Fandom

My Little Brony Wiki

Księżniczka Darkness

325stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij
Darkness

Darkness

Darkness by Poonyy.png

PodmieniecFemale picto.pngKlacz

Zajęcia zabawa ze zwierzętami lub rysowanie
Rodzina
Rodzice Chrysalis (mama) Luk (tata)

Darkness (darkness - ciemność) — podmieniec, klacz, rodzice: Chrysalis (mama) i Luk (tata). Ona i rodzice tworzą kochającą rodzinę, obecnie mieszka w zamku Chrysalis. Darkness została stworzona 02.11.2014r.

Wygląd

Darkness ma czarno białą sierść, cieniowaną od dołu do góry. Oczy ma białe, a źrenice czarne i małe jak kot. Grzywę i ogon ma czarną w czerwone pasemka. Większość zwierząt w lesie nie widzi, że Darkness ma róg, ale za to chwalą jej skrzydła, które wyglądają jak smocze.

Historia

Dzieciństwo

Darkness urodziła się w zamku Chrysalis. Na początku swojego życia jadła, płakała i spała (jak to źrebię). Już po miesiącu umiała biegać. Co sprawiało wielką trudność Chrysalis, bo musiała za nią biegać. Darkness była tylko ciekawa świata. W skutek tej ciekawości Darkness grzebała po szafkach i chodziła tam gdzie nie mogła. Kilka razy nawet zbiła wazon lub inne rzeczy z porcelany. Chrysalis wściekła się za to, ale musiała to tłumić, żeby Darkness nie zauważyła. Potem ta ciekawość się zmniejszyła...

Dorastanie

Darkness jak dorastała miała swoje humory. Raz była wesoła, raz wściekła, a innym razem wszystko było jej obojętne. Te humory martwiły Chrysalis, ponieważ nie mogła z nią normalnie porozmawiać. Z czasem jej humory nie były takie częste. Darkness ciągle dorasta.

Osobowość

Darkness jest bardzo szczęśliwym kucykiem. Śmieje się bez powodu. Gdy ktoś się smuci to Darkness płacze. Na początku okresu dorastania Darkness bardzo szybko zmieniała humor na inny. Ale teraz tak nie jest... Lubi śmiać się i opowiadać żarty.

Rodzina

  • Chrysalis - królowa podmieńców, mama Darkness, na całym ciele ma dziury
  • Luk - tata Darkness; Ma czarną sierść i wygląda jakby miał podpalone skrzydła i elementy sierści. Ma czerwony ogon i grzywę. Jej ojciec pomaga zwierzętom.

Fobie

  • Strach przed nastaniem wiecznego dnia.
  • Lęk, przed wyrzuceniem z rodzinnego domu z woli jej matki Chrysalis

Umiejętności

Rysowanie

Jej przygoda z rysowaniem zaczęła się od narysowania Rodziców. Okazało się, że Darkness bardzo dobrze rysuje, więc coraz częściej rysowała. Rysowała przeróżne rysunki, raz rysowała las, a innym razem coś innego. Zaś najczęściej rysowała księżyc.

Śpiew

Darkness już od dziecka śpiewała. Bardzo to lubiła. Bardzo często śpiewała do zwierząt (szczególnie jak była wesoła). Śpiewała wszystko od wymyślonych piosenek do usłyszanych od innych zwierząt.

Znaczek

Jak była jeszcze bardzo małym kucykiem to mama zabierała ją wieczorami na dwór, żeby oglądać księżyc, ale ona wtedy jeszcze nieczuła przywiązania do księżyca. Dopiero po kilku latach zaczęła to odczuwać. Jak przywiązała się do księżyca to na następny dzień wyskoczył jej znaczek.

Co lubi Darkness

  • Noc - lubi noc, bo może chodzić do lasu.
  • Księżyc - kocha go nie tylko dlatego, że to jej znaczek, ale też czuje do niego przywiązanie.
  • Ciemne kolory - uważa, że są bardzo ładne.

Czego nie lubi Darkness

  • Dnia - uważa, że dzień przynosi pecha.
  • Słońca - oślepia ją.
  • Różowego koloru i innych jasnych kolorów - uważa, że są brzydkie.

Ciekawostki:

  • Ma urodziny 1 Stycznia.
  • Jest fanowskim kucykiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki