FANDOM

Marcus Black

Bogacz ze zwykłej rodziny

Marcus Black.png

Earthpony picto.pngZiemski kucykMale picto.pngOgier

Zajęcia Praca w restauracji
Rodzina
Małżonek Black Rose
Dzieci Frank Black (syn)
Rodzice
  • Darrius Black (ojciec)
  • Kate Black (matka)
  • Rodzeństwo Josh Black (brat)
    Dziadkowie
  • Joe Black (dziadek od strony mamy)
  • Maria Black (babcia od strony mamy)
  • Alexander Black (dziadek od strony taty)
  • Elizabeth Black (babcia od strony taty)
  • Marcus Black (z ang. black - czarny) — ziemski kucyk zamieszkujący Canterlot. Należy do jednej z najbogatszych rodzin w Equestrii. OC użytkownika This is Equestria.

    Wygląd

    Marcus jest odrobinę wyższy od przeciętnego kucyka. Ma kremową sierść, brązową grzywę i ogon oraz zielone oczy. Nosi okulary przeciwsłoneczne i czarną koszulę. Jego znaczek to trzy złote monety.

    Historia

    Dzieciństwo

    Urodził się w Canterlocie. Wcześnie poszedł do przedszkola, ponieważ cała rodzina pracowała. Poznał tam wielu przyjaciół, m.in.: Golden Tail, Crystal Eye, Jacob'a Midnight i Brian'a Donut. Jednak jego najlepszym przyjacielem, a właściwie przyjaciółką okazała się Black Rose. Lubił z nią rozmawiać dosłownie o wszystkim. Kiedy ukończył przedszkole, okazało się, że ma brata.

    Wiek szkolny

    Pierwsza klasa

    Marcus bardzo się ucieszył, kiedy dowiedział się, że Black Rose będzie chodzić do tej samej klasy co on. Do tego nauczycielka pozwoliła im siedzieć w jednej ławce. Trzeba było ich rozsadzić, ponieważ ciągle ze sobą o czymś rozmawiali. Mimo tego spędzali razem przerwy.

    Druga klasa

    W drugiej klasie umacniał swoją przyjaźń z Black Rose. Dawał jej drobne upominki, takie jak cukierki, czekolada i kwiaty. Ich przyjaźń powoli zmieniała się w miłość.

    Trzecia klasa

    Black Rose w końcu zrozumiała, że Marcus ją kocha i zaczęła odwzajemniać to uczucie. Wiedzieli, że będą nierozłączni.

    Czwarta klasa

    Wtedy cała szkoła wiedziała o ich miłości i zaczęto się z nich wyśmiewać. Szczególnie denerwowało Marcusa to, że wśród nich były największe ogiery w szkole: Tom Hooves i Firemane. W dodatku byli wielkimi nieukami i mogli nie zdać do gimnazjum, co oznaczało kolejny rok męczarni.

    Piąta klasa

    Na szczęście Tom i Firemane zdali, więc Marcus i Rose przynajmniej od nich mieli spokój. Marcus, oprócz tego, że coraz bardziej przykładał się do nauki, jednocześnie coraz bardziej kochał Black Rose.

    Szósta klasa

    Marcus Black coraz lepiej się uczył. Zaczął też bardziej się przykładać do sportu. Pewnego razu pegaz Goldwing, który uważał się za najszybszego kucyka w szkole, wyzwał go do wyścigu. Marcus był pewien zwycięstwa i bez zastanowienia przyjął wyzwanie. Wyścig toczył się wokół całej szkoły. Trzeba było od głównego wejścia przebiec/przelecieć na najwyższe piętro i z powrotem. Na początku Goldwing był na prowadzeniu, jednak szybko się męczył, przez co często się zatrzymywał i ostatecznie wygrał Marcus. Przez swoje zwycięstwo Marcus doprowadził do ośmieszenia Goldwinga.

    Gimnazjum i liceum

    Black Rose poszła do innego gimnazjum niż Marcus. W związku z tym musieli się tymczasowo rozstać. Spotkali się ponownie dopiero w liceum.

    Dorosłość

    Kiedy osiągnął dorosły wiek, ożenił się z Black Rose. Obecnie Marcus ma 25 lat i pracuje w restauracji w Canterlocie. Jego żona nie pracuje, ponieważ musi zajmować się synem. Jego brat studiuje medycynę i planuje zostać lekarzem. Reszta rodziny pracuje, dzięki czemu dużo zarabiają.

    Znaczek

    Marcus zdobył swój znaczek w trzeciej klasie. Jego rodzina jest bardzo bogata. Nie lubił niczego oddawać, szczególnie pieniędzy. Kiedy ktoś chciał od niego pożyczyć jedną monetę, odpowiedział "nie". W tym samym czasie pojawił się jego znaczek: trzy monety.

    Charakter

    Marcus ma mieszany charakter. Chętnie pomaga innym, ale za drobną opłatą. Sam nie lubi oddawać niczego, chyba że komuś z rodziny lub przyjaciołom. Jego celem w życiu są pieniądze. Mimo tego nie ma dla niego nic ważniejszego niż Black Rose, dla której zrobiłby wszystko.

    Rodzina

    Marcus family tree.png

    Oto drzewo genealogiczne Marcusa.

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki