FANDOM

Artykuł w edycji
Pucyk-ID.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Deerloud

Kolgrim Velen

Kucyk stojący zarówno po stronie dobra jak i zła./Zmienić obrazek w infoboxie

Kolgrim by Deerloud.png

Unicorn picto.pngJednorożecMale picto.pngOgier

Zajęcia
  • Hodowla róż,
  • uprawianie czarnej magii,
  • pomoc w zrozumieniu talentu innym.
  • Kolgrim Velen (z języka norweskiego (Kolghrim) oznacza "brzydki jak węgiel"[1]) — jednorożec; OC użytkowniczki Deerloud; praktykant czarnej magii, hodowca róż, pomagier dla kucyków, które szukają przeznaczenia; przyjaciel Lynette mieszkaniec bagna Froggy Bottom; jedna z postaci opowiadania Lynette: Kłos przeznaczenia.

    Powstanie

    Postać powstała na potrzeby opowiadania "Lynette: Kłos przeznaczenia", a dokładnie pierwszego rozdziału/odcinka pt. "Talent talentowi nie równy". Wygląd bohatera narodził się w głowie autorki tuż po ukończeniu scenariusza do "Talent talentowi nie równy".

    Wygląd

    Kolgrim jest jasnobrązowym, wysokim jednorożcem. Posiada poszarpaną grzywę i ogon o trzech odcieniach brązu. Końcówka ogona kucyka jest nadpalona (spowodowane jest to tym, iż kucyk studiuje czarną magię i pewnego razu przez źle wypowiedziane zaklęcie jego ogon uległ zapaleniu). Tęczówki kucyka mają złoto-pomarańczowy kolor, natomiast białka są jasnozielone (ot kolejny efekt uboczny stosowania czarnej magii) i przekrwione. Na ciele postaci znajduje się wiele zadrapań. Jak sam twierdzi [Kolgrim] rany te spowodowane są ciągłą pracą przy różach, które posiadają ostre kolce (oznacza to iż rany goją się, ale ciągle powstają nowe). Nie wiadomo tak naprawdę skąd się wzięły, potwierdzone jest tylko pochodzenie blizny na oku (powstała wskutek zranienia podczas pracy na farmie dyni).

    Znaczek

    Znaczkiem Kolgrima są dwie róże. Jedna z nich jest żółta, a jej liście oraz łodyżka są ciemniejsze w porównaniu do drugiej (różowej) róży. Kwiat w kolorze tym symbolizuje zdradę, fałszerstwo i inne niedobre cechy. Drugi kwiat przedstawiony na słodkim znaczku to wcześniej wspomniana różowa róża. Roślina o tej barwie symbolizuje przyjaźń i dobre cechy. Obydwie róże są odwzorowaniem charakteru jednorożca. Kuc z jednej strony jest przyjazny, zaś z drugiej potrafi być nieuprzejmy i wredny. Róże same w sobie wydają się być ładne i urocze, jednak to tylko pozór. Jest to nawiązanie do tego, aby nie oceniać rzeczy i istot po wyglądzie. W tym przypadku Kolgrim z wyglądu sprawia wrażenie oschłego i nieprzyjaznego, choć w rzeczywistości jest nieco inny. Kolejną i ostatnią już ciekawostką odnośnie znaczka ogiera jest brak kolców u róż. Ma to kilka znaczeń. Nie każdy jest idealny, nawet istoty/rzeczy z pozornymi wadami mogą być dobre; pokazuje to także, że kucyk ma dobrą stronę. Dawnym znaczkiem jednoroga była pomarańczowa dynia. Znaczek ten dostał w wieku 7 lat. Choć wszyscy uważali, że znaczek ten jest uroczy tak naprawdę od zawsze zastanawiał Kolgrima. Ogier nigdy nie czuł się dobrze pracując przy dyniach. Szczerze mówiąc nigdy nie lubił tych warzyw. Ku niezadowoleniu kucyka większość członków jego rodziny posiadało znaczek związany z dyniami. Gdy ogier dorósł coraz bardziej zaczął odczuwać niechęć do dyni. Uciekał się do sposobów zmiany przeznaczenia (znaczka). Trafił w końcu na czarną magię. Rozpoczął praktykowanie jej. Miało to niestety negatywny wpływ na jego cechy i wygląd. Oczy kucyka zaczęły powoli zachodzić zielonym kolorem, podkrążyły się, a magia z rogu już na stałe została fioletowa i niezdatna do większości czynności. Jeżeli chodzi o cechy, to kuc stał się wredny, niemiły, przebieglejszy oraz bardziej bojaźliwy. Po paru długich latach Kolgrim opanował sztukę zmiany przeznaczenia. Zmienił wtedy swój znaczek na dotychczasowy, choć na początku nie rozumiał jego znaczenia. Z biegiem czasu dostrzegł jednak co przedstawia symbol na jego boku.

    Relacje

    Lynette

    Kolgrim poznał Lynette na Bagnach Froggy Bottom, gdy zbierała kwiaty. Klacz wydała mu się wyjątkowa lecz nieszczęśliwa. Podstępem poznał iż Lynette nie rozumie swojego przeznaczenia, choć stara się to zataić. Za pomocą czarnej magii zmienia znaczek klaczy wywołując u niej mieszane uczucia. Nieco póżniej dowiedzieć się można, że Lynette obdarzyła jednorożca swoją przyjaźnią.

    Zwierzak

    Kolgrim nie miał nigdy własnego zwierzaka. Nie wie więc jak to jest czym/kimś się opiekować przez dłuższy okres czasu.

    Opowiadanie

    Kolgrim by Deerloud.png

    Cytaty

    Cytat1.png Wydajesz się być zmartwiony/a, coś cię trapi? Cytat2.png
    Tak zazwyczaj zaczyna rozmowę.
    Cytat1.png Pomogę zrozumieć ci twoje przeznaczenie, w zamian jednak czegoś oczekuję... Cytat2.png
    Próba wymuszania czegoś na innych istotach.

    O Kolgrimie

    Cytat1.png Nie, on nie jest zły... Jest tylko... nie do końca dobry... Cytat2.png
    Lynette o Kolgrimie

    Przypisy

    1. Jest to spolszczenie wyrazu. Spolszczenia takie używane są przez autorkę dosyć często.

    </div>

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki