FANDOM

Artykuł w edycji
Pucyk-ID.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Domi203367
Artykuł w edycji
Pucyk-ID.png
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Nikita2004
Mundi
Mundi.by Nikita2004.png

Zajęcia Uczenie się magii, granie na gitarze
Rodzina
Małżonek Brak
Dzieci brak
Rodzice Umarli
Rodzeństwo Axis
Krewni Ciocia Abbey
Mundi — jednorożec, młoda klacz w wieku nastoletnim. Nie posiada znaczka, więc często staje się pośmiewiskiem rówieśników.

Wygląd

Mundi by Cleopatera.png

Mundi z creatora.

Sierść

Sierść Mundi jest biała jak śnieg. Bardzo o nią dba, żeby inne kucyki z niej się nie śmiały, że jest brudna.

Grzywa

Mundi zawsze czesze grzywę tak, żeby jej zakrywała oko. Kolor jej grzywy to jasny granat.

Ogon

Ogon Mundi jest oklapnięty, w kolorze grzywy klaczy.

Ubiór

Mundi nie lubi się stroić w cienkie rajstopy, bo strasznie jej przeszkadzają.

Charakter

Odwaga

Mundi jest bardzo odważna. Kiedyś kiedy starszy od niej ogier, którego cała szkoła się bała wyzywał jej siostrę, ona ją obroniła od teraz każdy ją szanuje.

Dobroć

Mundi zazwyczaj jest miła i dobra, każdego toleruję i szanuje.

Zajęcia

Mundi jest bardzo miłą klaczą, lecz nie posiada pracy. Chciałaby zarobić ale nie jest dość wykształcona.

Magia

Mundi świeci magią by Cleopatera.png

Podczas czarowania. Wielkie dzięki Cleo!

Mundi jest bardzo uzdolniona w kierunku magi. Umie czarować lepiej niż inne klacze w jej wieku. Umie podstawowe czary, zaawansowane i dla naprawdę mocno zaawansowanych.

Gala i pierwsza miłość

Mundi w sukniby Cleopatera.png

Na galę :)

Mundi pewnego razu przesyłką dostała bilety od dawnego przyjaciela na galę. Zdziwiona klacz napisała list, w którym odpowiedziała na zaproszenie. Klacz nie wiedziała, w co się ubrać. Nie miała sukienek więc poszła do butiku Rarity. Ta doradziła klaczy w co się ma ubrać. Niebieski kolor nie będzie ci pasował gdyż masz niebieską grzywę, stwierdziła Rarity. Uznała więc że najlepiej będzie jej w czerwonym kolorze. Wyszukała odpowiednią sukienkę i dała Mundi. Klacz dalej była zaskoczona miłym gestem swojego przyjaciela. Wieczór mijał w nieubłaganym tempie, a Mundi i jej przyjaciel stali się parą. Zakochali się w sobie, a klacz przeżyła pierwszy pocałunek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki