FANDOM

Messe Seele

Klacz która czuwa nad duszami, ilustracja by Rani19xx

Galeria postaci

Alicorn picto.pngAlikornFemale picto.pngKlacz

Zajęcia Czuwanie nad duszami
Rodzina
Dzieci Anabella

Kay

Rodzice Matka (jednorożec)

Ojciec (kucyk ziemski)

Rodzeństwo Siostra ( jednorożec)

Brat ( kucyk ziemski)

Dziadkowie Nie zna
Messe Seele (z niem. Messe Seele - uczciwa dusza ) — klacz rasy alikorn. Messe Seele jest kucykiem, który czuwa nad duszami innych. Niektórzy mówią na nią po prostu Messe albo duch. OC Użytkowniczki Iza990.

O kucyku

Wygląd

Messe ma jasno szarą sierść. Jej grzywa jest trochę ciemniejsza niż sierść, a oczy są najciemniejsze. Jej znaczek to biały wesoły duch. Messe jest alicornem. Jej róg jest normalny, taki jak mają alicorny. Skrzydła Messe nie są takie duże jak Celestii. Są średnie jednym słowem. Grzywa klaczy jest dosyć długa i trochę falista. Kiedy klacz się budzi grzywa jest prosta.

Praca

Messe zajmuje się duszami żywych i zmarłych kucy. Klacz nie pracuje na ziemi, nie stąpa po niej jak inne kucyki, może tylko latać i jest wtedy niewidoczna. W swoim świecie jest królową wszystkich dusz.

Rodzina

Messe ma młodą matkę, piękną i miłą. Ojciec też jest miły i przyjazny. Klacz nie miała rodzeństwa, ale teraz to się zmieniło. Ma brata i siostrę. Niestety klacz nie wie, jak się nazywają.

Znaczek

Znaczkiem Messe jest biały szczęśliwy duch. Klacz uważa znaczek za ważną cechę zostania alicornem.

Miłość

Messe znalazła swojego ukochanego na ziemi. Codziennie na niego patrzy jednak smutna, bo nie może wyznać mu miłości. Klacz wie, że kiedyś się z nim spotka ...

Centrum uwagi

Messe nie lubi być w centrum uwagi od dziecka. Klacz zawsze stara się nie pokazywać innym, zwłaszcza w Halloween. Nigdy nie wyróżniała się z tłumu. Jednak od kiedy została alicornem każdy o niej mówi, co bardzo ją stresuje, ponieważ tego nie lubi.

Charakter

Uczciwa

Klacz jest uczciwa. Nigdy nikogo nie okłamała. Zawsze mówi prawdę, nawet jeśli prawda kogoś zaboli. Często powstrzymuje się od kłamania. Wie jednak, że dużo osób ceni sobie szczerość.

Nieobecna

Klacz jest czasem nieobecna, co sprawia że o czymś zapomina. Nie lubi tego, kiedy rozmawia z innym,ponieważ potem nie wie co się dzieje.

Dobra i miła

Messe jest dobra i miła, jednak czasem uznaje to za wadę. Często pomaga innym, nawet jeśli nie chce. Zawsze jest miła, co czasem jest niepotrzebne.

Nieufna

Klacz nie ufa wszystkim kucykom. Darzy zaufaniem tylko swoją rodzinę i najbliższych. Czasem ta cecha jej pomaga, a czasem ją denerwuje.

Opiekuńcza

Klacz jest opiekuńcza. Zawsze zajmuje się małymi duszami, które w jej świecie nie mają nikogo. Uwielbia tą cechę. Myśli, że gdyby była matką, to wspaniale by sobie radziła.

Mądra

Klacz jest mądra. Wie co jest złe i co robić w poważnych sprawach. Kiedy była mała, nie była aż tak mądra. Ta cecha zawsze pomagała jej w kłopotach.

Sprawiedliwa

Klacz jest sprawiedliwa. Daje drugą szansę złej duszy bądź ją odrzuca, jeśli naprawdę jest okrutna.

Pomocna

Klacz jest pomocna. Bardzo lubi pomagać, zwłaszcza kiedy ktoś ma kłopoty. Nigdy nie było okazji, że nie pomogła kucykowi.

Zainteresowania

Messe interesuje się od dziecka pływaniem i przyrodą. Zawsze myśli, że nauka jest interesująca i że warto się uczyć, ponieważ nauka to klucz do późniejszego sukcesu. Wie, iż warto się poświęcić, żeby coś zdobyć.

Umiejętności

Rok śmierci

Klacz widzi datę śmierci każdego kucyka i co mu się stanie. Messe mówi "To jest właśnie moja umiejętność, tylko skąd ona się wzięła?".

Zmiana

Messe umie się zmieniać w dowolnego kucyka albo duszę, która pozwala jej na dowiedzenie się czegoś więcej o duszach kucyków i o ich losie.

Sport

Klacz odkryła tą umiejętność kiedy miała jedenaście lat. Biegła wtedy pomóc starszej klaczce, która próbowała uciec przed patykowilkami.

Przyszłość

Klacz czasem w śnie widzi daleką albo bliską przyszłość. Wie co się stanie w danej godzinie i momencie.Tą umiejętność odkryła jako duch.

Niewidzialność

Niewidzialność co prawda nie jest jej umiejętnością we własnym świecie. Klacz uznaje niewidzialność za umiejętność tylko na ziemi.

Pływanie

Klacz umie pływać od dziecka. Odkryła tą umiejętność kiedy po raz pierwszy odważyła się kogoś uratować w wodzie.

Recytatorstwo

Klacz umie recytować wiersze, jednak nie używa tej umiejętności zbyt często.

Teleportacja

Klaczka umie się teleportować w różne miejsca na ziemi. Bardzo lubi tą umiejętność, jednak musiała pracować nad nią ponad rok.

Latanie

Jako kucyk ziemski klacz uważa latanie za jej umiejętność, ponieważ nigdy wcześniej nie miała skrzydeł.

Relacje

Matka

Kiedy klaczka żyła z matką dogadywała się dobrze, mimo iż czasem się kłóciły.

Ojciec

Ojca zawsze nie było, codziennie pracował w rol. Messe zawsze się bała, że nie wróci. Klacz go kocha.

Brat

Brat nie zna Messe, a ona jego. Nigdy się nie widzieli i ze sobą nie rozmawiali.

Siostra

Siostra lubi Messe. Gdy klaczki poznały się w Halloween, to od razu się polubiły.

Przyjaciółka

Messe nadal lubi swoją przyjaciółkę, która była dla niej jak siostra. Zawsze sobie pomagały. 

Hoppe Light

Messe jeszcze nie zna za dobrze Hoppe. Spotkały się raz, kiedy Hoppe zeszła ze straży. Klaczki wtedy miło pogadały i się poznały.

Fumetsu No

Messe poznała No w Halloween. Klacz przechodziła koło niej, a No złapała ją za ogon. Messe troszkę się zezłościła, ponieważ tego nie lubiła. Odwróciła się i zobaczyła No, która była uśmiechnięta. Chciała pogadać. Klacz zgodziła się i porozmawiały. Mess dowiedziała się nieco o życiu No, a z czasem zostały przyjaciółkami.

Historia

Narodziny

Messe urodziła się w święto zmarłych w Ponyville. Jej matka była poważnie chora. Miała na imię Kimmi. Klacz urodziła się o 1:00 w nocy, prawie nieżywa. Lekarze uratowali ją po godzinie ciężkich starań. Klacz tuż po porodzie była szara, a jej włosy niebieskie. Oczy miała błękitne. Była kucem ziemskim. Ojca Messe nie było przy porodzie, ponieważ musiał pracować na roli.

Poznanie przyjaciółki

Klacz wstała rano o 6:00, żeby przyszykować się do szkoły. Zrobiła sobie śniadanie spakowała się i poleciała. W czasie drogi myślała o znalezieniu przyjaciela. Kiedy doszła usłyszała dzwonek i weszła do klasy. Przy jej ławce siedziała nowa klacz. Messe nie chciała jej poznać, bo była nieśmiała. Po kilku godzinnych lekcjach klacz wracała do domu, lecz w pewnym momencie schowała się w krzakach, ponieważ zauważyła, że idą jej wrogowie, których się bała. Dwa kuce zaczepiły nową klacz. Messe nie wiedziała co robić. Była tylko zwykłym kucykiem ziemskim, a oni byli jednorożcami. W pewnym momencie zobaczyła łzy w oczach nowej klaczki i wyskoczyła zza krzaka. Ogiery stały ze złowieszczym uśmiechem, a Messe miała strach w oczach, ponieważ nie wiedziała co się stanie. Dwa samce jednorożca rzuciły nową klaczą dzięki sile swej magii. Jeden z nich podszedł do Messe i złapał ją za grzywę. Klacz była przerażona, w momencie kiedy drugi jednorożec chciał podejść do Messe. Klacz kopnęła ich i wybuchła złością. Nie wiedziała co robi. Dwójka ogierów uciekła, a Messe podeszła do nieznajomej. Klaczki zapoznały się. Kinia, bo tak miała na imię nieznajoma klacz, została później najlepszą przyjaciółką Messe. Od tego pamiętnego zdarzenia klaczki często się spotykały. Ich przyjaźń trwała dwadzieścia lat, aż do czasu utopienia się Messe...

Zostanie alicornem

Messe od małego pomagała innym kucykom które umierały albo były w opałach. W końcu nadszedł na nią czas.

Messe słonecznego dnia wstała o 8:00. Zjadła śniadanie i poszła nad jezioro. Przyjaciółka Messe poszła razem z nią. Klaczki szły przez 30 minut. Gdy doszły, Messe zauważyła topiącą się klacz i szybko do niej pobiegł. Przypłynęła do niej i zaczęła ją ratować. Przyjaciółka Messe nie umiała pływać, jednak odważyła się jej pomóc. Niestety to tylko pogorszyło sprawę. Klacz nie wiedziała co robić, jej najlepsza przyjaciółka się topiła tak samo jak mała klacz. W pewnym momencie zaczęła płynąć w stronę przyjaciółki i złapała ją za kopyto. Mała klacz trzymała się mocno Messe tak samo jak jej przyjaciółka. Po trzech minutach byli przy brzegu. Messe zrozumiała, że już jest za słaba by dalej pomagać i nadszedł na nią czas. Powoli szła na środek jeziora, odwróciła się i ujrzała Celestię, która była małą klaczką. Celestia patrzyła na nią uważnie i miło, ale Messe i tak postanowiła umrzeć. Kiedy szła była szczęśliwa swym losem, zanurkowała, ale nie dała rady. Nie mogła umrzeć. Celestia pojawiła się przed nią i powiedziała jej o odwadze jaką miała i co zrobiła dla wszystkich kucyków oraz, że będzie strażniczką dusz w swoim świecie. Po twych słowach Messe umarła i urodziła się w białym świecie jako alicorn. Od tamtej pory czuwała nad duszami innych.

Na ziemi

Messe, od czasu kiedy dostała się do swojej krainy, marzyła o tym, żeby wrócić na ziemię. Pewnego dnia udało jej się to.

Klacz obudziła się ze strachem w oczach, ponieważ miała sen o buncie duchów i zabiciu wszystkich kucyków. Z niepokojem patrzała na swój biały niczym śnieg pokój. W końcu postanowiła wstać. Kiedy wstała, to zauważyła dziwny portal i postanowiła do niego wejść. Po paru sekundach pojawiła się na ziemi, jednak nikt jej nie widział. Klacz widziała los kucyków i wiedziała, kiedy dany kucyk umrze. Messe poszła do księżniczek. Celestia zauważyła ją, ale nie mogła jej dotknąć. Klaczki uważnie porozmawiały, a Messe dowiedziała się czegoś więcej o sobie. Po długiej rozmowie klacz poleciała do rodziców, sprawdzić czy żyją. Kiedy tam dotarła ulżyło jej, ale była też zaskoczona. Miała brata i siostrę. Podleciała do nich i przypatrzyła im się uważnie, po czym odeszła i poleciała do swojej krainy. Codziennie schodziła na ziemię i patrzała na inne kuce ze szczęściem.

Halloween

Messe kocha Halloween, ponieważ może wrócić na ziemię i rozmawiać z innymi.

Klacz obudziła się o 00:00 i uznała że Halloween się zaczęło. Wszystkie duchy w krainie zaczęły się przygotowywać do nocy, a Messe patrzyła na nich z uśmiechem. Przez cały dzień każdy świętował Halloween, aż w końcu nadszedł czas zejść na ziemię. Klacz trochę się bała zejść i spotkać się z rodzicami, ale po pewnym czasie się odważyła, zmieniła się w dawną siebie i poszła. Przed drzwiami spotkała matkę, która nie mogła uwierzyć, że jej córka jest alicornem. Klaczki weszły do środka i rozmawiały. Matka pytała się jak to się stało, że zginęła, a Messe opowiedziała jej całą historię. W pewnym momencie w drzwiach pojawiła się siostra Messe i patrzyła na nią z uwagą. Mała klaczka podeszła do niej i spytała się kim jest. Messe odpowiedziała jej prosto, że jest jej siostrą. Mała klacz uśmiechnęła się i przytuliła się do Messe. Po długiej rozmowie wybiła 00:00, a Messe zniknęła. Kiedy zjawiła się w swoim świecie zaczęła lekko płakać ponieważ zapomniała o wyznaniu miłości, ale uznała, że i tak nie warto wylewać łez. Klacz zawsze w Halloween odwiedza swoją rodzinę.

Zima i źrebięta

Messe wstała rano, była nie w humorze, ponieważ była zima. Klacz nigdy jej nie lubiła, gdyż bezdomne kuce łatwo mogą umrzeć, a ona musi na to patrzeć. Duchy były w tym dniu spokojne, robiły to co zawsze. Nasza klaczka zjadła śniadanie, powoli i niespokojnie. Po śniadaniu postanowiła polatać nad domami kucyków na ziemi, jednak zatrzymał ją raport o nowych duszach. Klacz niechętnie poszła je zobaczyć. Były to dwa małe źrebięta, które zostały same na śniegu. Messe przyjęła je z lekkim uśmiechem na twarzy i kazała zanieść je do pałacu i starannie się nimi zaopiekować. Po raporcie klacz przeteleportowała się na ziemię i zaczęła latać. Jej skrzydła wtapiały się w niebo tak samo jak ona sama. W czasie lotu Messe patrzała na śnieg i piękne sople lodu. Czas leciał i leciał razem z Messe, w końcu musiała wrócić. Do swojej krainy przybyła wesoła, podeszła do źrebiąt i wpatrywała się w ich piękne oczy. Źrebaki były śliczne. Jednym z nich była jednorożka, a drugim pegaz. Messe myślała, że są rodzeństwem, poczuła się jak matka. Pierwszy raz się tak poczuła, chciała dopilnować żeby tak zostało. Chciała ich szczęścia. Małą jednorożkę nazwała Anabella, a pegaza Kay. Kiedy powiedziała źrebiętom o ich nowych imionach oboje stwierdzili, że się im podobają. Anabella była spokojna i zrównoważona. Kay nie był gorszy, oboje byli spokojni i szczęśliwi. Cały czas bawili się z innymi kucykami. Gdy Messe na nich patrzała, od razu była szczęśliwsza. W końcu mogła z kimś rozmawiać i się opiekować. Źrebaki szybko się przyzwyczaiły do Messe i mówiły do niej "mamo" co uszczęśliwiało klacz. Była pewna, że nigdy już nikt ich nie skrzywdzi.

Kraina

Dusze

W krainie Messe dusze nie wyglądają tak jak na jej znaczku. Wyglądają jak kucyki, ponieważ jest to ich dusza, a klacz przemienia ją na kształt kucyka. Każda dusza, która jest w tej krainie, może rozmawiać i robić to co kucyki na ziemi.

Wygląd krainy

Kraina wygląda tak jak Equestria tylko, że jest biała i nie ma kolorów. Dzięki takiemu wyglądowi krainy, kucyki czują się jak w domu, jest im miło i przytulnie.

Pierwsza reakcja Messe

Kiedy Messe pojawiła się w tym świecie zobaczyła totalny chaos i panikę. Klacz postanowiła rozbudować krainę tak, aby każdy był szczęśliwy. Nikt nie znał klaczki, lecz po pewnym czasie każdy poznał i ją i jej przeznaczenie. Kraina stała się dzięki niej piękniejsza, wszyscy byli szczęśliwi.

Zezwolenie

Zezwolenie na Alikorna
Księżniczki do szablonu.png

Ten kucyk ma zezwolenie na Alikorna.

Jego rasa jest uzasadniona ciekawą historią, obszerną treścią i interesującymi obrazami.

Jeśli zobaczysz Alikorna bez tego szablonu, prosimy o poinformowanie Administracji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki