Fandom

My Little Brony Wiki

Rainbow Tis

324strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Rainbow Tis

OC SunnyDash57, rysunek wykonany przez SunnyDash57

Rainbow Tis by SunnyDash57.PNG

Zajęcia Przyjaźń (tylko czasem, zależy jaki ma humor)

W dzieciństwie bawienie się lalkami

Głos
Rodzina
Rodzice Matka: Maulina

Ojciec: Brush Shine

Rainbow Tis (z ang. Tęczowa Tis) — pegaz, OC użytkowniczki SunnyDash57, klacz dbająca o porządek.

Powstanie

Rainbow Tis powstała bardzo dawno.

SunnyDash57 ją wymyśliła, postanowiła zrobić dla niej znaczek, co lubiła kiedyś. Rysowała dużo jej artów i myślała nad imieniem.

Wygląd

Rainbow Tis jest szarym pegazem o zielonej grzywie i różowych oczach. Jej oczy są proste jak u Rainbow Dash. Jej znaczkiem jest lalka.

Historia

Szkoła Podstawowa:

Klasa 1

W klasie 1 poznała koleżanki o imieniu Klari Bust i Drielle, były również dziewczynami, jak szary pegaz. Poznały się i rozmawiały o swoich zainteresowaniach.

Klasa 2

Rainbow Tis była zdenerwowana, że teraz mają więcej lekcji. Zaczęła robić zadanie domowe na lekcji, bo nie zrobiła. Klasa patrzyła na nią, czemu to robi.

Klasa 3

Była spokojniejsza i poszła obejrzeć całą szkołę. Gdy schodziła do klasy, to poślizgnęła się na schodach. Złamała kopytko i zaczęła płakać. Chłopacy zaczęli się z niej śmiać. Rainbow Tis poleciała swoimi skrzydłami do nauczycielki powiedzieć, co się stało. Powiedziała, że chłopacy się z niej śmiali. Chłopaki dostali naganę i karę do napisania 20 razy "Nie będę się wyśmiewać z innych". Klacz miała bandaż.

Klasa 4

Przez rok wakacji jej kopytko, które uszkodziła w klasie 3 się zagoiło i nie miała już bandażu. Poszła do klasy bardzo wesoła, na przerwie w szkole włącza muzykę i zaczyna się huśtać na boki z szczęścia. Cała klasa patrzy na nią. Wchodzi do klasy nauczycielka i mówi "Co to za hałasy!? Ściszcie to!" I nauczycielka wyłączyła muzykę. Pegaz posmutniał.

Klasa 5

Na lekcji Wuefu pokochała piłkę nożną oraz muzykę. Kiedy poszły do klasy na lekcje j. polskiego, to Rainbow Tis myślała o tym, jak gra w piłkę nożną i jest muzyka. Kochała to.

Klasa 6

Był sprawdzian. Gdy dostała ocenę, to jej ocena 6. Ucieszyła się i przytuliła Drielle i Krali Bust z łzami w oczach. Łza Rainbow Tis spadła na podłogę i ona utworzyła serce. Cała klasa się zdziwiła. Chłopacy, którzy z niej się wyśmiewali w klasie 3, to ją przeprosili. Drielle i Klari Bust zaprowadziły ją do kąta porozmawiać. Koleżanki pegaza były zdenerwowane. Powiedziały, żeby Rainbow Tis się do nich nie zwracała. Rainbow Tis wybuchła płaczem. Koleżanki chciały ją uspokoić. Potem się przytuliły.

Gimnazjum

Była zdenerwowana, że ma więcej lekcji. Spotyka Drielle i Klari Bust, koleżanki pytają się, jak się czuje, czy jest wesoła. Rainbow Tis nie odpowiada i idzie do klasy troszkę zła. Siada do ławki. Drielle i Klari Bust siadają obok niej, a szara pegazica nie zwraca na nich uwagi. Zaczyna się lekcja chemii i wchodzi nauczycielka. Nauczycielka: Czemu one siedzą z tobą? Rainbow Tis: A niech se tu siedzą! Klari Bust i Drielle uściskały Rainbow Tis. Wszyscy się wzruszyli nawet nauczycielka.

Osobowość

Rainbow Tis bardzo łatwo doprowadzić do złości. Jest czasem spokojna, czasem zła. Ma ok. 10 1000 pomysłów. Kiedy masz problem, możesz zawsze poprosić o nią :)

Rainbow Tis by SunnyDash57.PNG

Umiejętności

Rainbow Tis potrafi lata najwyżej jak się da. Potrafi też grać w gry.

Relacje

Spędza czas ze swoją matką Mauliną, bo jej ojciec wyjechał. W szkole spędza czas z Klari Bust i Drielle.

Występowanie w odcinkach

Rainbow Tis występuje w wielu odcinkach. W niektórych odcinkach można zobaczyć Klari Bust i Drielle, jej szkołę , Mauline, chłopaków, którzy się zaczynali itp.

Ciekawostki

  • W Rainbow Power ma tęczową grzywę i ogon i jej skrzydła błyszczą
  • Czasem jest spokojna, czasem nerwowa
  • Kiedy przegrywa, zaczyna płakać
  • Jej idolką jest Rainbow Dash i spotyka się z nią czasem w Cloudsdale
  • Boi się myszy
  • Kocha wodę
  • Jest kuzynką Sunny Dash
  • Urodziny obchodzi 24 czerwca

Cytaty

Cytat1.png Ale czemu chłopcy się tak naśmiewali? Cytat2.png
Mówi sama do siebie
Cytat1.png Dziękuje! Jesteście najlepsze! Cytat2.png
Rainbow Tis mówi wzruszona do Klari Bust i Drielle

Galeria

Od innych

Moje

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki