FANDOM

Honey Drop

OC Edielle, ten wspaniały został obrazek narysowany przez Lenę

Honey Drop ID by Lenaa.png

Earthpony picto.pngZiemski kucykFemale picto.pngKlacz

Zajęcia Praca w aptece, poznawanie medycyny i sztuki przetrwania

Ten artykuł jest dosyć krótki, ponieważ autorka nie chce zdradzać roli postaci w jej fanfiku. Możliwe, że z czasem pojawią się tu nowe informacje

Honey Drop (ang. honey - miód, drop - kropla) — jedna z siedmiu głównych postaci z fanfika Mijający Czas, OC użytkowniczki użytkowniczki Edielle, klacz, kucyk ziemski. Zamieszkuje Manehattan. Ma 24 lata [1].

Wygląd

Honey Drop jest kucykiem ziemskim o żółtej sierści, włosach w dwóch odcieniach pomarańczowego i oczach w kolorze morskim. Jej grzywa i ogon są dosyć krótkie, lekko postrzępione i zawijające się na końcach. Posiada charakterystyczny design oka.

Charakter

Klacz jest mądra, wesoła i żądna przygód. Uwielbia czytać książki o Daring Do i zawsze marzyła o doświadczeniu takich przeżyć jak jej książkowa idolka. Jest także chętna do pomocy. Niestety posiada skłonność do kłócenia się, ponieważ najczęściej uważa, że podejmuje same dobre decyzje oraz że zawsze ma rację. Przez dumę ciężko jej przyznać się do winy.

Znaczek i talent

Znaczkiem Honey jest specjalna pałeczka do miodu i plaster. Oznacza on medyczne zdolności kucyka, a pałeczka jest powiązana z jej imieniem. Lecznicze umiejętności przekładają się też na medycynę naturalną, czyli wiedzę o pożytecznych roślinach i tworzeniu z nich lekarstw. Zna się także na tradycyjnych medykamentach, co wymagane jest podczas jej pracy w aptece.

Historia zdobycia znaczka

Kiedyś Honey jako mała klaczka poważnie zachorowała i trafiła do szpitala. Spędziła tam około dwóch tygodni. Gdy czuła się trochę lepiej, wypytywała lekarzy i pielęgniarki o ciekawostki związane z anatomią kucyków, różnymi chorobami, ich sposobach leczenia i zapobiegania im. W ten sposób pobyt w szpitalu zleciał klaczy bardzo szybko. Gdy wróciła do domu, opowiadała rodzinie o wszystkim czego się dowiedziała, a potem sama zaczęła szukać więcej wiadomości w książkach, czasopismach, księgarniach i bibliotekach. Po jakimś czasie zrozumiała jak bardzo lubi tą dziedzinę nauki i z tym chciała wiązać swoją przyszłość. Wtedy dostała znaczek i postanowiła, że zostanie aptekarką i będzie także doradzać innym kucykom.

Ciekawostki

• Klacz posiada magiczną torbę na którą został rzucony czar sprawiający, że można tam zmieścić ogromną ilość przedmiotów, co nie oznacza jednak, że torba nie ma dna. Można tam trzymać rzeczy dużych rozmiarów, lecz istnieje pewien limit.

Pozostałe postaci fanfika Mijający Czas

Postacie z fanfika Mijający Czas by Lenaa.png

Ten grupowy obrazek narysowała Lena

Przypisy

  1. Wszystkie moje kucyki otrzymują wiek, który liczy się tak samo jak u ludzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki