FANDOM

Melly Rose  Ponysona użytkowniczki Sunilli. Kucyk ziemski, klacz, ma 14 lat. Uczy się w Gimnazjum Im. Księżniczki Luny u stóp Canterlotu. 

Melly Rose
Melly Rose ID.png

Earthpony picto.pngZiemski kucykFemale picto.pngKlacz

Zajęcia Nauka, spędzanie czasu z koleżankami, granie w gry, rysowanie, pisanie
Głos
  • Sunilla (polski)
  • Też Sunilla
  • Ona nie śpiewa, bo nie umie
Rodzina
Rodzice Theodor i Angela Rose'owie
Dziadkowie Demma i Rich Fly'owie
Krewni kuzyni: Caspher i Jackob

Geneza

Klacz miała naprawdę wiele poprzedniczek, ponieważ autorka nie umie zdecydować się na jedną ponysonę. Pomysł na grzywę powstał, gdy Sunilla ścięła grzywkę na ukos. Dodała ten design klaczy. Potem długo myślała nad kolorami. Wkrótce obejrzała razem z przyjaciółką film "Uniwersytet Potworny". Bardzo polubiła Mike'a, tamtejszą postać. Rysując Melly Wzorowała się na jego kolorze. Wciąż nie miała pomysłu na znaczek. Chciała coś oryginalnego, nie kolejny ołówek. W końcu zrezygnowana pozostawiła jej gładki boczek. Brakowało jej czegoś. Autorka dodała łańcuszek z napisem "OK!" i przyciemniła końcówki włosów klaczki.

Wygląd

Melly ma zieloną sierść i duże, turkusowe oczy.  Jej grzywa jest biała z przyciemnionymi końcówkami. Jest związana w kitkę, z długą grzywką, a ogon jest krótki i lekko zawinięty. 

Znaczenie medalika

Na szyi klaczki wisi drobny, złoty medalik w kształcie serca. Jest napisane na nim "OK!". Oznacza to raczej niezmienny, dobry humor Melly, a także symbolizuje inicjały autorki i dosyć ważnej dla niej osoby.

J. Angielski

Klacz jak się okazuje ma bardzo dobre oceny z angielskiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki