Fandom

My Little Brony Wiki

Magical Rainbow

325stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Magical Rainbow

Najlepszy w Equestrii magik i iluzjonista

Magical Rainbow.png

Crystal Ponies Picto.pngKryształowy KucykMale picto.pngOgier

Zajęcia Robienie pokazów z prawdziwymi sztuczkami i iluzjami
Rodzina
Małżonek Andia
Dzieci Rainbow i Mystical
Rodzice Luna i Rendek
Rodzeństwo Trick or Trick
Krewni Luiza i Dariosław

Magical Rainbow (z ang. magiczna tęcza) — Ogier zajmujący się magicznymi sztuczkami. Posiada żonę i dwójkę dzieci. Kucyk z dedykacją dla mojego kolegi i jego magicznych sztuczek. Został Adoptowany przez Cleopaterę za zgodą użytkowniczki Nikita2004.

Powstanie

Kiedy oglądałam program telewizyjny na Davinci Learning "Magija" pomyślałam sobie: Czemuż nie zrobić ogiera który czaruje? Będzie kryształowym kucykiem, bo mało jest kucyków tej rasy. Więc jak postanowiłam, tak zrobiłam. Imię wzięło się od czegoś magicznego lub rzeczy, której widok jest przyjemny. Postanowiłam że będzie to tęcza. I będzie to mój kolega z klasy, który uwielbia magiczne sztuczki.

Wygląd

Magical jest kryształowym kucykiem. Ma niebieską sierść i brązową grzywę. Jego oczy są jasnobłękitne. Ogólnie jest przystojny więc wszystkie na niego lecą xD. Jego znaczek to magiczna różdżka z białą gwiazdą.

Znaczek

Jak już wspominałam znaczek Magical Rainbow to magiczna różdżka z białą gwiazdą.

Historia Znaczka

Kiedy była burza rodzice i Magical Rainbow z młodszą siostrą Trick or Trick nie mieli co robić. Wtedy oto Magical wpadł na genialnie zaskakujący pomysł. "Zrobię teatr magicznych sztuczek żeby rozbawić rodzinę" I tak zrobił. Bawili się a Magical robił najróżniejsze sztuczki takie jakie go nauczył wujek. Kiedy przestało grzmieć i padać rodzina wyszła na słońce i wtedy Magical ujrzał znaczek. To było jego przeznaczenie wiedział to!

Najlepsze Cytaty

"A teraz publiczności pokażę różne wspaniałości"

"Karty to nie klucz do sztuczek"

"Pamiętaj, życie to nie sztuczka"

"Sztuczki nie mają z tym nic wspólnego"

"Nigdy nie zapomnij karty nie robią sztuczek tylko ty sam!"

"Czary mary patrzcie nie do wiary!"

Zwyczajna wersja

Magical Rainbow.png

Nie kryształowy autorstwa Cleo

Magical w zwyczajnej wersji kucyka nie kryształowej ma trochę jaśniejszy kolor sierści. Oczy ma takiego samego koloru a grzywę w dwóch odcieniach brązowego. Grzywa pozostała irokezem a ogon jest spięty na jego początku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki