FANDOM

Artykuł w edycji
Pucyk-ID
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Deerloud
Onyx Stone
Onyx Stone ID by Lyra1231

Unicorn pictoJednorożecFemale pictoKlacz

Zajęcia
  • Praca jako geolog
  • Rodzina
    Rodzice
  • Morganite Stone - mama
  • Tungsten Stone - tata
  • Onyx Stone (z ang. onyx [ˈɔnɪks] - onyks, stone [stəʊn] - kamień) — jednorożec mieszkający razem z rodzicami w miasteczku zwanym Castle Falls. Jest córką dwóch jednorożców - Morganite Stone i Tungsten'a Stone'a. Obecnie pracuje jako geolog. Klacz jest miłośniczką podróży i kamieni.

    Powstawanie

    Początkowo klacz miała nazywać się Anaira. Imię to powstało pewnego dnia, gdy autorka grała w grę The Sims 4. Grając próbowała stworzyć postać, która byłaby przeciwieństwem piosenkarki Ariany Grande. Wtedy w głowie autorki narodził się pomysł na zapisanie imienia "Ariana" od tyłu. Po pewnym czasie Deerloud stworzyła kucyka o tym imieniu. Była to kremowa klacz - alikorn. Posiadała długą jasnoszarą grzywę z dwoma pasemkami w kolorach różu i fioletu. Oczy klaczy bardzo przypominały oczy Twilight Sparkle, jednak w odróżnieniu od oczu Twilight oczy Anairy posiadały trzy rzęsy zamiast sześciu. Niedługo po tym powstał artykuł o kucyku. Artykuł był dosyć długi, ale prawdę mówiąc większość informacji w im zawartych to tylko powtórzenia i niepotrzebne treści. Sam kucyk był Mary Sue. Autorka po pewnym czasie zauważyła iż posiada on wiele umiejętności, których w ogóle nie używa. Niestety zamiast poprawić postać Deerloud skupiła się na tworzeniu nowego kuca. W taki oto sposób Anaira została odsunięta i tkwiła w niedopracowanym artykule. Tymczasem autorka próbując stworzyć kucyka wpadała na lepsze, ale i z czasem gorsze pomysły na postać. Każdy projekt okazywał się nieudany i szybko zostawał odrzucany. W końcu autorka zdecydowała się na poprawienie swojej pierwszej ponysony. Początkowo Deerloud miała zmienić tylko rasę Anairy na jednorożca. Później jednak pojawiły się komplikacje odnośnie wyglądu klaczy i tak oto wygląd kucyka został zmieniony. Od tej pory klacz miała bardziej jesienne kolory. Wszystko było dobrze, jednak autorka nie była w 100% pewna czy wygląd kucyka jest dobry. Pewnego dnia podczas kreowania kucyka w grze Pony Town Deerloud stworzyła ciemnoszarą klacz z śnieżnobiałą grzywą i fioletowymi oczami. Znaczkiem klaczy było fioletowe serce przypominające jedną z dusz z gry Undertale. Kucyk z kreatora stał się nową wersją Anairy. Autorka bardzo interesowała się rodziną Pie z serialu My Little Pony: Friendship is Magic. Pewnego dnia Deer postanowiła stworzyć kucyka, który podobnie jak członkowie rodziny Pie (nie wszyscy) będzie reprezentować jakiś kamień. Efekt był idealny, pozostał tylko dobór imienia. Tak oto powstała Onyx Stone :)

    Wygląd

    Onyx jest szarym jednorożcem. Jest nieco wyższa od pozostałych jednorożców, co zawdzięcza swojej mamie. Posiada starannie uczesaną niebiesko - szarą grzywę z białym i niebieskim pasemkiem. Grzywka nachodzi lekko na oczy, jedmak nie przysłania ich całkowicie. Ma unikalny design oczu. Oczy Onyx przypominają oczy Limestone Pie. Jej tęczówki mają kolor fioletowo - szary.