Fandom

My Little Brony Wiki

Loved Star

324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Loved Star

Ponysona Madziaziel

ID Pencil Star by Madziaziel.png

Zajęcia Opiekunka, malowanie
Rodzina
Małżonek brak
Rodzice Trove Star (ojciec) Puzzle Star (mama)
Rodzeństwo Estrella
Dziadkowie brak
Krewni brak
Loved Star (z ang. Loved - kochana, Star -gwiazda) — dorosła klacz, która mieszka w Canterlocie wraz z Shoyou. Urodziła się pół-niewidoma i jest nadal taka, ponieważ rodziców nie stać było na operacje. Pracuje jako opiekuna.

Powstanie

Lovi[1] powstała kilka lat temu kiedy jej autorka zafascynowała się MLP. Twórczyni dawała jej różne wyglądy które rysowała na kartce. Jedynie co się nie zmieniło to to że jest klaczą i pegazem

Początki i rysowanie

Na początku istnienia autorka porostu rysowała se z nudów kucyka z MLP który wyglądał podobnie lecz kolorystyka się zmieniła, a grzywa przypominała grzywę Derpy. Autorka nie miała w planach jej jako alikorna.

Wygląd

Lovi wygląda jak przeciętny kucyk (ani chuda ani gruba) Kiedy była mała jej mama myślała że zostanie modelką bo zawsze kradła jej kosmetyki

Grzywa

Grzywa klaczy jest w kolorze błękitnym, z białym pasemkiem. Klacz często nawet na pielęgnacje grzywy poświęca do 2 godzin. Często eksperymentowała z fryzurą ale twierdzi że tylko tak ułożona jej pasuje. W przyszłości ma zamiar ściąć grzywę.

Ogon

Ogon Lovi nie jest bardzo długi ale też nie jest za krótki. Ma takie same kolory jak grzywa wraz z pasemkiem. Często ogon jej się brudzi i trudno się jej go rozczesuje przez to że jest gęsty (choć nie widać).

Oczy

Oczy klaczy są w kolorze podobnym do jej sierści. Pewnego razu na cały dzień straciła wzrok z powodu bardzo jasnego światła które zobaczyła. Kiedy była mała często malowała sobie oczy lecz teraz tego nie robi.

Sierść

Lovi ma krótką sierść która jest w kolorze jasnofioletowym. Bardzo by chciała mieć troszkę puchate futerko.

Znaczek

Znaczek klaczy to niebieska gwiazda z sercem o kolorze arbuzowym. Symbolizuje on miłość jaką darzy każdego kucyka i symbol rodzinny (gwiazdę).

Charakter

Lovi jest osobą dość spokojną. Lubi mieć spokój i nie śpieszy się jej przy opiece, nienawidzi jak się jej przeszkadza. Nie szuka na siłę towarzystwa innych kucyków, o wiele bardziej woli poświęcić czas swoim zainteresowaniom. Często przez strach nie spała, ponieważ śnią się jej koszmary.

Strach

Jest to jej największa wada. Zawsze kiedy obejrzy horror nie śpi po nocach, nawet czasami boi sama się wyjść z toalety. Często po historiach rożnych kucyków też się boi ponieważ bardzo się martwi o nie.

Uprzejmość

Klacz zawsze jest miła i przyjazna do otoczenia. Stara się być miła dla innych nawet kiedy oni myślą o niej coś innego. Czasami nie wytrzymuje i krzyczy (co wywołuje zdziwienie).

Zainteresowania i umiejętności

Lovi ma mało zainteresowań ponieważ zajmuje się zwykle opieką.

Pomaganie innym

Klacz uwielbia rozmawiać i poznawać inne kucyki. Kiedyś nawet pewien ogier zaprosił ją do siebie ale odmówiła.

Opieka

Lovi często nie ma wezwań więc dorabia opiekując się kucykami. Często na tym się uczy ponieważ doświadcza różnych przygód.

Malowanie

Pegaz często maluje sobie z nudów. Uwielbia się chwalić swoimi obrazami

Historia

Mała Pencil Star by Madziaziel.png

Wygląd Lovi po narodzinach.

Narodziny

Klacz urodziła się w rodzinie pochodzącej z Canterlotu i Manehatanu. Żaden z przodków nie miał wad wzroku. Mama pracowała z Ojcem w ośrodku. Narodziny córki były smutne i niepokojące. Rodzice byli ubodzy więc rodziców nie było stać na operację. Przez wadę wzroku leżała w szpitalu około 6 miesięcy. Mała często w nocy płakała przez bule oczu. Ma obecnie bardzo wrażliwe oczy na światło. Kiedy pierwszy raz przyszła do domu rozpłakała się ponieważ była przyzwyczajona do szpitala. Kiedy zobaczyła siostrę przestała płakać.

Pierwsze dni przedszkola

Filly Star by Madziaziel.png

Wygląd Lovi kiedy chodziła do 5 klasy

Lovi nie mogła się doczekać aż spotka jakieś kucyki które będą jej rówieśnikami. Wcześniej znała tylko młodszego od siebie ziemskiego kucyka ale zapamiętała tylko rasę. Pierwszy dzień w przedszkolu był bardzo fajny poznała kilka kucyków i zakolegowała się lecz była nieśmiała. Kilka dni potem zmieniła przystanek z którego wsiadała. Od pierwszego wejrzenia zakochała się w pewnym kucyku. Pochodzili około 2 dni i zerwali kontakt ponieważ Mama Lovi była przeciwko związku.

Podstawówka

Podczas podstawówki poszła do 1 klasy. Wzmocniła więź z klaczami Gabrielą i Wolfi[2]. Często miały sprzeczki lecz po dniu wracały do siebie. Lovi uczyła się dobrze i malowała cudnie. Kiedy koleżanki się kłóciły o innego chłopca Lovi nadal podkochiwała się w tym kucyku lecz on o tym nie wiedział. Tak mijała jej lata szkoły.

Znaczek

Lovi wracając z szkoły (była wtedy w 5 klasie) zobaczyła wózek z źrebakiem w środku. Spanikowana zabrała go do domu. Mimo iż nie było rodziców zaczeła opiekować się dzieckiem. Kiedy rodzice wrócili po około godzinie od razu zgłosili to na policje. Niedługo rodzice dziecka się stawili na komisariat. Widząc jak rodzice się cieszą dostała znaczek.

Dorastanie

Loved Star i Shoyou.png

Lovi kiedy dowiedziała się że jej Siostra będzie studiować u Księżniczek była zrozpaczona gdyż była z nią przywiązana. Lecz po pewnym czasie przyzwyczaiła się i była dumna z niej. Po 4 latach poszła na studia. Podczas studiowania spotykała się z kucykiem imieniem Blue Feather. Lecz okazało się że był z nią tylko żeby koledzy mu zazdrościli że chodzi z "trudną do zdobycia". Po pewnym czasie spotkała pegaza imieniem Shoyou. Klacz zaprzyjaźniła się z Lovi i wspierała w trudnych chwilach. Po studiach wykupiła dom w Canterlocie wraz z Shoyou.

Ciekawostki

  • Wiele jej cech i zachowań (oraz jej rodziców) Autorka wymyśliła podczas edycji.
  • Wcześniej jej znaczkiem był pędzel z gwiazdkami lecz jest dużo kucyków z podobnym więc autorka zmieniła na gwiazdkę z sercem.

Galeria[3]

Możecie śmiało narysować lovi lub jej krewnych i obrazek pewnie sie tu pojawi :)

Przypisy

  1. Będę tak pisała bo tak na nią mówią.
  2. Jej imię brzmiało White Wolf ale było brzydkie więc mówią na nią "Wolfi"
  3. Mam mało obrazów z swymi kucykami bo wole rysować inne kucyki :3

Więcej z Fandomu

Losowa wiki