Fandom

My Little Brony Wiki

Karissa

325stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij
Karissa

Jest ona księżniczką o magicznych mocach :)

Karissa-ID.png

zmienia gatunekFemale picto.pngKlacz

Zajęcia
  • czarowanie
  • nudzenie się
  • Karissa — klacz, nowa księżniczka Equestrii, mianowana po wielkim Wyginięciu Księżniczek, wysłanych na cztery różne miejsca: Celestia na słońce, Luna na księżyc, Twilight na kometę, Cadence zaś uwięziono w kryształowym sercu. Ona sama jest wiecznie uwięziona w najgłębszych podziemiach lasu Everfree. Jej najlepszym doradcą i przyjacielem był czarnoksiężnik Calisian, daleki potomek Starswirla Brodatego.

    Powstanie

    Zaprojektowałam tą księżniczkę jako jedyną, która ma na tyle magiczne moce, by zmieniać swój gatunek na pegaza, jednorożca lub kucyka ziemskiego. Jako, że jednak obowiązywała mnie blokada na alikorny, nie może się ona zamieniać w alikorna. Pomyślałam również, że ciekawiej byłoby, gdyby była ona stale uwięziona w jednym miejscu, a ratowaniem świata zajmowałyby się cztery stworzone przez nią kucyki. Projekt na nią powstał przy takim sobie rysowaniu na paint'cie. Wpadłam na pomysł ciekawej historii z czterema kucykami. Gdy zastanawiałam się nad ich pochodzeniem, stwierdziłam, że mogłaby je stworzyć jakaś księżniczka, która jednak żyłaby po Celestii, Lunie, Cadence i Twilight. Tak zrodził się na nią pomysł. Autorką tej klaczy jest Gadulia.

    Wygląd

    Karissa ma miętowe włosy, żółtą sierść i zielone oczy. Na zdjęciu jest ona przedstawiona jako jednorożec, może jednak nawet bez magicznego rogu zmieniać swój gatunek. Nie posiada ona również znaczka. To klacz. Jest ona uwięziona, dlatego nie ma zbyt wielu zajęć.

    Historia

    Dzieciństwo

    Karissa całe swe dzieciństwo spędziła w półśnie, mieszkając w innym wymiarze i czekając, gdy ktoś za pomocą magicznego rytuału powoła ją na świat. Okazja nadarzyła się już wkrótce, po legendarnym Wyginięciu Księżniczek.

    Dorastanie

    Dorastała ona w towarzystwie kucyków, szanujących ją ze względu na to, że była księżniczką. Wszyscy wstydzili się z nią rozmawiać. Ona sama dlatego większość dnia spędzała w zamku. Znalazła tam prawdziwego przyjaciela, czarodzieja Calisiana, potomka Starswirla Brodatego. Był on jej zaufanym doradcą,przyjacielem i przybranym ojcem, ponieważ klaczka nie miała żadnej rodziny.

    Dorosłość

    Gdy klacz dorosła stała się bardzo potężna. Spędzała większość czasu na upiększaniu świata by niczego tam nie brakowało. Jej panowanie nazywano Erą Obfitości. Stała się piękniejsza, majestatyczna, nigdy jednak nie zapomniała o Calisianie, któremu poświęcała tyle samo czasu jak dawniej. To właśnie od niego na swoje dwudzieste piąte urodziny dostała małe, magiczne tygrysiątko. Wszystko w jej życiu wywróciło się jednak, gdy Calisian, spoglądając w kryształową kulę, zobaczył przerażający obraz przyszłości. W kuli była bowiem cała Equestria w płomieniach. Pożar wywołała sama księżniczka. Kucyk przerażony wizją pobiegł do księżniczki i opowiedział jej ze szczegółami co zobaczył. Klacz postanowiła więc, by dla bezpieczeństwa całego świata, Calisian uwięził ją w celi stworzonej głęboko pod lasem Everfreee. Miała ona tam mieszkać po wsze czasy, bez dostępu do świata. Ponadto jej magia miała działać tylko w obrębie jej więzienia. Calisian z ciężkim sercem zgodził się na to. Całemu światu mieli ogłosić, że zabito ją podczas zamachów. Ostatnią rzeczą księżniczki przed uwięzieniem było stworzenie czterech kucyków o imionach: North Wind, East Rose, South Sky i West Land. Wyczarowała też piękną rezydencję, w której te cztery kucyki miały się kiedyś spotkać. Potem uwięziono ją, ciężkimi głazami zasypano cały tunel. Dodatkowo okolice jej więzienia porosły dzikie krzewy. Tygrysica Tajemnica również została z nią uwięziona.

    Osobowość

    Życzliwość

    Kalissa zawsze była dla wszystkich miła, uczynna i sprawiedliwie traktowała poddanych. Pomagała kucykom i nie wywyższała się.

    Była ona często zamyślona i smutna

    Mimo wszystko księżniczka zawsze była nieco samotna, ponieważ mimo iż miała Calisiana i wiernych poddanych, pragnęła przyjaciół którzy nie traktowaliby jej jak jakiejś ważnej postaci, a niestety nawet Calisian do końca tego nie robił.

    Zdolność do poświęceń

    Zawsze była zdolna do poświęceń, o czym świadczy choćby to, że zdecydowała się na wieczne uwięzienie by ratować poddanych przed katastrofą którą mogła sama spowodować.

    Zazdrość

    Zawsze zazdrościła zwykłym kucykom, że nie może być taka jak one, zwyczajna i pozbawiona obowiązków.

    Umiejętności

    Magia

    Kalissa zawsze, od kiedy była źrebakiem, umiała bardzo dobrze czarować. Jej umiejętności kształtowały się już w innym wymiarze, zanim ją wywołano. Doskonaliła tą technikę razem z Calisianem, a także sama. Po uwięzieniu również czarowała, używając swych czarów by zapewnić sobie rozrywkę i wygodę. Jest na tyle potężna, że umie tworzyć kucyki.

    Śpiew

    Kalissa zawsze była dobra w śpiewaniu.Często w letnie popołudnia śpiewała dla poddanych i cieszyła się że podoba im się to.

    Taniec

    Klacz była też dobra w tańczeniu. Zawsze wymyślała własne choreografie i uczyła ich poddanych.

    Malowanie

    Księżniczka była też dobra w malowaniu i rysowaniu. W zamku miała nawet galerię swoich obrazów. Niektóre też podarowała kucykom.

    Relacje

    • Calisian - zawsze dobrze dogadywała się z Calisianem. Często z nim rozmawiała, a on starał się dla niej być jak najmilszy. Zawsze sobie pomagali i wspierali się.Kucyk był dla niej jak ojciec, przyjaciel, ale też jako doradca i wróżbita.
    • Poddani - z poddanymi klacz też zawsze się dogadywała i starała się jak najbardziej im pomagać. Kochała swój lud, mimo wszystko nie chciała by kucyki traktowały ją jak ważną postać, bardziej jak przyjaciółkę.

    Zwierzęta

    Tajemnica - klacz miała też swojego magicznego białego tygrysa, imieniem Tajemnica, którego dostała na urodziny od Calisiana. Tygrysica zawsze towarzyszyła swej pani i była dla niej niczym przyjaciółka. Zawsze się rozumiały i spędzały ze sobą dużo czasu. Klacz zabierała Tajemnicę nawet na bankiety.

    Ciekawostki

    • Klacz zawsze skrycie podkochiwała się w jednym z zamkowych strażników.
    • Księżniczka kiedyś stała się niewidzialna i nikt nie mógł jej znaleźć. Gdy w końcu pewien strażnik przebiegał korytarzem stanęła mu na drodze i stała się widzialna z wrzaskiem na ustach.
    • Księżniczka była na tyle potężna, że mogła przywrócić Celestię, Lunę, Cadence i Twilight z powrotem, jednak nigdy tego nie zrobiła.
    • Kiedyś podczas wizyty w Kryształowym Imperium rozmawiała z Kryształowym Sercem, w którym była zaklęta Cadence.
    • Sama nigdy nie wiedziała, co się stało z mężem i dzieckiem Cadence i mimo iż bardzo ją to ciekawiło nie zaczęła poszukiwań.
    • Zawsze skrycie marzyła, że będzie czarnym charakterem.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki