FANDOM

Helen

Ponysona Pinkameny Potter

Helen ID.jpg

Zajęcia Odkrywanie uroków życia
Helen (właść. Helen Bad) —  pegaz z wadą skrzydła, mieszkanka Nowoczesnej Equestrii, bliska przyjaciółka Rarity. Ponysona Pinkameny Potter.

Histroria

Narodziny i dzieciństwo

Helen urodziła się w biednej miejscowości, w małym domku przy ruchliwej ulicy. Jej mama umarła, gdy Helen miała rok i tata się nią zajmował. Nie było go jednak przez większość dnia i z małą klaczką spędzała czas opiekunka. W wieku 10 lat jej tata wyjechał za granicę, ale do Equestrii nie wrócił - Helen trafiła do sierocińca. Była tam odrzucana i odpychana przez inne źrebaki, głównie ze względu na wadę skrzydła. Nie potrafiła się dostosować do innych kucyków i codziennie siedziała sama w jednym z kącików. Jej dzieciństwo nie było usłane różami.

Dorosłe życie

Po osiągnięciu pełnoletności Helen opuściła sierociniec. Nie miała jednak dokąd się udać i po zarobieniu odpowiedniej kwoty pieniędzy poleciała do Nowoczesnej Equestrii - wielkiego i wspaniałego kraju. Znalazła tam dorywczą pracę, ale nie miała i przyjaciół i czuła się bardzo samotna. W trakcie jednej z jej podróży samolotami obok niej usiadł jednorożec - była to Rarity. Rarity wzruszyła historia Helen i postanowiła się z nią zaprzyjaźnić. Życie pegaza całkowicie się odmieniło. Często odwiedzała Ponyville i mimo swojej genetycznej wady i smutnego dzieciństwa czuła się bardzo szczęśliwa mając przyjaciółki.

Wada skrzydła

Zanim Helen się urodziła, jej rodzice dowiedzieli się w szpitalu o jej wadzie - nie przeszkodziło im to jednak w kochaniu swojej córki. Gdy mama Helen umarła, jej tata podjął się trudnej decyzji - zamierzał powiedzieć córce o wadzie skrzydła, która uniemożliwiała jej latanie. Nie zdobył się jednak na to i odjechał, a Helen aż do dorosłości żyła w wielkiej nieświadomości. Oczywiście dziwiła się dlaczego nie może latać, ale w sierocińcu fruwanie nie było konieczne, gdyż był on na ziemi - nie w chmurach. Gdy go opuściła zapytała się lekarza co jej dolega. On ją zbadał i wygłosił diagnozę - wada skrzydła. Helen nie przyjęła tej wiadomości spokojnie, była rozdrażniona przez długie lata i dopiero dzięki Rarity odkryła, że życie jest krótkie i trzeba się nim cieszyć.

Wygląd

Helen była kucykiem, której wygląd odnosił się do charakteru - miała szarą sierść, trochę ciemniejszą grzywę i ładne, smutne, niebieskie oczy. Jej uroczym znaczkiem była łza - pojawił się w momencie trafienia do sierocińca, gdy Helen była całkowicie załamana i myślała, że już nic przyjemnego jej nie spotka.

Charakter

Przed poznaniem Rarity

Helen wiele lat życia spędziła smucąc się. Nie zawierała przyjaźni, drażniły ją inne kucyki i nie potrafiła albo nie chciała tego naprawić. Obraziła się na los, twierdząc, że okrutnie ją potraktował.

Po poznaniu Rarity

Na szczęście wkrótce potem w samolocie Helen poznała Rarity. Był to najpiękniejszy dzień w życiu pegazicy. Rarity odkryła przed nią uroki życia; Helen stała się miła, wesoła, poznała nowe kucyki... tylko szary wygląd i smutny znaczek pozostały.

Rodzina

O rodzinie Helen wiemy niewiele. Jej mama zmarła rok po urodzeniu córeczki, a tata nie był opiekuńczy i uciekł przerażony obowiązkami pod pretekstem wyjazdu do pracy. Wyniki podają jednak, że mama mogła mieć na imię Marylin Bad, a tata Oscar Bad (wniosek z tego jest taki, że pełne imię Helen, to Helen Bad).

Przyjaciele

  • Rarity - pierwsza przyjaciółka; odkryła przed Helen magię przyjaźni.
  • Voxie Voice - najlepsza przyjaciółka, BFF. Helen poznała ją niedawno, ale od razu się zaprzyjaźniły.

Zwierzątko

Helen marzy o zwierzątku! Gdy Rarity przedstawiła jej Fluttershy, żółty pegaz pokazał Helen wszystkie swoje pupile. Aktualnie szara klacz jest w trakcie wybierania własnego.

Galeria

Galeria jest w trakcie tworzenia. Jeżeli ktoś chciałby narysować Helen zapraszam do zgłaszania prac tu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki