FANDOM

Cytat1 Ja... No... Ten tego... A nieważne! Cytat2
Shiney Pearl

OC użytkowniczki StarSpell,

Shiney Pearl ID by Flutti

Unicorn pictoJednorożecFemale pictoKlacz

Zajęcia Panowanie nad wodą, spokojne spacery w świetle księżyca, pracowanie jako kelnerka w miejscowej restauracji
Rodzina
Małżonek -
Dzieci -
Rodzice Mama Moon Daimonds

Tata Spell Devil

Rodzeństwo Starsze siostry: Galaxia, Misty Queen, Maze i Death Mist
Dziadkowie Nie zna
Krewni Wiele
Znaczek
Shiney Pearl- (z ang. shiney - lśniący, pearl - perła lub perełka[1]) klacz, jednorożec. Urodziła się w małej wiosce niedaleko Manehattanu zwaną Zatoką Pereł.

Powstanie

Shiney jest najmłodszą z moich OC. Nie miała żadnych pierwowzorów. Wszystko zaczęło się po obejrzeniu Amerime[2] Avatar: Legenda Aanga. Jedną z moich ulubionych postaci była Katara - mag wody. Stąd wziął się pomysł by Shiney także panowała nad wodą. Od razu gdy tylko stworzyłam ja pierwszy raz pokochałam jej wygląd. Największe problemy miałam jednak z imieniem.

Imię

Po zdecydowaniu się na pierwszy człon imienia - Shiney przyszła pora na drugi. Wtedy poznałam kreskówkę Steven Universe. Najbardziej polubiłam Ametyst i Perłę więc postanowiłam moją nową OC Nazwać Shiney Ametysth. Imienia używałam tydzień ponieważ później uznałam, że źle brzmi i zmieniłam je na Shiney Pearl, które obowiązuje teraz.

Wygląd

Shiney ma heterochromię co powoduje, że jedna jej tęczówka jest szaro-niebieska a druga mocno różowa, prawie bordowa. Jej grzywa ma dwa odcienie różu - ciemny i jaśniutki. W takim samym odcieniu co jaśniejsza część grzywy jest też jej znaczek - muszelka. Jej sierść jest turkusowa.

Historia

Dzieciństwo

Shiney urodziła się w zimowe przesilenie (22 grudnia). Zawsze czuła się nieswojo w rodzinnym gronie. Wszystkie siostry były żywe, energiczne i towarzyskie. Ona wręcz przeciwnie od najmłodszych lat była wrażliwa i nieśmiała.

Rozpoczęcie szkoły

W szkole bardzo trudno było jej się odnaleźć. Było tam pełno głośnych kucyków. Nie potrafiła z nikim nawiązać najmniejszego kontaktu. Jedyną jej przyjaciółką była bibliotekarka - Glamour Glasses.

Dręczyciele

Dręczyciele często polują na takie osoby jakimi była i jest Shiney. Klaczka nie potrafiła sobie z tym poradzić, a nie chciała o tym mówić. Pewnego dnia jednak stało się coś strasznego. Shiney została pobita.Uciekła wtedy ze szkoły do swojego ulubionego miejsca.

Zdobycie znaczka

Shiney po ucieczce ze szkoły udała się na małą wysepkę obok swojego domu. Była ona dość blisko od brzegu, a jednorożec świetnie pływał. Jednak zanim dotarła do wyspy zauważyła coś dziwnego - chodziła po wodzie. Najpierw bardzo się przestraszyła ale potem zaczęła się tym bawić. Rozpryskiwała kopytkami wodę i znów zauważyła coś dziwnego. Ciecz nie opadała ale poruszała się wraz z ruchami kopyt Shiney. Wtedy właśnie woda samoczynnie zrobiła wokoło niej mały wir a na boku pojawił się znaczek - różowa muszelka.

Osobowość

Nieśmiałość

Shiney od najmłodszych lat zmagała się z nieśmiałością. Potrafi otworzyć się tylko przed przyjaciółmi, których ma zresztą niewielu. Nie potrafi stanąć w swojej obronie i podejść do nieznanej sobie osoby. Jej skrytość jest również związany z jej magicznym darem, którego nie chce pokazywać innym w obawie przed wyśmianiem i wykluczeniem.

Melancholik

Odpowiedzialność

Shiney od zawsze była odpowiedzialna nie tylko za siebie ale też za innych. Czasem ta cecha przeistacza się w nadopiekuńczość i przesadną troskę. Sama często nie zauważa, jak bardzo potrafi martwić się o innych. Często odwiedza swoich przyjaciół gdy ci są chorzy i jest w stanie przesiedzieć u nich całe dnie, byle tylko dotrzymać im towarzystwa i ulżyć w chorobie.

Umiejętności

Wyczuwanie aury

Panowanie nad wodą

Relacje

Rodzice

Shiney nigdy nie dogadywała się z rodzicami. Gdy ci, dowiedzieli się o niezwykłym talencie córki, chcieli by poszła w ślady swoich sióstr i próbowała dostać się do szkoły księżniczki Celstii. Przez to często wybuchały spory, Shiney chciała zostać w cichej Zatoce Pereł, a nie wyjeżdżać do gwarnego Canterlotu.

Siostry

Zwierzęta

Ciekawostki

  • Jest melancholikiem.

Cytaty

Galeria

Przypisy

  1. Shiney jest tak naprawdę zlepkiem słów shine i shiny co ma właściwie jedno i takie samo znaczenie - lśniący. Chęć dodania do imienia słowa ,,Pearl" pojawiło się po oglądnięci kreskówki Steven Universe.
  2. To taka Amerykańska animacja przypominająca stylem rysunku Anime.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki