FANDOM

Lucy Star
Lucy Star ID By KeylaLps

Unicorn pictoJednorożecFemale pictoKlacz

Zajęcia Śpiewanie

Czytanie

Rodzina
Rodzice Drony Star-tata

Milajla Star-Mama

Dziadkowie Luiza Star-babcia
Krewni Clara Star-Kuzynka
Lucy Star (z ang. Lucy[1] - „niosąca światło” oraz „narodziny”, star - gwiazda) — jednorożec. Pracuje w bibliotece. Co tydzień czyta dzieciom ze szkoły Cheerilee. Ma talent do śpiewania. Często występuję na różnych przyjęciach.

Powstanie

Pomysł na stworzenie Lucy pojawił się już dawno w głowie autorki. Postać została stworzona tuż przed tym jak autorka znalazła tą Wiki.

Keyla zaczęła od narysowania postaci.Było z tym trochę problemów, lecz udało się. Następnie zabrała się za dobieranie kolorów. Na początku Klacz miała mieć sierść koloru fioletowego. Grzywa i ogon niebieski. Jednak po pomalowaniu obrazka stwierdziła, że nie wygląda to ładnie. Dopiero później wpadła na pomysł połączenia koloru białego z odcieniami różu i fioletu.

Przyszedł czas na ułożenie grzywy i ogona. W tym wypadku najtrudniejsza okazała się grzywa. Na początku miała ona być lekko pofalowana. Później miała być spięta w warkoczyki. Dopiero pod koniec miała ona być taka jaka jest obecnie.

Najłatwiejsze okazało się imię klaczy. Tutaj nie było żadnych przemyśleń i problemów.

Jednak autorka po ukończeniu postaci nie wiedziała, że istnieje możliwość dodania jej na Brony Wiki ponieważ nie wiedziała, że taka Wiki istnieje. Z pomocą przyszła jej przyjaciółka, która od dawna przyglądała się tej Wiki.

Charakter

Miła

Lucy jest miła. Nawet gdy się zezłości nie okazuje tego tak bardzo jak inne kucyki. Często komplementuje inne kucyki. Jest miła szczególnie dla osób starszych.

Przyjazna

Uwielbia poznawać inne kucyki.Stara się mieć dobre relacje z każdym.Czasami stara się zaprzyjaźnić z kimś na przymus.

Szczera

Jest ona bardzo szczera. Czasami nawet zbyt szczera. Potrafi powiedzieć co się jej podoba, a co nie, tym samym raniąc inne kucyki. Najbardziej szczera jest wobec swoich przyjaciół. Za każdym razem kiedy Cherry wybiera jak ma się ubrać Lucy jej w tym pomaga.

Pomocna

Stara pomagać się każdemu kucykowi w potrzebie. Czasami pomaga w czymś w czym nie jest dobra i sama potrzebuje pomocy.

Strachliwa

Lucy nie należy do kucyków odważnych. Nie lubi ciemności, ciszy i innych strasznych rzeczy. Zawsze gdy ogląda z Cherry jakiś horror zamyka oczy.

Uczciwa

Jeżeli wpadnie w jakieś kłopoty stara się uczciwie z nich wywiązać.Prawie nigdy nikogo nie okłamała.

Bezmyślna

Czasami Lucy jest bezmyślna. Jednak rzadko się to zdarza. Robi coś pod presją czasu. Ostatnio, aby zdążyć na koncert postanowiła przebiec skrótem przez las Everfree. Niestety na scenę wyszła pokryta błotem i liśćmi.

Imię

Pierwszej części imienia Lucy nie da się przetłumaczyć. Druga część "Star" oznacza gwiazdę. Rodzina Star'ów słynęła że swojej sławy. Każdy miał jakiś sławny zawód. Jej mama była projektantką ubrań, a tata pracował w telewizji.

Wygląd

Grzywa

Jej grzywa jest koloru pudrowego różu .Ma ciemno fioletowe i ciemno różowe pasemka. Wiele razy zmieniała upięcia swojej grzywy. Na początku była ona rozpuszczona lekko pofalowana. Kiedy podrosła zaczęła nosić dwa warkoczyki. Obecnie nosi ulizaną grzywkę, rozpuszczoną grzywę z mocno pokręconymi końcówkami.

Ogon

Lucy nigdy nie zmieniała uczesania ogona. Cały czas jest rozpuszczony i lekko ulizany. Jest koloru takiego samego jak grzywa z pasemkami takiego samego kolo w kolorach ciemno fioletowych i ciemno różowych.

Sierść

Lucy ma sierść koloru białego. Odziedziczyła ją po swojej mamię. Lucy bardzo podoba się jej sierść.

Ubrania

Lucy często zakłada jakieś kapelusze, sukienki, buty. Najczęściej zakłada je na różne przyjęcia, na których śpiewa.

Dorastanie

Wygląd Lucy od źrebięcia do chwili obecnej.

Dorastanie Lucy by KeylaLps

Znaczek

Lucy otrzymała swój znaczek w bardzo późnym wieku. Zdobyła go po ukończeniu liceum. Jej znaczek to czarny mikrofon. Symbolizuje on zamiłowanie do muzyki i chęć do występów.

Lucy otrzymała swój znaczek podczas śpiewania piosenki. Pod koniec utworu gdy się ukłoniła nagle zaczęła się unosić. Wokół widziała zaskoczony i zachwycony tłum. Nagle gdy upadła na ziemię zobaczyła swój znaczek. Była bardzo szczęśliwa. To właśnie w tej chwili zmieniła swoje uczesanie grzywy które nosi do teraz.

Historia

Lata źrebięce

Lucy urodziła się w Canterlocie gdzie mieszkała przez 12 lat. Chodziła początkowo do szkoły magii jednak nigdy jej się tam nie podobało. Została przeniesiona do jednej z pobliskich szkół. Tam też nie miała łatwo. Już od początku roku szkolnego jej rówieśnicy dokuczali jej z powodu braku znaczka. Nie miała przyjaciół.

Lata nastoletnie

Sytuacja szkolna Lucy się nie zmieniła. Nawet pogorszyła. Niestety klacz w rezultacie zaczęła czytać książki. Z dnia na dzień czytała ich coraz więcej. W końcu odosobniła się. Przestała wychodzić na dwór, rozmawiać z innymi. Odmawiała sobie nawet szkolne imprezy. Popadła w "obsesję". Wierzyła w to, że jeżeli będzie czytała coraz więcej, w końcu dostanie wymarzony znaczek. Niestety nic to nie dawało.

Lata młodzieżowe i aktualne

Lucy zaczęła pisać własne powieści. Dziwiła się, że nadal niema znaczka. Obawiała się, że może być na coś chora. Zawsze myślała, że jej znaczek będzie wizerunkiem książki. Dlatego zaczęła czytać ich coraz więcej. W końcowym efekcie Lucy nic nie robiła oprócz czytania i pisania książek. Kiedy poszła na studia czekała ją ta sama sytuacja co w podstawówce. Na szczęście poznała tam dwa kucyki: Cherry Love i Stripe October. Jako jedyne nie wyśmiewały się z niej. Spędzały razem każdą chwilę. Niestety Stripe musiała się wyprowadzić. Przyjaciółki zostały rozdzielone. Od wyprowadzki Stripe wiele się zmieniło. Lucy zaczęła częściej wchodzić z domu. Nie przejmowała się innymi kucykami. Zaczęła uważać że bez znaczka jest bardziej wyjątkowa.

Pewnego dnia nauczycielka Lucy poprosiła ją o zaśpiewanie piosenki z okazji dnia Equestrii. Na początku bardzo się stresowała miała nawet ustąpić komuś innemu. Jednak gdy weszła na scenę od razu zaczęła śpiewać. Pod koniec piosenki stało się coś niezwykłego, Lucy dostała znaczek.

Obecnie Lucy śpiewa na akcjach charytatywnych lub na mniejszych przyjęciach, lecz planuje rozpocząć karierę jako piosenkarka.

Zajęcia

Bibliotekarka

Lucy pracuje w bibliotece. Jej zamiłowanie do książek nigdy nie zanikło. Co tydzień wybiera się do szkoły pani Cheerilee, gdzie czyta dzieciom.

Pisanie książek

Lucy pisze powieści. Ostatnio skończyła jedną pisać. Nosi ona tytuł "Ja i mój znaczek". Cieszy się ona dużą popularnością.

Śpiewanie

Często też jest proszona o śpiewanie na koncertach charytatywnych i różnych imprezach. To jest jej przeznaczenie. Uwielbia to robić.

Pisanie własnych piosenek

W wolnym czasie pisze własne piosenki.

Umiejętności

Czarowanie

Lucy chodziła do szkoły magii. Niezbyt ten temat ją ciekawił. Zawsze nudziła się na lekcjach, lecz zapamiętała większość czarów, których się tam nauczyła.

Śpiew

Śpiewanie to przeznaczenie Lucy. Ma przepiękny głos. Uwielbia dzielić się  nim (głosem) z innymi.

Rodzina

Mama

Mama Lucy nazywa się Milajla. To po niej odziedziczyła białą sierść i róg. Lucy bardzo kocha swoją mamę tak samo jak ona ją. Milajla to szczodra i uprzejma klacz. Chętnie pomaga innym.

Tata

Drony tak ma na imię tata Lucy. Po nim odziedziczyła poczucie humoru. Jej tata słynie z programów komediowych. Bardzo się kochają jak ojciec z córką. Drony to przyjacielski i zabawny pegaz.

Kuzynka

Lucy uwielbia swoją kuzynkę Clarę. Często razem rozmawiają przez telefon. Są jak najlepsze przyjaciółki. Clara jest dla niej jak rodzona siostra.

Babcia

Luiza to najmilsza klacz w Ponyville. Lucy uwielbia kiedy jej babcia częstuje ją dżemem truskawkowym swojej roboty. Luiza jest kucharką. Pracuje w najlepszych restauracjach.

Dom w Ponyville

Lucy razem z rodzicami mieszkali w Canterlocie. Niestety babcia Lucy zachorowała i musieli się na pewien czas przeprowadzić do Ponyville. Lucy bardzo spodobało się dwutygodniowe mieszkanie z babcią. Jej rodzicom też się to spodobało. Bardzo trudno było im wyjechać z Ponyville dlatego Drony postanowił że tu zamieszkają. Bardzo się spodobał pomysł innym członkom rodziny. Obecnie Lucy mieszka razem z babcią ale niedługo skończą się prace budowlane nad ich nowym domem.

Relacje

Cherry Love

Cherry to najlepsza przyjaciółka Lucy. Spędzają razem każdą wolną chwilę. Nigdy nierozłączne. Rzadko się kłócą. Lucy poznała Cherry na boisku szkolnym w liceum. Trwały wtedy zawody piłki kopytnej. Cherry razem z Stripe siedziały na widowni. W pewnym momencie Lucy zachciało się pić. Niestety była mowa w tej szkole i nie wiedziała gdzie jest dystrybutor wody. Więc podeszła z prośbą do dwóch klaczy. Te od razu jej pomogły. Cherry zaproponowała Lucy aby siadła razem z nimi. Tak rozpoczęła się ich przyjaźń.

Stripe October

Druga najlepsza przyjaciółka. Poznała ją tak samo jak Cherry. Zawsze odrabiały razem lekcje. Stripe miała poczucie humoru jak Lucy, więc często razem żartowały. Niestety Stripe musiała wyjechać ale kontakt pozostał. Codziennie razem rozmawiają. W następny festyn charytatywny mają się spotkać.

Ulubione książki

  • "Z kopyta",
  • "Przygoda mojego życia",
  • "Zebra w cętki".

    Ulubione jedzenie

      • Hamburger z owsem,
      • Dżem truskawkowy,
      • Kanapka z masłem orzechowym,
      • Spaghetti,
      • Pizza.

    Ulubione Picie

      • Kompot wieloowocowy,
      • Herbata o smaku owoców leśnych,
      • Sok z czarnej pożyczki.

    Ulubiony sport

      • Piłka kopytna,
      • Rzucanie podkową,
      • Tenis stołowy.

    Hobby

      1. Czytanie Książek,
      2. Śpiewanie,
      3. Rysowanie,
      4. Granie na komputerze.

    Ciekawostki

      1. W wolnej chwili tańczy,
      2. Potajemnie robi psikusy innym,
      3. Uwielbia występować,
      4. Zawsze chciała mieć papugę,
      5. Prowadzi pamiętnik,
      6. W młodości chciała być pegazem,
      7. Jest jedynaczką co jej nie przeszkadza.

    Galeria

    Lucy Star by KeylaLps

    Przypisy

    1. inaczej Lucyna
  • Ad blocker interference detected!

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki