FANDOM

Lemon Sparkle

OC Madziubas, obrazek by Ara

Lemon Sparkle drinking cola by Ara

Unicorn pictoJednorożecFemale pictoKlacz

Zajęcia codzienne czynności oraz jeżdżenie na rolkach i deskorolce
Rodzina
Rodzice Matka: Lemon Mint

Ojciec: Sun Light

Rodzeństwo brak
Lemon Sparkle (z ang. świecąca cytryna[1]) — jednorożec; OC użytkowniczki Madziubas. Często jeździ na deskorolce i rolkach, lecz na co dzień robi to, co wszyscy[2]. Jej rodzicami są Lemon Mint i Sun Light. przyjaźni się z Milky Fun. Mieszka na Manehattanie.

Powstanie

Pewnego dnia Madziubas zobaczyła, że na obrazku jej siostry jest kucyk którego nie było w żadnym odcinku My Little Pony. Gdy jej siostra wytłumaczyła, że ten kucyk jest wymyślony przez nią i że niedługo pewnie zostanie wstawiona na specjalną stronę internetową gdzie klacz zostanie opisana, Madziubas zaczęła entuzjastycznie prosić by narysowała jej kontur kucyka. Jak jej siostra skończyła, od razu z brzydkiego konturu powstała piękna klacz - Lemon Sparkle.

Wygląd

Lemon Sparkle ma cytrynowo żółtą grzywę. Jej sierść jest jasno pomarańczowa przechodzącą w róż. Ma również zielono-seledynowe oczy. Nosi bransoletkę, naszyjnik z piorunem i kolczyki.

Historia

Lemon By Madziubas

Dzieciństwo

Lemon Sparkle, od kiedy przyszła na świat wychowywała się na Manehattanie. Chodziła tam do przedszkola, szkoły, miała tam wiele przyjaciółek. Jak wszyscy jej rówieśnicy szukała swojego talentu, by dostać swój uroczy znaczek. Spodziewała się, że znaczek przyjdzie do niej bez większych trudności.

Dorastanie

Będąc w drugiej klasie zauważyła dziwną zmianę-idąc do szkoły była światkiem aż pięciu wypadków. Dwa razy jakieś kucyki na siebie wpadły, jednej klaczy odpadło koło od wózka, źrebak się zgubił a jeden kucyk prawie został stratowany przez krowę. Młoda klacz nie zwracała uwagi na to wszystko. Zaniepokoiła się, gdy w szkole zaczęły się mnożyć nieprzyjemne wypadki. Po tygodniu, Lemon Sparkle ze zmartwieniem stwierdziła, że od tego pechowego dnia, nic się nie zmieniło. Zaczęła pogrążać się w smutku. Niedługo potem do szkoły przyszła nowa-Milky Fun. Wszyscy widzieli w niej coś, co czyniło ją wspaniałą. Lemon zasmuciło to jeszcze bardziej, ponieważ jej ostatnia przyjaciółka także zainteresowała się nową i zapomniała o starej przyjaciółce. Milky Fun także nie okazywała szczególnej uwagi klaczy. Dopiero kilka dni potem zobaczyła, że Lemon Sparkle nie miała po prostu złego dnia - coś było nie tak. Milky zaczęła pytać o dziwne zachowanie klaczy, lecz ta nie chciała rozmawiać. Lemon Sparkle zauważyła, że z każdym dniem spędzonym z Milky Fun pesymizm mija.

Rok później po smutku nie zostało śladu, a Lemon Sparkle i Milky Fun zostały najlepszymi przyjaciółkami. Potem żyła sobie razem z przyjaciółką, jak każdy kucyk i nie miała już więcej problemów.

Znaczek

Lemon Sparkle CM By Madziubas
Będąc w czwartej klasie klacz zdobyła swój znaczek. Na przerwie jak zawsze bawiła się z Milky Fun. Razem się śmiały i biegały. W pewnej chwili Milky powiedziała bardzo ważne zdanie w życiu Lemon Sparkle: "Nawet jak minę masz kwaśną jakbyś zjadła cytrynę, w środku wciąż jesteś wesoła i żadna cytryna, nic nie przytłumi twojego blasku radości". Oczywiście było to prawdą. Więc już po chwili Lemon stała ze ślicznym znaczkiem.

Gimnazjum

Nauka w gimnazjum przebiegła bez problemowo.

Osobowość

Łakoma

Lemon bardzo lubi jeść. Potrafi opychać się przez cały dzień, ale wciąż być głodna. Co dziwne nie przepada za fast foodami[3].

Pomysłowa

Często przychodzą jej do głowy dobre pomysły. Wciąż o czymś myśli, przez co wciąż musi nosić notatnik i długopis.

Wielozadaniowa

Jednorożec potrafi skupić się na bardzo wielu rzeczach na raz. Lepiej przyswaja wiadomości robiąc wiele rzeczy, niż skupiając się na jednej. Niektóre kucyki wątpią że posiada tą cechę.

Zapominalska

Często zapomina o tym o czym miała pamiętać, a pamięta o nieistotnych sprawach. Gdy chce coś zapamiętać musi to sobie zapisać w notatniku. Przeciętnie na rok zużywa 3-4 grubych notatników.

Umiejętności

Jazda na rolkach

Lemon Sparkle umie dobrze jeździć na rolkach. Nauczyła się tego już w wieku 5 lat. Lubi jeździć na nich do szkoły i na różne krótkie wycieczki. Dziwne jest, że klacz nigdy nie umiała jeździć na łyżwach.

Jazda na deskorolce

Klacz umie również jeździć na deskorolce. Naukę zaczęła gdy miała 8 lat. Pierwszy raz jeździła na desce przyjaciółki w garażu. Dostała swoją deskorolkę pół roku później, jednak dość rzadko jej używa.

Relacje

Rodzice

Jej mama ma wymagającą pracę, więc Lemon nie może się nacieszyć jej obecnością, lecz tata spędza z córką każdą wolną chwilę. Lemon Sparkle lubi mu pomagać, a kiedy jest jej przykro schodzi na dół do warsztatu ojca[4].

Lemon Sparkle i Milky Fun By Madziubas

Milky Fun

Lemon Sparkle poznała Milky Fun w drugiej klasie. Są one najlepszymi przyjaciółkami. Często spędzają razem czas. Lemon nie wyobraża sobie dnia bez Milky.

Ciekawostki

  • Miała być ponysoną
  • Jest wszystkożerna
  • Ma: agrizoofobię, arachnofobię, cadofobię i nekrofobię[5]

Cytaty

Cytat1 Masz kwaśną minę jakbyś zjadła fast fooda Cytat2
kiedy ktoś jest niezadowolony
 
Cytat1 Na kwaśną cytrynkę! Cytat2
gdy jest zdziwiona
Cytat1 ...mimo wszystko... Cytat2
gdy chce wrócić do dawnego tematu
Cytat1 Ta... na pewno... Cytat2
z sarkazmem, gdy ktoś powie coś w co ona nie wierzy

Cytat1 Ale się boję... Cytat2
z sarkazmem, gdy ktoś próbuje ją przestraszyć
Cytat1 Jestem obrażona, nic nie słyszę! Cytat2
gdy jest obrażona, a ktoś chce z nią rozmawiać

Galeria

Przypisy

  1. dosłownie: ISKRZĄCA cytryna
  2. czyli nic
  3. Żeby nie było: to tylko OC, nie musi być jak ja - LUBIĘ FAST FOODY
  4. Tata Lemon Sparkle jest rzeźbiarzem.
  5. Lęk przed dzikimi zwierzętami, pająkami, wyśmianiem i zwłokami

Więcej z Fandomu

Losowa wiki