Fandom

My Little Brony Wiki

Nira

325stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij
Nira

Ponysona Niry

Galeria postaci

Zajęcia Nauka :3
Głos
  • Niraa (polski)
  • Niraa
Nira — klacz, pegaz i gitarzystka. Ponysona użytkowniczki Niraa. Mieszka w Fillydelphi i ma 11 lat. Jej przezwiska to: Nerka, Ewka i Marchewka.

Wygląd

Klacz ta jest szczupła i wysoka jak na swój wiek. Jej sierść ma kolor lekko czerwony (tak wiem, na obrazku wygląda jak różowy...). Ma dosyć duże brązowe oczy. Grzywa sięga szyi i zwykle jest spięta w kucyk(?). Grzywa ma kolor ciemno brązowy wpadający w czerń.

Osobowość

Kuc ten ma bardzo zmienny, ale też bardzo wredny charakter. Lubi ona naśmiewać się z innych, poniżać ich oraz wkurzać dla własnej przyjemności. Nie jest zbyt pilną uczennicą i jest bardzo rozkojarzona przez co bardzo często zapomina niektórych książek oraz zadań. Lecz gdy pozna się ją bliżej od razu zmienia się o niej zdanie, staje się miła, pomocna, przyjacielska oraz naprawdę wierna.

Wredność

Klacz jest BARDZO wredna, gdy ktoś ją wkurzy lub po prostu ma taki humor. Jeżeli jest ktoś jej wrogiem (a wcześniej był jej przyjacielem, co zdarza się bardzo często) ma piekło na ziemi tzn. Nira zna każdą jego tajemnice i w ramach zemsty może wygadać to wszystkim, potrafi wpędzić w doła.

Odwaga

w edycji...

Wrażliwość

Wszyscy myślą, że Nira nie posiada tej cechy dlatego, że klacz nauczyła się ją bardzo dobrze skrywać swoje emocje (no może oprócz wredności, agresji i złości).

Nieobliczalność

Z tym kucem lepiej nie zaczynać...

Chamskość

Pomocność

Wierność

Zajęcia, hobby i Umiejętności

Nauka

Jak każdy młody kuc uczy się. Zwykle dostaje czwórki i piątki, lecz zwykle nie przykłada się zbytnio. Jest najlepsza z W-f i bardzo często jeździ na różne zawody sportowe (dlatego,że jej wychowawczyni uczy tego przedmiotu).

Bieganie

Ta klacz po prostu KOCHA biegać, a najbardziej czuć ten miły wiatr we włosach oraz uczucie wolności i przestrzeni. Najchętniej biega z przyjaciółmi.

Gitara

Nira zaczęła grać na gitarze w marcu 2012 r. Umie już mniej-więcej grać. W tym miesiącu pękł gryf jej gitary, przez co miała doła. Lecz wczoraj przyszła jej nowa.

Deski

Kocha Skateboard. Umie jeździć na wielu rodzajach desek np.: Waveboard, Longboard oraz na klasycznej desce.

Relacje

Karem

Nira i spółka.ID.JPG

Nira, Miranda i Karem w przytulasku :3

Przyjaciółka z klasy. Uważają siebie za "siostry". Poznały się jak Karem wysyłała linki do piosenek. Okazało się że mają podobny gust muzyczny. Zaczęły od wtedy coraz częściej ze sobą rozmawiać i wspólnie się wygłupiać. Obie także panicznie boją się Tuńczyka (w ciekawostkach). (w edycji...)

Miranda

Znają się od przedszkola czyli już 9 lat. Mieszkają (w realu) na tym samym osiedlu i bardzo często spotykają się aby pogadać na różne tematy...( tuńczyk :3)

w edycji....

Historia

Urodziła się Fillydelphi. Ma ona dwóch starszych braci : Madeja i Szoguna (ich ksywki)

W wieku 3 lat poszła do przedszkola i tam poznała swoją przyjaciółkę Mirande, ale także swoich największych wrogów.

Gdy mając 7 lat poszła do 1 klasy poznała Karem (ale tak naprawdę zaprzyjaźniły się dopiero w 4 kl.). w ciągu tych 5 lat nauki w jej życiu wydarzyło się naprawdę dużo, między innymi : miała pierwszego chłopaka, poznała nauczyciela i teraz razem z przyjaciółkami mają na jego punkcie bzika, nauczyła się jeździć na różnych deskach, poznała dużo podobnych do siebie kucyków, zaczęła chodzić na wspinaczkę i grać na gitarze oraz trenować koszykówkę ( w edycji...)

Magia

Dysponuje ona pewnym rodzajem mocy,bardzo podobnej do jednorożców, potrafi zmienić swój wygląd a także wyczarować sobie skrzydła.

w edycji...

Ciekawostki

  • Gdy coś ją zdenerwuje lub jest w towarzystwie przyjaciół przeklina
  • Nienawidzi zupy jarzynowej (bleeee!)
  • Na jednego z nauczycieli mówi Tuńczyk (xD)
  • Kocha pizzę neapolitańską <3
  • W realu ma brązowe (chwilami lekko zielone) oczy
  • Pozdrawiam ludzi którzy mnie znają!!! Jestem Ewka-Nerka
  • Ma urodziny wtedy kiedy ja czyli 25 lutego <33

Więcej z Fandomu

Losowa wiki