Fandom

My Little Brony Wiki

Little Courage

324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij
Artykuł w edycji
Pucyk-ID.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Rainbow 00
Little Courage

Poszukiwaczka przygód

Galeria postaci

Zajęcia Poszukiwanie przygód i ratowanie kucyków które się zgubiły.
Rodzina
Rodzice Linda

Ice Explorer

Rodzeństwo Eric Star

Paint Pony

Little Courage (z ang. little - mały/a, courage - odwaga) — klacz, pegaz, ponysona użytkowniczki Rainbow 00. Poszukiwaczka przygód. Ma rodziców: Linde i Ice Explorera, a także brata Eric Stara i siostrę Paint Pony. Mieszka na górze wodospadów w Canterlocie.

Powstanie

Odkryłam tą stronę więc postanowiłam coś stworzyć. I oto ona, moja pierwsza ponyfikacja. Jest ona trochę taka jak ja, jak RD i DD. Odkryłam pony markera i stworzyłam ją. Wstawiłam do painta, ciutkę przerobiłam i mam. Moje plany to cała rodzina LC. Stworzyłam jej także galerie, bo miałam parę obrazów. I tak powstał jej obraz. Z całą historią było trudno. Myślałam i myślałam i w końcu ten cały opis był w mojej głowie. Pisałam i tak mam moją pierwszą ponyfikację.

Wygląd

Little Courage ma ciemno zieloną sierść, lecz skrzydła w jaśniejszym odcieniu. Ogon jak i grzywę ma żółtą. Jej znaczek przedstawia palmę na wyspie. Ma brązowe oczy i nosi niebieską koszulkę.

Koszulka

Gdy klacz wychodzi na poszukiwania przygód zawsze ma na sobie niebieską koszulkę. Dostała ją od taty. Koszulka jest cała niebieska lecz rękawki ma jaśniejsze z ciemniejszym paskiem.

Osobowość

Odwaga

Little Courage jest bardzo odważna i boi się niewielu rzeczy. Sama wchodzi do najmroczniejszych i najciemniejszych jaskiń, lasów i dżungli.

Cisza i spokój

Choć jest taka odważna czasem musi po prostu się wyluzować. Wtedy siada na kanapie i zaczyna robić to co lubi czyli: czyta książki, ogląda telewizję, słucha muzyki, gra na flecie, pisze opowieści i po prostu odpoczywa.

Ambicja

Zawsze dąży do celu. Nie zależnie od sytuacji i miejsca w, którym się znajduje.

Zamiłowanie do podróży

Little Courage kocha podróże. Była już w: Jaskini mrocznej, Jaskini cichej, Dżungli Wielkiej, Lesie Everfree, Lesie rozdrogi, Lesie znikających, Dżungli linowej, a także w wielu miastach. Tych dalekich i bliskich. Ponurych i przytulnych.

Umiejętności

Szybkie myślenie i obmyślanie planów

Klacz ta potrafi w pięć minut wymyślić świetny plan. Czy to jak uratować bezradnego źrebaka, czy to jak złapać tygrysa. Jest także świetna w matematyce i geografii.

Latanie

Little Courage wykazuje się naprawdę imponującą szybkością i zwinnością w powietrzu, co czyni ją świetnym lotnikiem. Niejednokrotnie tworzy różne piękne akrobacje.

Zainteresowania

Granie na flecie

Grania na flecie uczyła jej mama - grały pięknie i ona i jej matka. Potem gdy wyruszyła do Appleloosy, tam starszy kuc nauczył ją grać jeszcze piękniej.

Pisanie opowieści

Klacz bardzo często pisze opowieści o swoich podróżach. Prowadzi także pamiętnik.

Kawałek treści pamiętnika:

Jestem w Appleloosie, kuc o imieniu Turntable, nauczył mnie grać pięknie na flecie.

Ten sam fragment w książce:

W Aplleloosie.

Jeden kuc nauczył mnie pięknej gry na flecie. Był to Turntable.

Śpiew

Little Courage potrafi także śpiewać. Bardzo to lubi. Ma swoje własne słuchawki.

Latanie

Jak wiemy Klacz uwielbia latać i jest w tym świetna.

Podróżowanie

Little Courage strasznie dużo podróżuje. Zresztą o tym było napisane. To jej największe zainteresowanie.

Historia

Znaczek

Klaczka w wieku 13 lat zdobyła swój znaczek. Po cichu w nocy wymknęła się z domu i poszła do lasu, gdzie znalazła pięcioletniego źrebaka, który się się zgubił. Na szczęście szybko znalazła jego rodziców. Dzień potem tata pozwolił jej samej udać się na wyspę, gdzie znalazła starego podróżnika. Ten kuc nie wiedział skąd się tam znalazł. Ta zaś odprowadziła go do domu. Po tym wydarzeniu, gdy wróciła do domu zorientowała się, że ma znaczek.

Młodość

Mała klacz przez całą młodość uczyła się chodzenia po lasach, używania kompasu i czytania map. Chodziła do szkoły w Canterlocie gdzie mieli najlepsze zajęcia z geografii. Miała bardzo dobre oceny. Chodziła także na kółko turystyczne i matematyczne, a także na dodatkowe zajęcia z geografii. Brała udział w biegach z przeszkodami i biegach orientacyjnych. Była także na dwóch obozach orientacyjnych. Niestety w wieku 6 lat umarła jej mama.

Dorastanie

Little Courage dorastała po opieką ojca. Jej starszy brat wyjechał do Manehattanu, by tam rozwijać swój talent - astronomię, a zaś młodsza siostra - Paint Pony, w wieku 4 lat, zdała test magii, i została w Canterlockiej szkole magii księżniczki Celestii.

Dorosłość

W wieku 17 lat klaczy umarł ojciec. Żyła sama. Chodziła na długie wyprawy, jeździła na wielkie podróże. Szukała przygód. Czasami przy okazji kogoś uratowała.

Relacje

Mama

Pegaz z swoją mamą miała bardzo dobre relacje. Przytulały się, bawiły razem. To mama na 4 urodziny dała jej Greena. Klacz większość czasu do 6 roku życia spędzała z mamą, bo tata wyjeżdżał często za granicę. Bardzo siebie kochały. To ona nauczyła ją jak grać na flecie. Kiedy jej mama umarła Little bardzo, bardzo płakała. Na szczęście zrozumiała, że tak musiało być i nie była taka smutna.

Tata

Z tatą pegaz w młodości miała mało kontaktów. Lecz potem gdy dorastała była z tatą ciągle. Miała z nim podobne kontakty jak z mamą, lecz to tata nauczył ją jak używać mapy i kompasu. Razem uczyli ją latać i wysyłali ją na biegi i obozy a także uczyli ją jak wiadomo... kultury itp. Ale w wieku 17 lat klaczy umarł tata.

Brat

A tam - to słowa, które mogą powiedzieć wszystko o relacjach kochanej klaczki z jej bratem.

Zwierzęta

Zwierzęta kocha jak rodzinę - bo przyjmuję je do rodziny.

Zwierzęta

Green

Little Courage ma żółwia o imieniu Green Courage. Nazywa go po prostu Green. Jeździ z nim na wszystkie

Little żółw.jpg

wyprawy.

Fluffy Ball

Fluffy to owieczka Pegazicy. Bohaterka znalazła ją przywiązana do słupa w Appleloosie. Przygarnęła ją. Bardzo się zaprzyjaźniły. Ma także bardzo dobre relację z Greenem.

Fisha i Fishy

Fisha i Fishy to rybki klaczy. Fisha to rybka (dziewczyna) bardzo nie śmiała i lubi się przymilać, ale tylko do pegazicy. Nie lubi się za bardzo bawić. Ma odwrotny charakter od Fishy'ego. Fishy to zabawna, wesoła rybka (chłopak). Jest energiczna i uwielbia się bawić. To odwrotny charakter od Fisha'ej.

Ciekawostki

1. Niebieską koszulkę dostała na 13 urodziny, a dalej się w nią mieści.

2. Raz uratowała księżniczkę Celestię.

3. Ma specjalny plecak w, którym nosi żółwia.

4. Jej słuchawki zostały zakupione w Ponyville.

5. W szkole na świadectwie nigdy nie miała niższej oceny z geografii lub matematyki niż 5+.

6. Potrafi wykonać ponaddźwiękowe bum.

Cytaty

"Czy to wężo-pająko-tygryso-kuco-osło-pająko, chwila czy pająko nie zostało już wymienione?!!!" - Little Courage

"Jest to książka. Zwykła książka. Ale czy taka zwykła? Sama nie wiem" - Little Courage

"Chmmm, w encyklopedii napisano, że smoki jedzą kucyki. KUCYKI !!!" - Little Courage

"Auć, muszę ech, polecieć. Skrzydła, skrzydła. Skrzydłaaa ! Zawiodłyście !" - Little Courage

"Och. Cześć mała. Jaka ty jesteś fajna. Biedactwo. Chodź do mnie. Zabiorę cie do domu. Pomieszkamy sobie razem. Co?" -Little Courage

"Dlaczego ja? Co ja takiego zrobiłam? Ratuję, pomagam... Co w tym złego? Czemu to ja musiałam zostać sama? - Little Courage

"Ja, ja, ja? Ja? Znaczek? Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mam znaczek, mam znaczek!!!!! Na, na, na, na, na, na!!!!!!!!!!!!!!!! Weeeeeeeeeeeheeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! SUPER, ETXTRA, CZAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" - Little Courage

Galeria

Little Courage w jakini Mrocznej.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki