Fandom

My Little Brony Wiki

Magic Flight

325stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Magic Flight

Książę Buntu

Galeria postaci

Unicorn picto.pngJednorożecMale picto.pngOgier

Zajęcia Nauka magii
Rodzina
Małżonek White Magic w przyszłości
Dzieci Nie wyjaśniono.
Rodzice Magic Depths i Swift Flight
Rodzeństwo Nie wyjaśniono.
Dziadkowie Nie wyjaśniono.
Krewni Nie wyjaśniono.
Artykuł w edycji
Pucyk-ID.png

Magic Flight — (z ang. magiczny lot) Mały źrebak jednorożec wieku szkolnego. Syn Magic Depths i Swift Flight. Posiada znaczek błyskawicę unoszącą się wśród magii. Uczeń szkoły Celestii i Luny. Najmłodszy uczeń. Jego marzeniem jest się stać alikornem, lecz wie, że to niemożliwe, bo w nim nie ma nic wyjątkowego, oprócz odkrytego talentu magii. Planuje jak będzie dorosły, stać się alikornem, który rządzi sprawiedliwie krainą po wsze czasy. Dorośli biorą to za doskonały dowcip i za niezłego aparata, ale on im pokaże!

Wygląd

Grzywa i Ogon

Posiada barwę ciemnoszarawej i żółtej grzywy wraz z ogonem.

Oczy

Czerwone jak toń żywego i i niszczycielskiego ognia.

Umaszczenie

Jest dwubarwnym jednorożcem. Tzn turkus złączony z ciemnym niebieskim.

Znaczek

Posiada znaczek błyskawicę unoszącą się wśród magii.

Osobowość

Lojalność

Jest bardzo lojalnym jednorożcem wobec przyjaciół i rodziny. Kiedyś jego przyjaciela popchnął niechcący bądź chcący jakiś jednorożec. Podbiegł niczym muszkieter i powiedział ,,A przepraszam to nie łaska? Potem podbiegła matka przepraszając za zachowanie syna, co jednorożec przyjął i burknął',, szczeniak niewychowany.

Spryt

Jest bardzo sprytny jeśli chodzi o rozróżnianie dobra i zła. Interesuje go strona Dobra a czasem kusi ta strona zła.

Inteligencja

Jest inteligentny jak na swój wiek. W sprawdzianie otrzymał najwyższą ocenę a praktycznie pokazał co potrafi zrobić.

Wiara w Siebie

Wierzy w siebie. 

Lekkomyślność

Bywa lekkomyślny jeśli chodzi o przedmioty. Kiedyś bawił się piłką i o mało zrobiłby sobie krzywdę, gdyby nie asekuracja ojca.

Odwaga

Jest odważny jak wyżej wspomniano wobec rodziny i przyjaciół.

Agresywność

Jest agresywny i nauczyciele próbują zmienić go.Ale niestety nie potrafią, taki charakter. A on oczywiście cieszy się z tego.

Bunt

Często jak mu się coś nie podoba buntuje się. Jego bunt jest długi i nieprzerwany.

Historia

Urodził się w Canterlocie jako 5 dziecię swoich rodziców. Jest najmłodszy od pozostałego rodzeństwa. W przedszkolu polubił ją White Magic . Razem dorastali przedszkole. Później szkołę w Canterlocie. Kiedy dostał się do szkoły Celestii zapragnął by ona też dostała się. Z buntem napisał do Księżniczki Celestii która wyjaśniła że niestety nie może. White Magic wyjaśniła mu żeby się nie przejmował. Żeby dalej się uczył. Pokochał ją w całości a jest takim małym źrebakiem. Rodzice wiedzą o jego miłości, ale uważają że są za mali by być razem.

Upadki

Jego upadki są wtedy kiedy coś zrobi złego, czyli jego bunty, pyskowanie, przeszkodzenie, bałaganienie i szczere wypowiedzi. Zawsze jest karany za to że mówi szczerze co myśli. Często ma dość tego i chce odejść od rodziców. Ale nie odejdzie bo za bardzo ich kocha. Jego rodzice urządzili mu urodziny. przyszły wszystkie jednorożce z rodziny i paru gości dotarło. Zauważył jednorożca który kradnie, podbiegł i w zamieszaniu utknął w stole i przewrócił go. A Tort spadł na rodziców. Złodziej tłumaczył się że nie ukradł, a widział że coś bierze, po czym uciekł.Ukarano go szlabanem.

Ciekawostki

  • Jest najmłodszym uczniem Celestii.
  • Bardzo kocha White Magic

Przypisy

  • Pomysł mi wpadł do głowy. 
  • Pomyślałam głównie by stworzyć więcej źrebaków bo widzę że jest brak, za mało.

Zainteresowania

  • Magia
  • Ochrona
  • Walka

Marzenie

Jego marzeniem jest się stać alikornem, lecz wie że to możliwe, bo w nim nie ma nic wyjątkowego, oprócz że odkrył talent magii. Planuje jak będzie dorosły, stać się alikornem, który rządzi sprawiedliwie krainą powsze czasy.

Relacje  Rodzina

  • Z mamą i Tatą ma dobre stosunki, choć wprawdzie denerwuje go to że ciągle go każą.
  • z Rodzeństwem też się dogaduje o ile mu nie przeszkodzą.

Relacje Krewni

  • Nie zna swoich krewnych, ponieważ rodzina nie utrzymuje kontaktu.

Relacje Przyjaciele

  • Przyjaciółką jest White Magic . Za bardzo ją lubi i czuje do niej coś co jest miłością.
Magic Flight i White Magic by Cleopatera.png

Wrogowie

Nie cierpi tego jednorożca z którym się spotkał. I swoich kolegów.

Nieznajomi

Każdego nazywa nieznajomym.

Galeria

Aktualny Wygląd

Magic Flightbygeneralzoi.png

Magic FlightID.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki