FANDOM

Sava

OC Edielle, ten wspaniały obrazek został narysowany przez Lenę

Sava ID by Lenaa.png

Zajęcia Szukanie pracy, odwiedzanie brata, czytanie i pisanie książek romantycznych
Rodzina
Rodzeństwo Cedric (starszy o 5 lat brat)

Ten artykuł jest dosyć krótki, ponieważ autorka chce nie zdradzać roli postaci w jej fanfiku. Możliwe, że z czasem pojawią się tu nowe informacje

Sava — jedna z siedmiu głównych postaci z fanfika Mijający Czas, OC użytkowniczki Edielle, klacz, jednorożec. Ma 20 lat [1].

Wygląd

Sava jest jednorożcem o różowej sierści, włosach w kolorach fioletowym i mocnym różowym oraz żółtych oczach. Jej grzywa jest zaczesana na prawą stronę twarzy i u dołu związana niebieską gumką w kratkę, natomiast reszta grzywy po lewej stronie jest krótka i zawinięta. Ogon jest związany taką samą gumką jak grzywa i jest pofalowany.

Charakter

Klacz jest bardzo wrażliwa, czuła i płaczliwa, gdy stanie się jej coś złego. Jest nieuleczalną romantyczką, uwielbia wymyślać rozmaite historie miłosne i czasem przenosi się do swojego nierealnego świata gdzie kucyki są dobre, jest pełno miłości i dobrych zdarzeń. Jest też marzycielką, wciąż pragnie zdobyć tego jedynego ogiera, który będzie dla niej całym życiem. Przez to, że spotykała się już z kilkoma i za każdym razem myślała, że to właśnie ten ukochany, spotykało ją rozczarowanie, bo albo on jej nie chciał, spotykał inną klacz lub ona była dla niego zbyt delikatna, rozmarzona i wręcz dziecinna. Jest bardzo przywiązana do swojego brata, do którego zawsze przychodziła ze złamanym sercem po kolejnym nieudanym związku, a on zawsze ją pouczał, ale i pomagał dojść do siebie. Naiwność klaczy często przynosi jej problemy, bo daje się oszukać lub wykorzystać.

Znaczek i talent

Znaczkiem Savy jest płonące czerwone serce z trzema białymi promieniami. Symbolizuje on jej delikatny, kochliwy charakter oraz umiejętność pisania powieści romantycznych, którą klacz chce kiedyś wykorzystać do kariery pisarskiej.

Historia zdobycia znaczka

Sava człowiek by Aramorena.jpg

Pięknie narysowana Sava w ludzkiej postaci od Aramoreny

Sava jako mała klaczka uwielbiała gdy jej mama czytała jej różne bajki o księżniczkach, zaczarowanych królewiczach, zamkach z wspaniałymi, radosnymi zakończeniami. Miała swoje zabawki, którymi odgrywała historie z bajek albo wymyślała własne. Kiedyś nawet namówiła swojego starszego brata, by przebrał się za księcia, a ona miała być księżniczką. Choć Cedric nie był fanem takich dziewczęcych zabaw, pobawił się chwilę z siostrą. Pewnego dnia Sava widziała że jej mama jest smutna i czymś się martwiła. Chciała poprawić klaczy humor i postanowiła napisać jakieś opowiadanie. Gdy zaczęła pisać w głowie miała pełno pomysłów i wciągnęła się w to zajęcie. Mama klaczki zdziwiona nagłą ciszą w pokoju dzieci poszła sprawdzić czy wszystko w porządku. Zobaczyła różową klaczkę leżącą na podłodze z ołówkiem w pyszczku i kartkami dookoła- niektóre były zapisane, a inne czyste. Sava zaraz wygoniła ją z pokoju twierdząc, że nie może zobaczyć niespodzianki. Później klaczka przyszła do niej z kilkoma kartkami i poprosiła o przeczytanie. Okazało się, że Sava wymyśliła piękną historię w której w role wymyślonych postaci wcieliła członków swojej rodziny, a rodzice grali główną rolę. Było to piękne podziękowanie za wszystko, które kończyło się w romantycznym stylu klaczki. Gdy różowa jednorożka zauważyła w oczach matki łzy, pomyślała, że to co zrobiła nie było dobre. Po chwili jednak ta złapała ją i wyściskała bardzo mocno. Powiedziała, że to przepiękna, wzruszająca historia. Sava była bardzo szczęśliwa, a na dodatek zobaczyła, że na jej boku w białym błysku pojawił się znaczek.

Relacje

Z bratem

Savę i jej starszego brata, Cedrica łączą silne i bardzo bliskie więzi. Klacz zawsze może liczyć na jego pomoc. Czasem nawet bywało tak, że wolała porozmawiać z nim niż z rodzicami. W młodszych latach pomagali sobie w sprawach typowo dziecięcych i młodzieżowych: odrabianie lekcji, nauka czarów typowych dla codziennego życia jednorożców, wybór zabawek lub gadżetów. Teraz najczęściej Sava idzie do domu brata, gdy znowu źle oceniła charakter i zamiary "ukochanego" ogiera. Oczywiście, nie obyło się bez większych i mniejszych sprzeczek, ale nigdy nie były aż tak długotrwałe i poważne, by doprowadzić do małej rodzinnej wojny.

Pozostałe postaci fanfika Mijający Czas

Postacie z fanfika Mijający Czas by Lenaa.png

Ten grupowy obrazek narysowała Lena

Przypisy

  1. Wszystkie moje kucyki otrzymują wiek, który liczy się tak samo jak u ludzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki