim mieście się znajduje. Okazało się, że był strasznie pobity i wycieńczony. Laughter postanowiła mu pomóc, czego z obawy przed piratem nie zrobił wcześniej żaden inny kucyk. 

Howl Dismay by laurcia144.jpeg

Howl Dismay

Howl Dismay

Jedyny przyjaciel Laughter z sierocińca. Teraz mieszka w lesie Everfree.

Doktor Whooves

Poznała go przypadkowo. Gdy spacerowała z Fortunem Doktor na nią wpadł. Wtedy właśnie Laughter i Fortun dowiedzieli się że są rodzeństwem. Doktor zabrał ich (przez przypadek) do innego wymiaru. Znaleźli się w Fabryce Tęczy. Podczas tej przygody ukazały się tajemnicze moce skrywane przez rodzeństwo. 

Ukryte moce

Laughter i Fortune posiadają moce które uaktywniają się w sytuacji kryzysowej. Podczas przygody w Fabryce Tęczy, gdy jej pracownicy pojmali Laughter, Fortuna, Doktora i Derpy, uaktywniła się (prawdopodobnie po raz pierwszy) moc Laughter. Jej oczy, kopyta i róg zapłonęły czarem, a grzywa zamieniła się w prawdziwy ogień. Na przednich kopytach pojawiły się złote znaki. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki