FANDOM

Pizza
Galeria postaci

Zajęcia Praca w Pizzerii
  • Rysowanie
  • Głos

    Pizza — jednorożec, OC użytkowniczki Sanabellee. Klacz urodzona w Manehattanie. Pracowniczka własnej pizzerii.

    Powstawanie

    Autorka niniejszego kucyka - Sanabellee chciała stworzyć oryginalnego kucyka. Takiego, który miał zawód, jakiego żaden kucyk jeszcze nie miał. Dlatego zaraz po wymyśleniu imienia dla klaczy, autorka wpadła na pomysł, aby kucyk pracował w Pizzerii. Pomysł ten sprawdził się i tak pozostało. Autorka również szybko wymyśliła dla nowo nazwanej klaczy wygląd oraz znaczek. Od momentu powstania kucyka jej wygląd nie zmienił się, a autorka nie zamierza go zmienić.

    Wygląd

    Sylwetka

    Pizza jest dosyć chudym jednorożcem. Jej kopytka są przeciętne; czyli ani nie za grube, ani nie za chude.

    Sierść

    W odcieniu pomarańczy i czerwieni; bez żadnych oznaczeń i "plamek".

    Róg

    Takiego samego koloru co sierść; ma on trzy pierścienie, jak większość kucyków w jej wieku.

    Grzywa

    Czerwono - pomarańczowa; Pizza posiada zwykły design. Jej grzywa jest miękka i puchata; przyjemnie się ją dotyka, ponieważ klacz czesze się bardzo często i niemal codziennie.

    Oczy

    W kolorze brązu. Kucyk posiada trzy rzęsy; są dosyć długie. Czasami lubi malować sobie powieki różnymi kolorami.

    Znaczek

    Jest to pizza z pomidorem, ogórkiem oraz z pieczarkami; symbolizuje on talent klaczy do pieczenia pizzy i wskazuje on na to, że klacz ze wszystkich dań w Equestrii lubi pizzę[1].

    Osobowość

    Opinia wśród znajomych, przyjaciół i wrogów.

    Według znajomych i przyjaciół Pizzy, klacz jest bardzo pomysłowa jest to też prawda. Często jednak narzekają, że klacz jest nieśmiała, boi się odezwać i nie lubi zawierać znajomości. Największy wróg Pizzy uważa ją za zwykłą Mary - Sue. Niektórzy wrogowie uważają Pizzę jednak za normalną, ale dziwną nastolatkę. Pizza ma kilku wrogów, ale nigdy nie słucha ich opinii o niej.

    Pierwsze spotkanie z nieznajomym

    Pizza nie lubi zawierać znajomości, jak już napisano. Pierwsze spotkanie z nią nie jest przyjemne. Od razu reaguje agresywnie i czepia się nieznajomego. Jednak w głębi serca cieszy się, że ktos chciał porozmawiać z taką klaczą jak ona. 

    Pizza jest nieufna i musi "sprawdzić" charakter nieznajomego kucyka. Pierwsze dni zawsze są bardzo niemiłe, ale po kilku tygodniach Pizza pokazuje swoją, zupełnie inną osobowość.

    Jak Pizza siebie ocenia

    Pizza twierdzi, że jest bardzo nudna, ale i niezwykle sprytna. Nie lubi siebie i często krytykuje samą siebie. Wszyscy nazywają to samokrytyką i jest też prawda. Pizza osądza siebie tylko negatywnie i uważa, że ma same wady. Gdyby mogła, chciałaby być inną klaczą.

    Ogólne cechy charakteru

    Klacz jest nieśmiała (nieraz jednak ukazuje swą odwagę), ale też bardzo sprytna i pomysłowa. Potrafi kogoś zasmucić swoim charakterem. Pizza jest wredna i właśnie dlatego niektórzy się smucą, kiedy Pizza powie im coś niemiłego. Klacz potrafi nawet zasmucić swoją najlepszą przyjaciółkę, a przyjaciółka Pizzy zawsze wszystko bierze na poważnie. Oprócz tego, Pizza jest dosyć wyrozumiała, ale i sarkastyczna.

    Talent Pizzy i jej praca

    Pizza pracuje w Pizzerii w Manehattanie. Jest mistrzynią robienia Pizzy. Do tego pizza to ulubiona potrawa klaczy. Sądzi, że nie ma lepszego dania niż pizza. Często ją je, a mimo to w ogóle nie tyje przecież ona bez przerwy tyje i chodzi do największego koszmaru - dentysty ;-;.

    Ciekawostki

    • Pomimo imienia, ona nie jest z pizzy ;-;
    • Urodziła się dnia 3 lipca

    Galeria

    Pizza by Brony.Polska.png

    Przypisy

    1. Pizza nanana

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki