Fandom

My Little Brony Wiki

Middle Hoof

324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Artykuł w edycji
Pucyk-ID.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Deerloud
Middle Hoof

Oc Deerloud

Middle Hoof ID by Lyra1231.png

Middle Hoof (z ang. middle - średni, hoof - kopyto) — klacz, jednorożec, zamieszkała w Castle Ages. Córka dwóch jednorożców, Loyality Day - mama i Star Sunlight'a - tata, kuzynka Onyx Stone i siostrzenica Morganite oraz Tungsten'a Stone'a. Oc Deerloud.

Powstanie

Klacz bez imienia

Middle Hoof - dawny wygląd by Yume.png

Dawny wygląd Middle

Middle Hoof

Wygląd

Podstawowy

Middle Hoof - z creatora by Lyra1231.png

Middle posiada sylwetkę przeciętnego jednorożca. Jej sierść jest jednolicie szara, oznacza to, że nie występują na niej łatki, piegi, cętki itp. Oczy klaczy mają ciemnozielony kolor. Swym kształtem do złudzenia przypominają oczy Księżniczki Twilight Sparkle. Grzywa klaczy jest średniej długości. Zazwyczaj upięta jest w luźny kok. Włosy Middle mają barwę jasnej zieleni z odrobiną szarości. W grzywie jednorożca dostrzec można poziome pasemka nieco jaśniejsze od reszty włosów. W młodości klaczka związywała włosy w warkocz czarną kokardką. Z wiekiem zaczęła inaczej się czesać. Warkocz zastąpiła kucykiem[1], który w ostateczności zamieniła na luźny kok.

Halloween

Halloween [2]
Middle Hoof - przebranie na Halloween (jako człowiek) by Misiak Teddy Nepelska.png

Middle Hoof w stroju na Halloween

Znaczek

Wygląd

Znaczkiem klaczy jest biały kubek z parującym naparem. Para unosząca się znad śnieżnobiałego naczynia ma jasnoszary kolor. Nie widać jaki napój znajduje się wewnątrz kubka, można jednak domyślić się, iż jest to herbata, czyli ulubiony napój kucyka.

Zdobycie znaczka

Był piękny jesienny dzień. Słońce oświetlało swymi promieniami całą okolicę, tylko po to, by ustąpić miejsca księżycowi, który niecierpliwie wyczekiwał momentu, w którym będzie mógł spokojnie spoglądać na jesienny krajobraz. Wiatr lekko muskał korony drzew. Leniwe liście powolnie spadały na ziemię tworząc na niej kolorową pierzynkę. W powietrzu rozchodził się zapach wilgoci i grzybów. Zwierzęta w pośpiechu zbierały zapasy na zimę. Wiewiórki znosiły do swych drzewnych domków najsmaczniejsze orzechy. Jeże nabijały na swe ostre kolce dojrzałe jabłka, a następnie przewoziły je na swoich grzbietach do pobliskiego lasu, gdzie zwierzaki wraz z owocami znikały w zaroślach. Myszarki leśne podgryzały grzyby, a ich znajome - myszki wygrzebywały z ziemi smaczne kąski w postaci korzonków i larw. W całym tym „obrazku” nie mogło oczywiście zabraknąć jednych z najważniejszych mieszkańców Equestrii - kucyków. Wesołe źrebaki hasały po okolicy. Niektóre z nich delektowały się darami jesieni. Ze smakiem zajadały ziarna słonecznika, dojrzałe, czerwone jabłka, fioletowy, nieco kwaśny winogron, orzeczy, które dopiero co spadły z drzewa i jeszcze wiele, wiele innych. Z radością rzeźbiły wraz z rodzicami twarze w dyniach. Były i take kuce, które cały dzień poświęciły na zbieranie kasztanów i robienie z nich figurek. Wszystkiemu towarzyszyło krakanie gawronów latających nad polami. Gdy słońce chyliło się ku zachodowi temperatura powietrza zaczęła spadać. Większość kucy była ciepło ubrana, jednak wieczorny chłód dawał o sobie znać i nawet te kucyki musiały wrócić do swych domostw. Gdy tylko na niebo wzbił się dostojny, okrągły księżyc cała sceneria uległa zmianom. Nie było już słychać rozmów i śmiechów, teraz odgłosy te zostały zastąpione cykaniem świerszczy i kumkaniem żab w stawie. Niebo wypełniło się jasno świecącymi gwiazdami. Z ukrycia wyszły świetliki, które teraz były główną atrakcją wieczoru. W mgnieniu oka zmienił się również zapach. Cała kraina wypełniła się aromatem słodkich ciast, dobrze doprawionych pierników, smacznego cynamonu i miodu świeżo zebranego od pszczół. Mieszkańcy Equestrii z rozkazu Księżniczki Słońca - dobrej i lojalnej Celestii przygotowywali przyjęcie z okazji Jesiennego Wyścigu Liścii. Wyścig ten polegał na zrzuceniu z drzew listków, które samodzielnie nie spadły na ziemię. Uroczystość ta była szczególnie lubiana przez kucyki z Lasu Whitetail. W budowie.

Historia

Dzieciństwo

Dzieciństwo klaczy było dosyć przyjemne. Co prawda mieszkała wraz z rodzicami w Lesie Whitetail, gdzie nie było wielu młodych kucyków, lecz jej to nie przeszkadzało. Jedynymi źrebakami w okolicy o zbliżonym wieku do Middle byli Seastone - jednorożec, dosyć miły ogier, bardzo lubiany przez klacz oraz Shine Horn - klacz młodsza od Middle o jeden rok. Miała mieszany charakter, jednego dnia wszystkim współczuła, a już następnego obrażała kucyki bez jakiegokolwiek większego powodu. Przez jej zachowanie nie była zbytnio lubiana, sama Middle Hoof nie wiedziała co o niej sądzić. Ostatnim rówieśnikiem, a raczej rówieśniczką jednorożca była klacz o imieniu Swan Feather.Swan była córką najlepszej przyjaciółki mamy Middle. Mieszkała wraz z rodziną na farmie niedaleko Lasu Whitetail (później przeprowadziła się do Manehattanu, jednak to już inna historia). Podobnie jak rodzice, młode klacze zaprzyjaźniły się ze sobą. Poza tym w okolicy nie było żadnych kucyków o zbliżonym wieku do Middle.

Dorastanie

Dorosłość

Rodzina

Rodzina klaczy łączy ze sobą trzy rasy kucyków - jednorożce, ziemskie kucyki i pegazy.

Drzewo genealogiczne Middle Hoof:

Middle Hoof - z rodziną (z creatora) by Lyra1231.png

Middle wraz z młodszym bratem, mamą i tatą

Ciekawostki

Czy wiesz, że...

  • ... imię klaczy pochodzi od słów „Middle Ages” oznaczających średniowiecze?
  • ... autorka rozważała zmianę znaczka Middle na kubek z parującym
  • naparem obok którego znajdowałyby się źdźbła trawy?
  • ... imię jednorożca zostało wymyślone przez Deerloud przypadkowo w trakcie zasypiania?
  • ... Middle ma arachnofobię?
  • ... pierwsze rysunki Hoof zostały narysowane przez inne osoby niż autorka artykułu?
  • ... klacz nienawidzi moczyć grzywy?
  • ... klacz boi się krwi?
  • ...

Galeria

Przypisy

  1. Uczesanie, nie mylić ze zwierzęciem o tej samej nazwie.
  2. Halloween w serialu My Little Pony: Friendship is Magic przedstawione zostało pod nazwą „Noc Koszmarów” jednak w artykule zostanie użyta nazwa „Halloween”.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki