FANDOM

Shine Over

Radosna Matka

Galeria postaci

Earthpony picto.pngZiemski kucykFemale picto.pngKlacz

Zajęcia Pracowanie w fabryce

Prowadzenie straganu z pożywieniem Opieka nad rodziną

Rodzina
Małżonek Blask Sticker
Dzieci Shine Dance, Nilis i Blask Dance

Shine Over (w moim tłumaczeniu pl. Blask końca) — Jest w stanie: Matka. Jest to uczynny kucyk, pracujący w firmie Apple is Black. Uwielbia robić cukierki (jej firma tym się zajmuje) i z chęcią przynosi je do zamku. Prowadzi stragan w dni, w które ma wolne od pracy. Sprzedaje głównie cukierki, lizaki, watę cukrową własnej roboty, także jabłecznik, ciastka, 3-BIT i wiele inne słodkie lub zdrowe żywności.

Na wakacje mała Shine Over by Youixd.png

Na wakacje B)

Powstanie

Shine Over - kierowałam się szkicem mojej siostry. Poza, która by mnie interesowała była ciężka do narysowania. Włosy i znaczek zrobiła moja młodsza siostra (interesuje się rysowaniem w paincie) Więc głównie wygląd jej zawdzięczam. Głównie ona wszystko za mnie robi, ja po prostu szukam w miarę do ujścia bazy MLP.

Imię

Imię zostało spokrewnione z: Shine Dance, czyli jej dorosłą córką. Jak cała rodzina, ma jakieś w imieniu pokrewieństwo. Za to już dziadkowie nie, ale łączy ich jakaś wspólna historia.

Rozwój

Dzieciństwo

Shine Over, gdy była małym kucykiem, kochała chodzić na przetargi, a także wiele słodyczy i zdrowych jabłek. Jej mama (która umarła) obiecała jej, że tak jak jej cała rodzina, będzie pracować w robieniu pożywienia jakiegokolwiek. Mała Shine, wyobrażała to sobie, że jest kierownikiem, a dokładniej szefem firmy (a tam wymyśliła jakąś sobie) Nie wiedziała jak dokładniej to wygląda, więc wiele rzeczy wymyślała, co totalnie nie wchodziło w prawdziwe życie.

Czasy szkolne i studia

Shine Over, bardzo dużo opowiadała o tym, jak marzyła pracować w fabryce słodkości. Koleżanki jej się zachwycały tym, że taka trudna praca ją inspiruje. Gdyż ona nie była pegazem, ciężko byłoby jej pracować, ale zawsze coś.

Ale... przejdźmy do jej opanowywania wielu ciężkich sprawdzianów i także jak świetnie się spisywała w szkole...

Shine Over świetnie radziła sobie z nauką. Coś co było trudne czytała parę razy i modliła się do Ducha Świętego. Jej osobiste osiągnięcia zawdzięcza dzięki Niemu. W pomocy do nauki dłuższej często prosiła o cierpliwość rodziców lub dziadków. Jej stopnie skierowały ją do cudnej pracy w fabryce słodkości a dokładniej do cukierków.

Praca

W pracy pracuje już ok. 4 lata, i jest zadowolona. Duże zyski pomagają rodzinie i miastu ( gdyż ona jest założycielką Emstri)

Cytat1.png W końcu nas stać na kablówkę!!! Cytat2.png
Powiada Shine Over jako dorosły kucyk dla żartu....
Dostała 6 awansów (jeden dodatkowy bo założycielka miasta ) i jest bardzo utalentowana. Została wzięta na szefa, gdyż poprzedni szef nie zbyt dobrze się spisywał w tej branży i odszedł, a wziął na te stanowisko właśnie ją.

Cechy charakteru

Pozytywna

Uczciwa - Shine Over jest bardzo uczciwa w różnych turniejach (może nie zdradzałam, ale jest w lidze mistrzów gry w tenisa) Jest uprzejma wobec całej rodziny i miasta Emstri. Powiada: Graj uczciwie a los wynagrodzi to. Często mówi tak do swoich dzieci, a częściej dla Nilis'a (jej syna)

Negatywna

Nieufna - Shine Over mało komu znanemu ufa. Ciężko ją przekonać, że to prawda, trzeba mu ufać. Zwykle dla mieszkańców Emstri, nie jest taka ani dla swej rodziny, za to jak gdzieś wyjedzie do innego miasta, często nie ufa.

Wygląd

Aktualny

To niebieski jednorożec. Ma często rozwianą brązową fryzurę i ogon. Oczy są wielkie. Koloru bladego niebieskiego. I ma grube rzęsy.

Źrebie

Jako źrebię Shine Over była zwyczajnym ziemskim kucykiem koloru jasnego fioletu, za to ogon i grzywa były ciemniejszego koloru fioletu. Grzywę można zobaczyć, była związana niebieską gumką w białe trójkąty.

Nie aktualny

Wcześniej Shine miała sierść różową. Włosy i ogon były miętowo-pistacjowe. Oczy koloru jasnego błękitu.

Galeria

Shine Over ID by Youixd.png

Ciekawostka

  • Może się zastanawiasz czemu ma w znaczku ciastko a nie dokładniej cukierka? Gdyż fabryka BARDZIEJ DOKŁADNIEJ zajmuje się ciastkami niż cukierkami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki