Fandom

My Little Brony Wiki

Honey Cake

324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Honey Cake

OC Użytkowniczki LilyWolf. Wszystko łącznie z artem kucyka wykonane przez LilyWolf

Honey Cake.png

Zajęcia Pieczenie i sprzedawanie pierniczków, zajmowanie się cukiernią.
Rodzina
Rodzice Crispy Cake i Fluffy Sponge Cake
Rodzeństwo Strawberry Frosting i Chocolate Cream

Honey Cake (ang. piernik) — jednorożec, klacz, mieszka w Canterlocie. Trudni się produkcją i sprzedażą pierniczków. Z zawodu jest cukiernikiem. Pozytywnie nastawiona do życia, chociaż gdy trzeba stąpa twardo po ziemi. Sama jest miłośniczką swoich wyrobów. Prowadzi "Domek z piernika". Ma dwie siostry: Strawberry Frosting i Chocolate Cream. Cała rodzina zajmuje się cukiernictwem.

Charakter

Honey to pozytywnie nastawiona do życia klaczka. Widzi w wielu rzeczach same pozytywy i rzadko kiedy opuszcza ją dobry nastrój. Niektórzy uważają, że Honey swoim zachowaniem przypomina trochę dziecko, ale Honey niezbyt się tym przejmuje. Jej nieco infantylne usposobienie jest dla niektórych urocze, a dla innych męczące. Jednak w razie potrzeby Honey twardo stąpa po ziemi. W obliczu zagrożenia może stać się zupełnie innym kucykiem, którego nie poznaliby krewni.

Wygląd

Honey to klacz jednorożca o miodowej sierści, wpadającej w odcień pomarańczowego. Jej grzywa jest koloru koralowego i posiada trzy ciemniejsze pasemka. Grzywka Honey jest przerzucona na jeden bok i zasłania oko. Grzywa klaczki jest falowana. Ogon jest w takim samym kolorze co grzywa i również jest falowany. Zakręca się tuż przy ziemi. Oczy jednorożca są koloru ciemnoniebieskiego. Na kopytku Honey nosi bordowe bransoletki. Jej znaczek to piernikowy ludek i plaster miodu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki