FANDOM

Przez ostatnie kilka miesięcy swojego istnienia Lynette przeszła kilka gruntownych zmian. Chciałabym wiedzieć jak teraz ją oceniacie (wygląd).
 
3
 
2
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
2
 
0
 
0
 
0

Ankieta stworzona dnia sie 28, 2017, o godzinie 20:12.
Oddanych głosów: 7
Jak Wam się podoba wygląd/kolorystyka artykułu? Tak, ten obrazek na marginesie muszę przyciąć.
 
5
 
2
 
0

Oddanych głosów: 7

Lynn_PT_by_Deerloud.png

Lynette Ellis Velen

Ponysona użytkowniczki Deerloud.

Lynn *u* ID by Deerloud

Earthpony pictoZiemski kucykFemale pictoKlacz

Zajęcia
  • Rysowanie,
  • bujanie w obłokach,
  • robienie zdjęć smartfonem,
  • zbieranie kamieni.
  • Rodzina
    Rodzice Drzewo genealogiczne.
  • Brita Velen (Stover)-mama;
  • Arbejd Velen-tata.
  • Rodzeństwo
  • Aaron Velen-brat.
  • Dziadkowie
  • Valeria Stover (Bonum)-babcia,
  • Edgar Stover-dziadek,
  • Christin Velen-babcia,
  • † Velen-dziadek.
  • Lynette Ellis Velen — 27-letnia klacz posiadając niezwykle bujną wyobraźnię. Wraz z rodzicami oraz młodszym bratem zamieszkuje Rybacką zatokę[1]. Pracuje jako projektant ogrodów, choć marzy o osiągnięciu sukcesu jako geolog.

    Powstanie postaci

    Pomysł na stworzenie OC-kucyka pojawił się w mojej głowie, gdy tylko zainteresowałam się serialem My Little Pony:Przyjaźń to Magia. Od tamtego czasu stworzyłam wiele postaci, które niestety były zbyt wyidealizowane (Mary Sue). Każda z moich postaci po pewnym czasie lądowała w koszu. Mimo to nie zniechęciłam się. Stworzyłam wtedy coś, co w obecnym świetle wydaje się okropne.

    Lynn PT by Deerloud
    Tym „czymś” była Anaira. Klacz była alikornem. Alikornem, księżniczką, przybraną córką Celestii, kucykiem urodzonym poprzez magię. Aż trudno uwierzyć, że była moją ponysoną. Jej charakter ani trochę nie pokrywał się z moim. Czemu więc miała być mną[2]? Nie wiem. Przez dłuższy czas byłam zaślepiona wspaniałością (jak mi się wtedy wydawało) kucyka. Dopiero na przełomie 2015/2016 roku zdałam sobie sprawę, z błędów jakie popełniłam w trakcie tworzenia postaci. Po dojrzeniu niedoskonałości ponyfikacji na krótko porzuciłam tworzenie nowych OC. Gdy w końcu wzięłam się za zmiany, nie mogłam stworzyć dobrej postaci. Postanowiłam nawet, że „naprawię” Anairę, lecz nie potrafiłam tego dokonać. Czytałam wiele blogów oraz poradników na temat tego jak powinien wyglądać dobry kucyk.

    Udało się. Stworzyłam Lynette. Początkowo klacz była jednorożcem, a jej głowę zdobiła blond grzywa, z szarymi końcówkami. W ciągu kilku miesięcy postać przeszła wiele zmian. Obecnie jest ziemskim kucykiem i moim skromnym zdaniem nie potrzeba jej skrzydeł, czy rogu.

    Poniższy tekst wymaga poprawienia. tuż po obejrzeniu filmu „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć”. Zainspirowana przedstawionym światem postanowiłam umieścić w nim postać związaną z magią. W pierwszych planach Lynette (jako człowiek) była mieszkanką Ameryki Północnej, która przeprowadziła się wraz z rodzicami do Anglii. Mimo tego, iż miała więcej niż 11 lat, otrzymała zaproszenie do Hogwartu i została przyjęta na starszy rok. Obecnie historia wydaje mi się być strasznie kiczowata. A wtedy? Wtedy też tak sądziłam. Zdesperowana porażkami podczas prób stworzenia porządnej OC poszłam na łatwiznę i postanowiłam odpocząć od dopracowanych historii.

    Imię

    „Lynette” (czyt. linet[3]) to jedno z staroangielskich imion. W tłumaczeniu na język polski oznacza „idola” lub „ptaka”. Znaczenie imienia nie ma powiązania z charakterem, talentem, czy wyglądem klaczy. Nadane zostało jej nie ze względu na znaczenie, lecz ładne brzmienie. Drugie imię klaczy podobnie jak i pierwsze nic nie symbolizuje. „Ellis” (czyt. elis) oznacza osobę szlacheckiego pochodzenia. Nazwisko „Velen” (czyt. welen) sięga swymi korzeniami aż do zmarłego dziadka Lynette. Urodził się on w trakcie trwania równonocy jesiennej. Data urodzin zadecydowała o jego imieniu. Z czasem imię stało się nazwiskiem patronimicznym, a z upływem kolejnych lat przyjęło się jako zwyczajne nazwisko. Według Starszej Mowy „Velen” oznacza wspomnianą równonoc.

    Wygląd

    Lynette jest szarym kucykiem ziemskim. W tym przypadku „szary” odnosi się do umaszczenia klaczy, a nie jej (jakby się wydawało) nieciekawego charakteru. Velen potrafi sprawić, że dzień bliskich jej kucyków wypełni radość, choć po jej wyglądzie można by stwierdzić, iż jest markotna. Od pozostałych kucy wyróżniają ją jej łatki (lub znamiona, jak kto woli), dwa ciemnoszare pasy przebiegające przez jej pyszczek. Nie licząc pasów, sierść klaczy jest jednolita. Oczy kucyka mają złoto-pomarańczowy kolor. Ich ciepła barwa wyróżnia się na tle szarości i czerni, które dominują w umaszczeniu klaczy. Swoim kształtem przypominają nieco oczy kryształowych kucyków. Wyglądają tak, jakby były przymknięte, przez co sprawiają wrażenie zaspanych. Velen ma czarną grzywę i ogon średniej długości. Nie dba przesadnie o swój wygląd. Czesze się rankiem oraz przed wyjściami, dlatego jej fryzura często jest ułożona inaczej niż po wyjściu od fryzjera. Zazwyczaj nie związuje grzywy i pozwala jej swobodnie przykrywać szyję. W wieku nastoletnim skróciła włosy z powodu wygody i szczerze przyznaje, iż teraz z chęcią by to zrobiła.

    Znaczek

    Lynette przed osiągnięciem „obecnej formy” przeszła kilka zabiegów znacznie na nią wpływających. W związku z tym w tej sekcji skupiłam się na opisaniu tylko ostatnich zmian.

    CM Lynette by Deerloud

    Pierwszym znaczkiem Lynette była magiczna różdżka czarująca na niebiesko. Pomysł na motyw magii nasunął mi się na myśl tuż po obejrzeniu filmu „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć”. Znaczek nie symbolizował niczego szczególnego, nie odnosił się do imienia klaczy. Był po prostu informacją, iż Lynette potrafi czarować.

    Lynette nowy CM by Deerloud

    Wraz z drobnymi zmianami postaci modyfikacjom uległ również znaczek. Niegdyś jasny, dziś ciemny złoty kłos widniał na boczku Lynette przez długi czas. Utrzymał się nawet podczas drastycznych edycji, takich Symbolizował zamiłowanie klaczy do zbóż. Prawdę mówiąc podobał mi się i dalej podoba, jednak patrząc na niego pod innym kątem, zaczynam dostrzegać, iż nie pasuje do mojego kucyka.

    Znaczek Lynn by Deerloud

    Znaczkiem Lynette jest fioletowy aster oplatający złoty/srebrny miecz. Kwiat symbolizuje zamiłowanie klaczy do natury oraz jej ulubioną porę roku, czyli jesień. Astry to rośliny wieloletnie. Mimo trudności wywieranych przez środowisko, starają się dopinać swego i rosnąć. Podobnie jest z moją ponysoną.

    Lynette zdobyła swój znaczek dosyć późno, była bowiem 13-letnim kucykiem. Wydarzyło się to zupełnie niespodziewanie podczas powrotu ze szkoły. Patrząc przez zabrudzoną szybę w autobusie, zamartwiała się bardziej niż zwykle. Przytłaczał ją stres związany z dorzuceniem do planu nowych przedmiotów. Rozmyślania przerwało dziwne uczucie przeszywające całe kucyka ciało. Nim zdążyła zareagować, do jej głowy napłynęło mnóstwo inspirujących myśli. Miała wrażenie, że stało się coś wartego uwagi. Po chwili postanowiła sprawdzić, czy aby na pewno zamknęła szczelnie plecak. Kiedy się obróciła, ujrzała znaczek na swoim boczku. Od tamtej pory sądzi, że pojawienie się go w tak nietypowej sytuacji nie mogło być przypadkiem.

    Osobowość

    Kłamliwa

    Lynette nie lubi kłamać, nie lubi także kłamliwych kucyków. Więc czemu sama to robi? Zachowuje się tak, gdyż nieśmiały charakter ją do tego zmusza. Stara się ograniczyć mówienie nieprawdy do minimum, jednak nie jest to takie proste.

    Gorąca głowa

    Śpioch

    Noc, ranek, południe, to idealna pora na drzemkę lub... porządny sen. Lynette gdyby tylko mogła przespałaby połowę swojego życia. Ma twardy sen, więc niestraszne jej hałasujące burze, czy huragany. Największy problem stanowią pobudki. Po skończonym śnie trzeba zwlec się z łóżka i wpasować w tempo życia współlokatorów.

    Klacz twierdzi, że wypracowała u siebie umiejętność ciągłego zmęczenia. Zasypianie, choć jest przyjemne, nie raz omija Lynette szerokim łukiem. Mimo zmęczenia niekiedy ma problemy z zaśnięciem.

    Lynette prowadzi nie do końca zdrowy tryb życia. Zazwyczaj zasypia ok. godziny 22-23, natomiast wstaje ok. 6. Godziny te uzależnione są od wyjść do szkoły. Mała ilość snu wpływa negatywnie na samopoczucie kucyka. Niekiedy, gdy jest niewyspana ma wrażenie, że występuje w filmie, słyszy dziwne dźwięki, a kontakt z nią jest utrudniony.

    Umiejętności

    Pisanie

    Myśli z zapałem przelane na papier sprawiają, że świat staje się choć odrobinę bardziej magiczny. W zaledwie parę chwil można w podświadomości przenieść się do wioski pełnej smoków, czasów dinozaurów, czy dalekiej przyszłości. Światy ukazane w literaturze wpędzają czytelnika w niesamowity stan. Lynette odkąd tylko pamięta chciała przekazywać kucykom „to coś”, co zawarte jest w dobrej książce. Zważając na to, iż od najmłodszych lat otoczona była literaturą (mama była przez pewien czas nauczycielką ojczystego języka), zaczęła zastanawiać się nad wyborem kariery pisarskiej. Ostatecznie zdecydowała się na porzucenie tych planów (głównie za sprawą rodziców). Wciąż jednak marzy o tworzeniu wspaniałych dzieł. Często pisze artykuły i opowiadania, co przybliża ją małymi krokami do napisania książki.

    Klacz uwielbia czytać i pisać o fantastyce. Książki, które ukształtowały te zainteresowania to w główndj mierze „Hobbit, czyli tam i z powrotem” oraz saga „Wiedźmin”.

    Lynette często w swych opowieściach umieszcza swoją osobę. Dotychczas udało jej się stworzyć w całości min. opowiadanie pt. „Elfonmora”.

    Zainteresowania

    Fantastyka

    Literatura

    Muzyka

    Muzyka jest pasją Lynette od dawna. Podczas słuchania dźwięków starannie ułożonych przez kompozytora, klacz potrafi przenieść się do całkiem innego świata. Muzyka wzbudza w niej pewność siebie, a także wzbogaca niezwykłe marzenia. Zależnie od nastroju piosenki różnie na nią reaguje. Dosyć często słysząc smutny utwór, udaje, że jej postacie, bądź ona sama przeżywają chwile smutku. Gdy natomiast słyszy coś radosnego, ma ochotę tańczyć oraz śpiewać. Klacz słucha wielu typów muzyki, nie przepada za rapem i hip-hopem, jednak jak sama twierdzi, wszystko zależy od tekstu oraz wykonania piosenki, więc nawet te gatunki mogą być znośne. Uwielbia słuchać popu, niekiedy rocka, a od czasu do czasu da się namówić na posłuchanie klasycznych utworów.

    Historia

    Relacje

    Applejack-PT by Deerloud

    Zawód

    Pożywienie

    Cytaty

    Cytat1 Hejcia! Cytat2
    przywitanie.
    Cytat1 Głupi ma zawsze szczęście. Cytat2
    Cytat1 Na świecie jest tyle pięknych roślin i pysznego jedzenia. Jak tu wybrać ulubione? Cytat2
    Cytat1 A idź mi stąd! Cytat2
    Do samej siebie, gdy coś nie idzie po jej myśli.

    Ciekawostki

    • Według jednego z quizów internetowych posiada typ osobowości INTP.
    • Często podczas rozmowy nie spogląda rozmówcy w oczy. Obawia się, że patrząc na drugą osobę będzie sprawiała wrażenie dziwnej. Zazwyczaj zaczepia swój wzrok na podłodze lub jakimś przedmiocie.
    • Ma chorobę lokomocyjną.
    • Lynette większą część wolnego czasu poświęca na korzystanie z internetu. Zachowanie to można porównać do nałogu.
    • W swoich wypowiedziach stara się unikać spójnika "i".
    • Zdarza jej się nosić latem skarpetki ze świątecznymi motywami.

    Przypisy

    1. Miejsce debiutujące w odcinku „Kwestia punktu widzenia”.
    2. Ponysoną.
    3. Zdaj dobie sprawę z tego, że treści typu „w” czyta się jako „ł” to okaleczanie języka. Nie znam alfabetu fonetycznego, więc przepraszam za moją metodę wytłumaczenia jak mniej, więcej powinno czytać się poszczególne wyrazy.